® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?
Sementtihän lieneekin tehty jämähtämään jossain vaiheessa, helpottaa rakennushommia Ikuista ei liene mikään, mutta pyristellä voi niin kauan kuin mahdollisuuksia riittää.
Muotoilin ekaan viestiin sääntöehdotelman, nyt saa sitten kommentoida olkaa hyvät
Lisäksi kaksi arvoisaa jäsentämme (L.Samarialainen ja ArPi) hakee kuvan kanssa Lintta-Aateli-arvoa topikissa ylempänä, olkaa hyvät ja esittäkää näkemyksemme, kiitoksia. Itse nöyränä normijäsenenä puollan molempia, mutta minun sanani ei yksin riitä
Kiitoksia.
e: Kerettiläinen termi korjattu
Muotoilin ekaan viestiin sääntöehdotelman, nyt saa sitten kommentoida olkaa hyvät
Lisäksi kaksi arvoisaa jäsentämme (L.Samarialainen ja ArPi) hakee kuvan kanssa Lintta-Aateli-arvoa topikissa ylempänä, olkaa hyvät ja esittäkää näkemyksemme, kiitoksia. Itse nöyränä normijäsenenä puollan molempia, mutta minun sanani ei yksin riitä
Kiitoksia.
e: Kerettiläinen termi korjattu
Viimeksi muokannut jovihava, 26.8.2007 23:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Oon muuten törmänny semmoseen taunukseen, jossa oli valettu helmat täyteen betonia ei mene astutus-insinöörin piikki läpi.
Kaveri kokeili kerran hommaa uretaanillakin, uhrina oli tässä tapauksessa niin ikään voorti, mutta pykälää isommasta malli-perheestä, se oli nimittäin Consul. Liekkö pystyy ihminen tekemään mitään niin tyhmää, kuin turaamaan autonsa kotelot täyteen uretaania? Entäs kun se piikki meneekin astutuksessa helmasta läpi, ja sitten pitää käydä hitsaamaan? Juu, kyllä, aivan totta; WUH!
No ompahan jätkä kokeillut nyt senkin, ei tarvitse välttämättä kokeilla uudelleen, edellyttäen että muisti pelaa.
Mitä se tämäkin nyt tähän liittyi? Eikös täällä pitänyt ehdotella linttalupin peruskirjaan otteita...
Kaveri kokeili kerran hommaa uretaanillakin, uhrina oli tässä tapauksessa niin ikään voorti, mutta pykälää isommasta malli-perheestä, se oli nimittäin Consul. Liekkö pystyy ihminen tekemään mitään niin tyhmää, kuin turaamaan autonsa kotelot täyteen uretaania? Entäs kun se piikki meneekin astutuksessa helmasta läpi, ja sitten pitää käydä hitsaamaan? Juu, kyllä, aivan totta; WUH!
No ompahan jätkä kokeillut nyt senkin, ei tarvitse välttämättä kokeilla uudelleen, edellyttäen että muisti pelaa.
Mitä se tämäkin nyt tähän liittyi? Eikös täällä pitänyt ehdotella linttalupin peruskirjaan otteita...
En mä kyllä kommentointia tuossa tarkoittanutkaan, vaan sitä että esim. autoni kuvateksti ei pidä enää paikkaansa kovinkaan monelta osalta. Fooruminhan kykenee kuka tahansa tekemään, ylläpito vain tuottaa tuskaa.Logistiikkapäällikkö kirjoitti:Niin, mun sit kai ei tarviikkaa kommentoijja. Sen voi edeltä todeta. Maailma on niin täynnä kaikenmaailman alajärjestojä ettei ne vaan toimi, ne vaan nukahtaa.Sami R kirjoitti:No onhan sellanen joo, muttei tota saittia kukaan hoida enää.
Oma tekstikin siellä kaipaisi uppausta, muttei onnistu.
Aivan sama on ihmisten kotisivuissa , niitä ei ylläpidetä ja uutta pusketaan tukka putkella uutuuden hurmiossa.
Ketä ne sit kiinnostaa kun sementit jämähtää jossain vaiheeessa.
http://www.foorumi.info/
Toki jos sovittas ketkä moderoi ja miten avoin tuo foorumi on niin asia ei olisi niin vaikea.
