Jatuota, mitä pitäs ottaa huomioon
Zen ja S124:n syylarinvaihto
Zen ja S124:n syylarinvaihto
Mites tuota, mahtaako olla paha nakki vaihtaa syylari ite
Jatuota, mitä pitäs ottaa huomioon

Jatuota, mitä pitäs ottaa huomioon
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
Ei oo paha homma lainkaan. Irrota ne lauhduttimen letkuliittimet varovasti - niitä ovat kuulemma rikkoneet
Muuten kaikki näppärästi esillä eikä ihmeellisiä ylläreitä pitäis tulla.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Joo, ne vuotaa/tihkuu jo valmiiksiXUX63 kirjoitti:Irrota ne lauhduttimen letkuliittimet varovasti - niitä ovat kuulemma rikkoneetMuuten kaikki näppärästi esillä eikä ihmeellisiä ylläreitä pitäis tulla.
Kerran olen katsonut kun ammattilainen otti syylarin tuosta Matiksta poies - ei tarvinnut ilmastoinnin romppeisiin koskeaEasy Rider kirjoitti:Kuinkas pahasti se kliimaksanlage nahkaloittaa sitä hommaa?
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203