Mittaristoon tulee kyllä kaikki valot ja virtaa tarviivat toiminnot toimii, vaan kun käännät "start" asentoon ei tapahdu yhtikäs mitään.
Tälläkertaa ei auttanu vaihdevivun eestaas nytkyttelykään, eikä avaimen rynkyttely.
Muutaman kerran koitin eikä mitään...ei yhtikäs mitään, ei auttanu pimeässä ees sulakkeiden räplääminen ja sattuneesta syystä ei mahtunu käsi ees koputtelemaan starttia, kun mulla ei sentään oo niin ohuet kädet että sinne imusarjan ja putsari kotelon alle mahtuis, oishan siinä kyllä yks ohut rako, mutta ei mahdu niin ei mahdu.
Hain sitte kuumailma puhaltimen ja tohotin sillä ekana virtalukkoa, vaihdekepin kohtaa ja lopuks tohotin sinne starttia kohden.
Pimeässä kun tekee niin en sitte nähny oikein minne se lämpö meni, mutta konehuoneen puolella noin 2 minuutin lämmön tohottaminen kohti oletettua startin kohtaa auttoi ja hetken hehkutuksen jälkeen pörähti käyntiin niinko aina ennenkin.
Kysymys kuulukin että missä on joku mikro tms kytkin joka estää pakkasella virtalukolta virran menemisen startille......vai onko solenoidi vaan jäässä eli sontainen sisältä.....vai onko vaihdekepin juurella joku joka estää virran menemisen startille

Kyllähän sitä aamuisin vois sen 4 minuuttia aiemmin ulos mennä ja kuumalla ilmalla eri paikkoihin tohotella, vaan kun se ei mun käsittääkseni kuulu mersun ominaisuuksiin, ei vanhankaan, että se kuumailma puhaltimella käynnistetään, vai onko mulla nyt se kuuluisa kesäauto

Toisaalta en kyllä ihmettele etä ei halua käynnistyä, kuka hemmetti sitä ny kauhiassa pakkasessa haluais liikkua,vaikka ois kuin kiinni lohkolämmittimssä, en minä ainakaan, vaan kun on pakko, muuten ei nuorimmainen ehdi kouluunsa ajoissa ja 5 aamuna ei taksiinkaan ole varaa.
Kiitos vastauksista jo etukäteen.