W124 E320 TE
VW 1200
Honda CBR 1000 F
VW 1200
Honda CBR 1000 F
Koskapa sääntöehdotus on kommentointikierroksella, niin tuohan oli hyvä huomiojusamb kirjoitti:Anoisin muuten klupinne jäsenyyttä väykylläni, mutta tuo "käyttää mersuaan varmaan siirtymiseen paikasta toiseen" ilmeisesti estää väyryläisten jäsenyyden.
Sopisiko seuraavanlainen editio?
Tässä kiteytyy peruskäyttömersun olemus, ainakin sille omistajaryhmälle jonka tahtotilana on käyttää mersuaan mahdollisimman varmaan siirtymiseen paikasta toiseen, ja statusarvo lähinnä hymyilyttää.
.
.
.
Lisäksi tähän kirjattakoon myös Väyrystenvähättelemättömyysmomentti: Väyryset ovat yhtä tasa-arvoisia jäsenehdokkaita kuin muutkin ajoneuvokannan edustajat.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
http://i201.photobucket.com/albums/aa79 ... G_1086.jpg
noh irtooko tuola klubi jäsenyyttä jos kerta väyrysläisekki lasketaan mukaan??
-kuluttaa muttei kulje
-natisee kolisee ja lotisee
-vetelee ja hakee urissa
-jarrulevyt solmussa
-mittarissa kohta 400 000
-kuskin penkki puhki kulunut
-heh ja toistaseksi vielä katsastamatonkin!
tätä listaa vois jatkaa vaikka kuinka pitkälle
toivottavasti tuo kuvalinkki aukiaa edes... olen alottelija näissä hommissa muutenkin..
noh irtooko tuola klubi jäsenyyttä jos kerta väyrysläisekki lasketaan mukaan??
-kuluttaa muttei kulje
-natisee kolisee ja lotisee
-vetelee ja hakee urissa
-jarrulevyt solmussa
-mittarissa kohta 400 000
-kuskin penkki puhki kulunut
-heh ja toistaseksi vielä katsastamatonkin!
tätä listaa vois jatkaa vaikka kuinka pitkälle
toivottavasti tuo kuvalinkki aukiaa edes... olen alottelija näissä hommissa muutenkin..
® Mesen linttaklubi
MB 230 CE vm.89
MB 230 CE vm.89
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Höh, tännehän koitetaan tyrkyttää kaiken maailman luksusautoja.
Mun mielestä väykyt ei kelpaa jo ikänsä puolesta, ellei sitten ole lunariin vedetty. Ikärajaksi ehdotan, että vain ennen vuotta -90 valmistetut autot kelpaavat linttaklubiin. Muutenhan täällä on kohta jo aivan liian hyvää tavaraa.
Samoin piereskelijän autossa on ongelma: Se on liian siisti. Iän lisäksi pitää olla ruostetta ja käytön jälkiä.
Ehdotan, että ruostekriitiksi asetetaan se, että autoon on hitsattu ainakin kaksi paikkaa katsastusta varten. Näin ei tule liian hienoja autoja klubiin. Muu näkyvä ruoste voisi olla hyvä lisäsuositus klubiin pääsemiselle.
ArPin auto on mielestäni hyvä esimerkki lintasta
Mun mielestä väykyt ei kelpaa jo ikänsä puolesta, ellei sitten ole lunariin vedetty. Ikärajaksi ehdotan, että vain ennen vuotta -90 valmistetut autot kelpaavat linttaklubiin. Muutenhan täällä on kohta jo aivan liian hyvää tavaraa.
Samoin piereskelijän autossa on ongelma: Se on liian siisti. Iän lisäksi pitää olla ruostetta ja käytön jälkiä.
Ehdotan, että ruostekriitiksi asetetaan se, että autoon on hitsattu ainakin kaksi paikkaa katsastusta varten. Näin ei tule liian hienoja autoja klubiin. Muu näkyvä ruoste voisi olla hyvä lisäsuositus klubiin pääsemiselle.
ArPin auto on mielestäni hyvä esimerkki lintasta
Kein siknatuur
..
Luulisi jäsenyyden lohkeavan ainakin tuon 123:n kanssa, siihen on vaihdettu kaikki, lommoja löytyy ja piilotettua ja näkyvää ruostetta...
-98 290TDT-lang
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
-90 290DT Ambulance
-84 500SE ♠
-82 200D 3.0 (tallissa)
-97 312D
® Mesen linttaklubi
+muutama w115,123,124,201...
Piäsisköhän tällä linttaklubiin jäseneks jos lupais olla maalaamatta tätä
kun ei kelepaa kellekkään niin pitäne takoa katsastuskuntoon, oiskoon kelle jäänny Fahr puimurin tiisseli moottorii jostain 50 luvulta niin sais orkkis koneen tai sitten suapi ehotella jotain muuta pellin alle, kuhan se ei oo V8 ainiin se linkki:
http://s198.photobucket.com/albums/aa19 ... G_0710.jpg
toivottavasti toimii.
mites jos nuo etulokarin ulommat reunat pyöristäsis.
tai tietääkö joku onko tämmössii jo rodattuna suomessa, entisöitynä on pilvin pimein.
kun ei kelepaa kellekkään niin pitäne takoa katsastuskuntoon, oiskoon kelle jäänny Fahr puimurin tiisseli moottorii jostain 50 luvulta niin sais orkkis koneen tai sitten suapi ehotella jotain muuta pellin alle, kuhan se ei oo V8 ainiin se linkki:
http://s198.photobucket.com/albums/aa19 ... G_0710.jpg
toivottavasti toimii.
mites jos nuo etulokarin ulommat reunat pyöristäsis.
tai tietääkö joku onko tämmössii jo rodattuna suomessa, entisöitynä on pilvin pimein.
Piikkaanpa tätäkin topia, onpas äkkiä jämähtänyt
Muistan että joku täällä haastoi kavereita ammuntakilpailuun, vaan poies se minusta. Minen osu etes haulikolla satalankkuun vaikka istusin sisällä ikkunat ja ovet kiinni.
Mutta heitänpä itseriittoisena tyyppinä tähän toisenlaisen haasteen.
Linttaklupilaiset/muut huomio! Koittakaapa nokittaa, tuon perjantai-iltana näytille varmasti koko miitin rumimman ja ruosteisimman auton.
Toisaalla tällä voorumilla voi tarkalla tutkiskelulla saada selville millä aion pistäytyä, jos haluaa saada etulyöntiaseman, ja antituunata kulkupelinsä vastaamaan tähän haasteeseen.
Voittajalle luvassa mainetta ja kunniaa, tahi mainetta ja menetettyä kunniaa, riippuu miten sen ottaa.
Muistan että joku täällä haastoi kavereita ammuntakilpailuun, vaan poies se minusta. Minen osu etes haulikolla satalankkuun vaikka istusin sisällä ikkunat ja ovet kiinni.
Mutta heitänpä itseriittoisena tyyppinä tähän toisenlaisen haasteen.
Linttaklupilaiset/muut huomio! Koittakaapa nokittaa, tuon perjantai-iltana näytille varmasti koko miitin rumimman ja ruosteisimman auton.
Toisaalla tällä voorumilla voi tarkalla tutkiskelulla saada selville millä aion pistäytyä, jos haluaa saada etulyöntiaseman, ja antituunata kulkupelinsä vastaamaan tähän haasteeseen.
Voittajalle luvassa mainetta ja kunniaa, tahi mainetta ja menetettyä kunniaa, riippuu miten sen ottaa.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Täten haemme Linttaklubin jäsenyyttä.
Jäsenyydenhakuun oikeuttava malmikasa on lapinmiesten '80-luvulla kahdesta vuosimallin '76 W123:sta omin pikku kätösin kasaan askartama Mercedes-Benz 200D:tä esittävä ajoneuvo, josta seuraavassa pari selventävää kuvaa (varoitus, kuvat ovat holtittoman suuria jotta seuraavassa esitettävän listan pykälien tarkastelu helpottuisi):
http://fairyport.miina.fi/~esp/mese/etuviisto_iso.jpg
http://fairyport.miina.fi/~esp/mese/sivu_iso.jpg
Kuvissa huomiollepantavia pikantteja yksityiskohtia:
- konepellin avauskahvaa markkeeraava kalsarinsininen paukkulanganpätkä
- kokonaisuudessaan hivenen arveluttavasti istuva konepelti
- autenttisen muhjuisessa kunnossa oleva helmakotelo kera useamman kyläseppä-ruostekorjauksen
- elämää nähnyt maskin kromilistoitus
- persoonallisen laikukas maalipinta
- vanhemmiten tukevaan takakenoon päätynyt keulakoriste
- orastava ruostepilkahtelu etu- ja takalokasuojan kaarissa, ovissa ja vähän muuallakin
- hienoisesti repsottava takapuskuri
- urheilullisen matala jousitus
Sikäli kun käytettävissä olisi kuvamateriaalia toisestakin kyljestä, lista pitenisi puolella.
Muuta merkillepantavaa, mitä digikuvan keinoin ei voida julkituoda:
- merkkaa varovaisesti reviiriään, ei paljon, mutta vähän
- kylmäkäynnistyksessä pimentää puoli taivasta
- sisälattiat tervattu, tuoksu edelleen melkoisen tukeva vaikka sanomalehdistä päätellen operaatio on tehty 2004
- kuskinpuolen takaovi kerää itseensä vettä
- kokonaisajomäärä tuntematon, mutta ratinkehä ja vaihdekepin nuppi kiiltävät ja sileät, todennäköisesti siis paljon
Kaikesta tästä huolimatta härveli toimii jokapäiväisenä käyttöautona vallan mainiosti, jos jumittavasta käsijarrusta ja ajoittain mykistyvästä startista ei välitä.
Jäsenyydenhakuun oikeuttava malmikasa on lapinmiesten '80-luvulla kahdesta vuosimallin '76 W123:sta omin pikku kätösin kasaan askartama Mercedes-Benz 200D:tä esittävä ajoneuvo, josta seuraavassa pari selventävää kuvaa (varoitus, kuvat ovat holtittoman suuria jotta seuraavassa esitettävän listan pykälien tarkastelu helpottuisi):
http://fairyport.miina.fi/~esp/mese/etuviisto_iso.jpg
http://fairyport.miina.fi/~esp/mese/sivu_iso.jpg
Kuvissa huomiollepantavia pikantteja yksityiskohtia:
- konepellin avauskahvaa markkeeraava kalsarinsininen paukkulanganpätkä
- kokonaisuudessaan hivenen arveluttavasti istuva konepelti
- autenttisen muhjuisessa kunnossa oleva helmakotelo kera useamman kyläseppä-ruostekorjauksen
- elämää nähnyt maskin kromilistoitus
- persoonallisen laikukas maalipinta
- vanhemmiten tukevaan takakenoon päätynyt keulakoriste
- orastava ruostepilkahtelu etu- ja takalokasuojan kaarissa, ovissa ja vähän muuallakin
- hienoisesti repsottava takapuskuri
- urheilullisen matala jousitus
Sikäli kun käytettävissä olisi kuvamateriaalia toisestakin kyljestä, lista pitenisi puolella.
Muuta merkillepantavaa, mitä digikuvan keinoin ei voida julkituoda:
- merkkaa varovaisesti reviiriään, ei paljon, mutta vähän
- kylmäkäynnistyksessä pimentää puoli taivasta
- sisälattiat tervattu, tuoksu edelleen melkoisen tukeva vaikka sanomalehdistä päätellen operaatio on tehty 2004
- kuskinpuolen takaovi kerää itseensä vettä
- kokonaisajomäärä tuntematon, mutta ratinkehä ja vaihdekepin nuppi kiiltävät ja sileät, todennäköisesti siis paljon
Kaikesta tästä huolimatta härveli toimii jokapäiväisenä käyttöautona vallan mainiosti, jos jumittavasta käsijarrusta ja ajoittain mykistyvästä startista ei välitä.
Jaa että tämmönen klubi? No eikai siinä muuta ku hakemusta vetämään:
Linttakanditaatti: -89 300TDT
perusteluja:
- ruostettaihan näkösällä
- hitsattu, ja useemmasta paikkaa
- ajettu kuuhun ja takasin, toinen reissu puolessa välissä
- pestään ehkä pari kertaa kesässä
Linttakanditaatti: -89 300TDT
perusteluja:
- ruostettaihan näkösällä
- hitsattu, ja useemmasta paikkaa
- ajettu kuuhun ja takasin, toinen reissu puolessa välissä
- pestään ehkä pari kertaa kesässä
Pro HVM
Mitehä tähän voip liittyä,.. Tai anoa liittymistä?
Kuvia lintastako vaiko vikalistaa..
Ruastetta löytyy, sinistä savua työntelee, kehnosti käymäänki lähteep nuin kylymänä, ja vähä koliseeki alusta.. Kaikkiin tarkotus joskus puuttua, muttei sitä näy ehtivän..
Ikää autolla 21vee ja ajettu alle 400 000km (ny tais kaatua koko homma )
Kuvia lintastako vaiko vikalistaa..
Ruastetta löytyy, sinistä savua työntelee, kehnosti käymäänki lähteep nuin kylymänä, ja vähä koliseeki alusta.. Kaikkiin tarkotus joskus puuttua, muttei sitä näy ehtivän..
Ikää autolla 21vee ja ajettu alle 400 000km (ny tais kaatua koko homma )
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
Hyvä kysymys, tutkitaanpa sääntökirjaa...tupru kirjoitti:Mitehä tähän voip liittyä,.. Tai anoa liittymistä?
"Kannattajajäseneksi pääsyn kriteerinä on oma ilmoitus linttamyötämielisyydestä. Jäseneksipääsystä tiedoitetaan liittämällä nimi allaolevaan jäsenlistaan."
Jaa, sillähän jo irtosi kannattajajäsenyys, tervetuloa mukaan!
Tuohan alkaisi näyttää vahvasti jo Lintta-Aateli-luokan jäsenhakemukselta, pistetäänpä jonoon, ensimmäistäkään ei vielä ole nimittäin aateloitutupru kirjoitti:Kuvia lintastako vaiko vikalistaa..
Ruastetta löytyy, sinistä savua työntelee, kehnosti käymäänki lähteep nuin kylymänä, ja vähä koliseeki alusta.. Kaikkiin tarkotus joskus puuttua, muttei sitä näy ehtivän..
Ikää autolla 21vee ja ajettu alle 400 000km (ny tais kaatua koko homma )
Tervetuloa myös Rässille, ja sieltäkin pukkaa heti ihan aatelisluokan jäsenhakemusta, käsitellään kun ehditään
Daimler, lukastaanpa taas sääntökirjaa:
"Klubista eroaminen tapahtuu toimittamalla YV:llä allekirjoittaneelle pyyntö poistaa nimi listalta."
Juu'uh, ei riitänyt auton vaihto klubista eroon pääsemiseksi, ja YV:ssäkään ei ole näkynyt irtisanoutumista, pahoittelen, olet vielä jäsenlistalla
Mutta sitten onre. Tämä oli tähän astisista vakuuttavin Lintta-aateli-luokan jäsenhakemus jonka olen nähnyt.
Tervetuloa heti ensinnäkin rivijäseneksi. Katsotaanpa hakemusta Aateliskriteeristöä vastaan:onre kirjoitti:Täten haemme Linttaklubin jäsenyyttä.
Jäsenyydenhakuun oikeuttava malmikasa on lapinmiesten '80-luvulla kahdesta vuosimallin '76 W123:sta omin pikku kätösin kasaan askartama Mercedes-Benz 200D:tä esittävä ajoneuvo, josta seuraavassa pari selventävää kuvaa (varoitus, kuvat ovat holtittoman suuria jotta seuraavassa esitettävän listan pykälien tarkastelu helpottuisi):
http://fairyport.miina.fi/~esp/mese/etuviisto_iso.jpg
http://fairyport.miina.fi/~esp/mese/sivu_iso.jpg
Kuvissa huomiollepantavia pikantteja yksityiskohtia:
- konepellin avauskahvaa markkeeraava kalsarinsininen paukkulanganpätkä
- kokonaisuudessaan hivenen arveluttavasti istuva konepelti
- autenttisen muhjuisessa kunnossa oleva helmakotelo kera useamman kyläseppä-ruostekorjauksen
- elämää nähnyt maskin kromilistoitus
- persoonallisen laikukas maalipinta
- vanhemmiten tukevaan takakenoon päätynyt keulakoriste
- orastava ruostepilkahtelu etu- ja takalokasuojan kaarissa, ovissa ja vähän muuallakin
- hienoisesti repsottava takapuskuri
- urheilullisen matala jousitus
Sikäli kun käytettävissä olisi kuvamateriaalia toisestakin kyljestä, lista pitenisi puolella.
Muuta merkillepantavaa, mitä digikuvan keinoin ei voida julkituoda:
- merkkaa varovaisesti reviiriään, ei paljon, mutta vähän
- kylmäkäynnistyksessä pimentää puoli taivasta
- sisälattiat tervattu, tuoksu edelleen melkoisen tukeva vaikka sanomalehdistä päätellen operaatio on tehty 2004
- kuskinpuolen takaovi kerää itseensä vettä
- kokonaisajomäärä tuntematon, mutta ratinkehä ja vaihdekepin nuppi kiiltävät ja sileät, todennäköisesti siis paljon
Kaikesta tästä huolimatta härveli toimii jokapäiväisenä käyttöautona vallan mainiosti, jos jumittavasta käsijarrusta ja ajoittain mykistyvästä startista ei välitä.
Definitiivinen kriteeristö:
-Ajettu todistettavasti tai hyvin spekuloitavasti vähintään 485074386.615 m, tai vähemmällä kilometrimäärällä tavanomaista rajumpi käyttö ja siten kuluneisuusaste on todistettavissa.
kokonaisajomäärä tuntematon, mutta ratinkehä ja vaihdekepin nuppi kiiltävät ja sileät, todennäköisesti siis paljon
-Omaa visuaalisesti normaalivalaistusolosuhteissa havainnoiden korroosiota näkyvissä osin, tai jälkiä ruostuneen kohdan korjauksesta tahi mieluummin peittely-yrityksistä
autenttisen muhjuisessa kunnossa oleva helmakotelo kera useamman kyläseppä-ruostekorjauksen + orastava ruostepilkahtelu etu- ja takalokasuojan kaarissa, ovissa ja vähän muuallakin
-On saavuttanut tai kuluvan vuoden aikana saavuttaa 20 vuoden iän
'80-luvulla kahdesta vuosimallin '76 W123:sta
Kaikki täyttyivät. Erinomaista. Vilastaanpa vielä läpi Kvantitatiivinen kriteeristö:
-Myös muut selvät käytön jäljet lasketaan eduksi. Samoin kuin jos ajoneuvo toimii lapsiperheen, suurten koirien, tai muuten ajattelumaailmaltaan infanttien (vrt lievän alkoholimyrkytyksen oireisto ) kuljetusvälineenä, tahi sitä käytetään avolouhos- eli rakennustyömaa-ajoneuvona.
-Öljy-, ja muut nestevuodot sekä savuttaminen laskettakoon myös eduiksi, joskin siten että varsinaisia ympäristövahinkoja ei synny tavanomaista autoilua enempää.
-Innovatiiviset ja itsetehdyt osat ja rakenteet, alkuperäisestä tehdasvalmisteesta poikkeamat
No kyllähän ne kaikki nuokin tuolta löytyvät, kyllä voi sanoa että tämä hakemus on jo hyvällä pohjalla.
Vaan vielä on eräs artikla täyttämättä:
"Lisäksi jos joko jäsenhakemukseensa liittää, tahi myöhemmin esittää kuvamateriaalia tai muuta konkreettista todistusaineistoa jäsenkriteeristön ehtojen täyttymisestä, ja vähintään yksi jo statuksen omaava tai kaksi perustason jäsentä puoltaa, niin jäsenarvo korotetaan Lintta-Aateliksi"
Nyt arvoisat klubin jäsenet, pistäkääpä kommenttia kehiin, joko saadaan ensimmäinen aatelinen tähän seuraan. Itse olen sääntökirjan jääviysartiklan mukaan jäävi tässä äänestyksessä, joten kahden muun jäsenlistalta pitäisi onrea tukea Linttaveljeä ei jätetä
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Kyllä on jovihava löytänyt itselleen oikean paikan www-virtuaaliuniversumissa.
Ihailtavan sekaisin on mies.
No, miepä oottelen hakemuksen käsittelyä ihan rauhassa.
Pitäs varmaan tehä jottain et sais sitä savua enempi...
Ihailtavan sekaisin on mies.
No, miepä oottelen hakemuksen käsittelyä ihan rauhassa.
Pitäs varmaan tehä jottain et sais sitä savua enempi...
Pro HVM
No pakko on tänne anomusta laittaa:
Mersu 200D -92
-Ajettu mittarin mukaan 580tkm oikeasti 680tkm
-Ratti 16 astetta vinossa kun ajetaan suoraan
-Tuulilasi halki alaosastaan koko matkalta
-Lasin pyyhkijä jättää raitaa ihan hulluna johtuen halkinaasesta lasista joka repii pyyhkijän vi*uiksi
-Vuotaa öljyä
-Kuskinpenkki puhki
-Auto toiminut henkilökohtaisessa käytössä oman elämäni kuljettamiseen
-Ei ole pesty about 9kk(ei edes muista enää)
-Sisältä ei ole siivottu ainakaan 1,5vuoteen
-Penkit likaaset ku välistä haalarit päällä ajeltu sekä kuljetettu likaisia tavaroita elämästä
-Aavistus pinta ruostetta
-Kuskin penkki selkänojasta puhki
-Lommoa ja kolhua löytyy oikealta takalonkasta sekä kunnon märstit katossa
-Tuulilasin pesunestettä ei varmasti oo ollu puoleen vuoteen
Lisää todistus aineistoa tulee kunhan sade loppuu...
Mersu 200D -92
-Ajettu mittarin mukaan 580tkm oikeasti 680tkm
-Ratti 16 astetta vinossa kun ajetaan suoraan
-Tuulilasi halki alaosastaan koko matkalta
-Lasin pyyhkijä jättää raitaa ihan hulluna johtuen halkinaasesta lasista joka repii pyyhkijän vi*uiksi
-Vuotaa öljyä
-Kuskinpenkki puhki
-Auto toiminut henkilökohtaisessa käytössä oman elämäni kuljettamiseen
-Ei ole pesty about 9kk(ei edes muista enää)
-Sisältä ei ole siivottu ainakaan 1,5vuoteen
-Penkit likaaset ku välistä haalarit päällä ajeltu sekä kuljetettu likaisia tavaroita elämästä
-Aavistus pinta ruostetta
-Kuskin penkki selkänojasta puhki
-Lommoa ja kolhua löytyy oikealta takalonkasta sekä kunnon märstit katossa
-Tuulilasin pesunestettä ei varmasti oo ollu puoleen vuoteen
Lisää todistus aineistoa tulee kunhan sade loppuu...
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-
Voi apua. Just kuvatulla tavalla käsitelty kutoskoneinen sininen Voortti ilmaantui tonne peltiseppäkoululle keväällä että vähän helmakoteloa paikattais. Ei sille tarvinnut sitten mitään tehdä, kun omistaja sai hinta-arvion helmojen koko matkalta avaamisesta, moskan pois kaapimisesta ja tilanteen palauttamisesta suunnilleen ennalleen. Sinne se jäi sitten teollisuusalueelle nököttämään. Liekö kaupunki jo korjannut pois.HVM kirjoitti:Kaveri kokeili kerran hommaa uretaanillakin, uhrina oli tässä tapauksessa niin ikään voorti, mutta pykälää isommasta malli-perheestä, se oli nimittäin Consul. Liekkö pystyy ihminen tekemään mitään niin tyhmää, kuin turaamaan autonsa kotelot täyteen uretaania? Entäs kun se piikki meneekin astutuksessa helmasta läpi, ja sitten pitää käydä hitsaamaan? Juu, kyllä, aivan totta; WUH!
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Re: Mesen linttaklubi: Jäseniä pukkaa :)
Haen täten jäsenyyttä tähän arvostettuun seuraan, jota ei sen näkyvyyden perusteella salaseuraksikaan voi enään kutsua.jovihava kirjoitti:Alijaos linttaanpoljetuille, rumille, ja ruosteisille tähtikeuloille joissa narinahelat tekee juuri sitä mitä nimi antaa ymmärtää ja jotka kuluttavat, mutteivat kulje.
Mesen seuratunnus on ® Mesen linttaklubi
Kuvatus lintasta, jota leikkisästi lavetiksi kutsutaan:
Speksit:
-Kuluttaa hermoja eikä kulje
-Helan narinaa jo toisessa polvessa
-Mattapinta ei häikäise
-Ei kolo komiassa, jossei reikä resusessa
-Ei vie perille
-Ruma vaikka maksettu
Definitiivinen kriteeristö:
-Ajettu todistettavasti yli puolimiljoonaa jonka voisi olettaa vastaavan reilua miljoonaa...
-Omaa visuaalisesti normaalivalaistusolosuhteissa havainnoiden korroosiota näkyvissä osin ja jälkiä ruostuneen kohdan korjauksesta ei edes ole
-Saavuttanut ensi vuoden aikana 20 vuoden iän
Kvantitatiivinen kriteeristö:
-Käytetään ajoittain ja tarpeen sattuessa avolouhos-ajoneuvona.
-Öljy-, ja muut nestevuodot tälle yksilölle enemmän kuin tyypillisiä ja savuttaminen lie luettavissa tämän yksilön ominaiseksi piirteeksi.
-Innovatiivisiakin ja ainakin itsetehtyjä osia ja rakenteita tästä ei puutu eikä myöskään alkuperäisestä tehdasvalmisteesta poikkeamia.
Jätän anomukseni teidän käsiteltäväksenne,
Kunnioittaen,
Suksi67.4
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Mese.fi? Kos tuolla etusivulla sanottiin että tervetuloa, ei tarvihe kahesti käskeäRässi66 kirjoitti:Kyllä on jovihava löytänyt itselleen oikean paikan www-virtuaaliuniversumissa.
Ja kannattajajäsenten määrä senkun kasvaa, taas kolome foorumin nimimiestä on paljastanut oikean karvansa, linttamiehiä
Ja mikä merkillepantavaa, niin mukana on jo toinen Ässämies, sekä vastaliittyneissä 66.666667% autot eivät ole edes ajokunnossa, touhottajalla aski laitossa, ja XUXilla koneen syyshuolto kesken
NicNacilla on kyllä jo kohtuullinen hakemuksenalku lintta-aateliseksi, vikalista pidempi kun Volovossa A-katsastuksesta
Mutta mistähän nyt löytyisi sitä epäitsekästä henkeä suosittamaan kaveria aateloitavaksi? Onrella olisi hakemus jo sitä vailla, sääntökirjaa vastaan on ihan katsottu ja kaikkea, parin jäsenen suosittelut vain puuttuvat...
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Tuulilasi halaki myös täällä. Jalopuut sisältä samaten, puolet sisällä olevista hehkuista palanut (korjataan ens vapaalla), kallistuksenvaimennin kolisee, penkeissä rajuja käyttämisen jälkiä: puhki molemmin puolin ja paikattu edellisen idioottiomistajan tahosta nahanpalasilla, jotka lätkästy pikaliimalla kiinni ,tupru kirjoitti:Mitehä tähän voip liittyä,.. Tai anoa liittymistä?
Kuvia lintastako vaiko vikalistaa..
Ruastetta löytyy, sinistä savua työntelee, kehnosti käymäänki lähteep nuin kylymänä, ja vähä koliseeki alusta.. Kaikkiin tarkotus joskus puuttua, muttei sitä näy ehtivän..
Ikää autolla 21vee ja ajettu alle 400 000km (ny tais kaatua koko homma )
ovipaneeleissa kuustuumaset pioneerit kiinni maailman rumimmalla tavalla: Kuviosahalla ovipahvista palanen pois ja sitte vaan akkukoneella kajarit siihen kiinni, vrum vrum vrum..
Ja lisäksi mainittanen, että täyttää kriteerit myös varmasta ajopelistä. Huoleta voipi lähteä aina aamuaikasella taipaleelle.
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku