Aina nätisti korjattu jollain Pre-Plastalla tuo apukuskin takaovi ja lonkka.Holomes kirjoitti:No niin aamulla ysiltä terävänä hain ittellekki lintan:
® Mesen linttaklubi: To lintta or not to lintta?
Jahha, vai tähän se 123-kuume johti, hieno laitos.Holomes kirjoitti:Aina nätisti korjattu jollain Pre-Plastalla tuo apukuskin takaovi ja lonkka.Holomes kirjoitti:No niin aamulla ysiltä terävänä hain ittellekki lintan:
Niin ja tervetuloa Holomes joukkoon tummaan.
Ja sitten NicNac, tämähän näyttää olevan selvä peli
Rässi66 kirjoitti:Mesen Lintta-Aateli -ainesta minusta.
Noh leikillään minä kyllä meinasin että jonkun pitäisi sinut herättää kertomaan mielipide, kukas sulle sitten oikein soitti? Rässi?Sir onre, Lähetetty: 01.9.2007 2:49 kirjoitti:Hyvin, hyvin vakuuttavaa. Puollan varauksetta ajoneuvon tuoreudesta huolimatta - linttastatus ei ole ikä- vaan asennekysymys.
tupru kirjoitti:...puollan ehdottomasti NicNacin aatelointia. Syitä ei lienee tarvi eritellä...
Kiitoskiitos tupru, uskomme jotupru kirjoitti:NicNac aateliseksi!!
Joten onnittelut Sir NicNac, näin symbolisesti lyön sinut 35000 km ajettuun Teboilin yksiasteöljyyn kastetulla Mersun öljytikulla Lintta-Aateliseksi!
Ihan tässä meinaa silmänurkka kostua, on tää vaan niin juhlavaa
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Sniif Sniif...olen...niin...liikuttunut.
Ensiksi haluan kiittää äitiäni sitten isääni...sniif sniiif.Tämä on niin suuri kunnia.En olisi uskonut...sniif.Lisäksi haluan kiittää edellisiä omistajia kromikaarien laitosta sekä tielaitosta suolauksesta.Ilman teitä tämä ei olisi ollut mahdollista!
Ensiksi haluan kiittää äitiäni sitten isääni...sniif sniiif.Tämä on niin suuri kunnia.En olisi uskonut...sniif.Lisäksi haluan kiittää edellisiä omistajia kromikaarien laitosta sekä tielaitosta suolauksesta.Ilman teitä tämä ei olisi ollut mahdollista!
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-
Hmm..jotai hämärää heittäny oon nyt.!Arto N kirjoitti:Toivottavasti ei ole mersun pohja ruostunut tyypillisesti sisältäpäin istuinkaukaloiden kohdalta.jovihava kirjoitti:Tuota jäin miettimään, liittyen mihin?tupru kirjoitti:No HUH!!
Nyt meikäläinen tipahtelee kyydistä.
Siinä saattaa muutoin pudota pian kyydistä
Vaiko olikoha nii,,että tuli niin komia tarina mersusta joka on elämätä nähny, et ei meinannu penkillä pysyä..
en tiiä,,liekkö tuolla niin väliä ja liittynekkö tuo ees asiaankaa ollenkaa..
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
Kiitos kiitos. Joo ei EHKÄ ihan oo tuo 200.n nyt sitte sitä mitä tuola 123-kuume-topicissa haettiin. Noh ompahan nyt harjoittelukappale, leimaaki oli tammikuuhun. Saa opetella pumpun anatomiaa ja jos joku tuon väkisin haluaa niin myydään sitte pois.jovihava kirjoitti:Jahha, vai tähän se 123-kuume johti, hieno laitos.Holomes kirjoitti:Aina nätisti korjattu jollain Pre-Plastalla tuo apukuskin takaovi ja lonkka.Holomes kirjoitti:No niin aamulla ysiltä terävänä hain ittellekki lintan:
Niin ja tervetuloa Holomes joukkoon tummaan.
Onneksi tuo w124 taitaa kans täyttää linttaklubin kriteerit. Ei mee jäsenyys auton myötä.
Murtaaksemme tämän Altum silentiumin katsotaans taas välillä aatelishakemuksia ja tällä kertaa tätä 123 kantaa. ArPi, olikos se tämä nyt sitten aivan aatelishakemus? Näyttää ainakin siltä.
-Ajettu todistettavasti tai hyvin spekuloitavasti vähintään 485074386.615 m, tai vähemmällä kilometrimäärällä tavanomaista rajumpi käyttö ja siten kuluneisuusaste on todistettavissa.
Eli kaikki täytetty. Erinomaista!
Sitten vielä Kvantitatiivinen kriteeristö:
-Myös muut selvät käytön jäljet lasketaan eduksi.
-Samoin kuin jos ajoneuvo toimii lapsiperheen, suurten koirien, tai muuten ajattelumaailmaltaan infanttien (vrt lievän alkoholimyrkytyksen oireisto ) kuljetusvälineenä, tahi sitä käytetään avolouhos- eli rakennustyömaa-ajoneuvona.
-
-Öljy-, ja muut nestevuodot sekä savuttaminen laskettakoon myös eduiksi, joskin siten että varsinaisia ympäristövahinkoja ei synny tavanomaista autoilua enempää.
-
-Innovatiiviset ja itsetehdyt osat ja rakenteet, alkuperäisestä tehdasvalmisteesta poikkeamat
On tuossa ainakin alkuperäisestä väriteemasta hiukan sävyltään poikkeava lokasuoja, kyllä tuosta piste tulee
Joten kriteeristötarkastuksen perusteella selkeää aatelisainesta. Nyt tarvittaisiin vielä aatelointisuositukset, mites on linttaveljet? Joko alan kaivella öljytikkua satalankun tervojen seasta ritariksilyömistä varten?
Definitiivinen kriteeristö:ArPi kirjoitti:http://img.photobucket.com/albums/v333/ ... empaa3.jpg
Sen verran perusteita, että:
-Pinta ei pahemmin kiillä (vielä)
-Joka nivelessä/puslassa on väljystä
-Ja onhan tuolla kopalla ajettu jo 700 000km
-Ajettu todistettavasti tai hyvin spekuloitavasti vähintään 485074386.615 m, tai vähemmällä kilometrimäärällä tavanomaista rajumpi käyttö ja siten kuluneisuusaste on todistettavissa.
-Omaa visuaalisesti normaalivalaistusolosuhteissa havainnoiden korroosiota näkyvissä osin, tai jälkiä ruostuneen kohdan korjauksesta tahi mieluummin peittely-yrityksistä-Ja onhan tuolla kopalla ajettu jo 700 000km
-On savuttanut tai kuluvan vuoden aikana savuttaa 20 vuoden iän
Malli on siis 123, eli ikä varmasti yli 20v
Eli kaikki täytetty. Erinomaista!
Sitten vielä Kvantitatiivinen kriteeristö:
-Myös muut selvät käytön jäljet lasketaan eduksi.
Mitenhän tuo uhkaava vielä tuossa lie, joko tämä asiantila lie muuttunut? Eihän vain hakemus ole jo vanhentunut?-Joka nivelessä/puslassa on väljystä
-Pinta ei pahemmin kiillä (vielä)
-Samoin kuin jos ajoneuvo toimii lapsiperheen, suurten koirien, tai muuten ajattelumaailmaltaan infanttien (vrt lievän alkoholimyrkytyksen oireisto ) kuljetusvälineenä, tahi sitä käytetään avolouhos- eli rakennustyömaa-ajoneuvona.
-
-Öljy-, ja muut nestevuodot sekä savuttaminen laskettakoon myös eduiksi, joskin siten että varsinaisia ympäristövahinkoja ei synny tavanomaista autoilua enempää.
-
-Innovatiiviset ja itsetehdyt osat ja rakenteet, alkuperäisestä tehdasvalmisteesta poikkeamat
On tuossa ainakin alkuperäisestä väriteemasta hiukan sävyltään poikkeava lokasuoja, kyllä tuosta piste tulee
Joten kriteeristötarkastuksen perusteella selkeää aatelisainesta. Nyt tarvittaisiin vielä aatelointisuositukset, mites on linttaveljet? Joko alan kaivella öljytikkua satalankun tervojen seasta ritariksilyömistä varten?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Arvoisa linttaklubin hallitus,
Olen harras mersumies ja olen ihaillut jo pitemmän aikaa teidän klubinne toimintaa mersuja sekä maalmanparannusta kohtaan. Tahtoisin esittää teille hakemukseni, jolla toivoisin pääseväni teidän arvostettuun seuraan.
Klubiinne haen seuraavilla kriteereillä: autoni on tuontiauto, valkoinen, ruostettakin löytyy sekä listat repsottaa vähän sinne tänne. Tuulilasi on halki. Varustettu ns. "facelift" keulalla sekä kanssa-autoilijoita huijatakseni ns. "turpo-lokarilla".
Jotta autosta löytyisi jotain turpolokarilla esiintulevia ominaisuuksia niin auton pumppu on säädetty ilmeisesti kotikonstein. Mustaa maggaraa on tarjolla takanatuleville kun lintta poistuu, ja täytyy sanoa että poistuukin näppärästi, pumpun säätö on tuonut myös hyvin linttamaisen ominaisuuden autoon; sillä voi leikkiä bonBONbonBONbonbonanzaa niin pikälle kuin hermot sallii, autolla ajaminen vaatii siis linttamaisen keskittymisen vaihteiden vaihtamiseen, jotta kanssa-autoilijat eivät nyt ihan naurun tukahtuisi kun näkevät auton liikenteessä.
Autossa on sopivasti etuputken vaimennin haljennut, leimakin taitaa olla loppu; auto on rekisteröintikatsastettu suomeen vasta tämän vuoden maaliskuussa, mutta ensimmäinen käyttöönottopäivä meni jo pariviikkoa sitten. Tästä innostuneena kävinkin tänään hakemassa uuden pakoputken pätkän "valitettavasti". Toivonkin että että tämä uusi investointi ei alenna auton lintta-statusta, se vain on viranomaisten vaatimus, jotta leiman saa ehyellä putkella. Työpaikallani tänään myös kokeilin paljonko ryntäytyksessä tulee mustaa maggaraa, terävä tiisselivainuni sanoo jotta kyllä se savuarvoihin voisi mennäkkin, eikä lauennut kone.
Auto kulkee 3:lla aluvanteella, sekä yhdellä vararenkaalla. Muita renkaita ei ole, mutta ei se linttamiestä haittaa; kyllä minä jostain ruosteiset peltivanteetkin löydän. Aamulla myös huomasin linttamaisen läntin auton alla, se ei ollut iso, ehkä peukalonpään kokoinen. Läntin ainesosan koostumus on vielä arvoitus, mutta se haisi ihan karkille, joten veikkaan että jäähdytysneteen sijaan jompikumpi kytkimen sylintereistä vuotaa.
Liitän tähän hakemukseeni myös muutaman tikitaalikameralla otetun kuvan:
Ensimmäisestä kuvasta tulee ilmi lintan oleinen olemus:
Lintta on myös aito pakettiauto, takapenkit ovat jossain:
Autoa kuljettanut alumiinivanteella varustettu rengas on myös sijoitettu tavarankuljetus osastolle, toki jo nytten siiretty hieman kolariturvallisempaa paikkaan, kuten vastuuntuntoisen linttalaisen tulisikin toimia, kuvassa näkyy myös hieman hieraistu takapuskuri:
Toivoisin, että hyväksyisitte minut lintta-klubiinne. Lupaan ettette tule pettymään henkilökohtaiseen panokseeni, sillä olen valmis sitoutumaan niin ruumiillani, kuin hengellänikin, jotta yhdessä voisimme tavoittaa lintta-klubinne päämäärät paremman maailman ja linttamersujen puolesta.
Yhteyden ottoanne odotellen,
-Malm
Olen harras mersumies ja olen ihaillut jo pitemmän aikaa teidän klubinne toimintaa mersuja sekä maalmanparannusta kohtaan. Tahtoisin esittää teille hakemukseni, jolla toivoisin pääseväni teidän arvostettuun seuraan.
Klubiinne haen seuraavilla kriteereillä: autoni on tuontiauto, valkoinen, ruostettakin löytyy sekä listat repsottaa vähän sinne tänne. Tuulilasi on halki. Varustettu ns. "facelift" keulalla sekä kanssa-autoilijoita huijatakseni ns. "turpo-lokarilla".
Jotta autosta löytyisi jotain turpolokarilla esiintulevia ominaisuuksia niin auton pumppu on säädetty ilmeisesti kotikonstein. Mustaa maggaraa on tarjolla takanatuleville kun lintta poistuu, ja täytyy sanoa että poistuukin näppärästi, pumpun säätö on tuonut myös hyvin linttamaisen ominaisuuden autoon; sillä voi leikkiä bonBONbonBONbonbonanzaa niin pikälle kuin hermot sallii, autolla ajaminen vaatii siis linttamaisen keskittymisen vaihteiden vaihtamiseen, jotta kanssa-autoilijat eivät nyt ihan naurun tukahtuisi kun näkevät auton liikenteessä.
Autossa on sopivasti etuputken vaimennin haljennut, leimakin taitaa olla loppu; auto on rekisteröintikatsastettu suomeen vasta tämän vuoden maaliskuussa, mutta ensimmäinen käyttöönottopäivä meni jo pariviikkoa sitten. Tästä innostuneena kävinkin tänään hakemassa uuden pakoputken pätkän "valitettavasti". Toivonkin että että tämä uusi investointi ei alenna auton lintta-statusta, se vain on viranomaisten vaatimus, jotta leiman saa ehyellä putkella. Työpaikallani tänään myös kokeilin paljonko ryntäytyksessä tulee mustaa maggaraa, terävä tiisselivainuni sanoo jotta kyllä se savuarvoihin voisi mennäkkin, eikä lauennut kone.
Auto kulkee 3:lla aluvanteella, sekä yhdellä vararenkaalla. Muita renkaita ei ole, mutta ei se linttamiestä haittaa; kyllä minä jostain ruosteiset peltivanteetkin löydän. Aamulla myös huomasin linttamaisen läntin auton alla, se ei ollut iso, ehkä peukalonpään kokoinen. Läntin ainesosan koostumus on vielä arvoitus, mutta se haisi ihan karkille, joten veikkaan että jäähdytysneteen sijaan jompikumpi kytkimen sylintereistä vuotaa.
Liitän tähän hakemukseeni myös muutaman tikitaalikameralla otetun kuvan:
Ensimmäisestä kuvasta tulee ilmi lintan oleinen olemus:
Lintta on myös aito pakettiauto, takapenkit ovat jossain:
Autoa kuljettanut alumiinivanteella varustettu rengas on myös sijoitettu tavarankuljetus osastolle, toki jo nytten siiretty hieman kolariturvallisempaa paikkaan, kuten vastuuntuntoisen linttalaisen tulisikin toimia, kuvassa näkyy myös hieman hieraistu takapuskuri:
Toivoisin, että hyväksyisitte minut lintta-klubiinne. Lupaan ettette tule pettymään henkilökohtaiseen panokseeni, sillä olen valmis sitoutumaan niin ruumiillani, kuin hengellänikin, jotta yhdessä voisimme tavoittaa lintta-klubinne päämäärät paremman maailman ja linttamersujen puolesta.
Yhteyden ottoanne odotellen,
-Malm
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Politiikkamme uusia ehdotuksia kohtaan on hiukan sama kuin Vehon toimittamia alkuperäisosia kohtaan, että mallin voisi katsoa, saatavuuden voisi kysästä ja hinnan kauhistella... Ja sitten hommaamaan lähesvastaava harakiristä, motonetistä, tahi purkaamosta.HVM kirjoitti:Onkos Linttaklubin mieli avoin tuoreille ideoille? Etten turhaan ehdottele...
Joten kerro nyt poies, mieles tekkee kuitennii.
Ps. Ymmärrän hyvin että nyt Jettamiehenä säästäväisyyden hyve on alkanut sinussakin kasvaa, vaikkapa sitten viestimäärän suhteen.
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Täytyy kyllä nyt sanoa että sopankeittäjäbyrokraatilla meni ihan arkistopölyt kurkkuun kun tätä lueskeli. Malmi pisti aivan uuden standardin linttahakemukselle Errinomaista!Malm kirjoitti:Arvoisa linttaklubin hallitus, ...paremman maailman ja linttamersujen puolesta.
Yhteyden ottoanne odotellen,
-Malm
Ja 123-miehenä tunnettu äijä on sitten pistänyt 124-pakun. Tässä on jo otetta!
Tervetuloa joukkoon tummanrusehtavaan!
ja mitäs muuta, ArPi:n kastajaismenotkin näyttäisivät olevan käsillä, kunhan tässä riittävän juhlavalle tuulelle yllyn. Tosin ArPista itsestään ei ole juuri kuulunut, vaatimaton heppu taitaa tämä mies olla?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Ei tässä niin vaatimattomia olla vaan kiireisiä, kun on pitänyt pajottaa linttaa kuosiin... On pitänyt vaihtaa tukivartta ja tiivistellä tuulilasia ja ja ja...jovihava kirjoitti: ja mitäs muuta, ArPi:n kastajaismenotkin näyttäisivät olevan käsillä, kunhan tässä riittävän juhlavalle tuulelle yllyn. Tosin ArPista itsestään ei ole juuri kuulunut, vaatimaton heppu taitaa tämä mies olla?
Kyllähän se on niin, että lintta on lintta vaikka voissa paistas. Sen tämä lintta on osoittanut jo niin monesti. Yhen paikan, kun saa kuntoon, niin jos ei vielä seuraava hajoa, niin rupee ainakin varoittelemaan, että kohta hajoaa..
Mielessä on pyörinyt, jopa lintan vaihto, mut onneks oon tullu aina järkiin.. Mitä minä sitten rassaisin
nyt takavasemmalle odottelemaan aateloinnin kohtaloa...
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Voit ottaa mersun pois lintasta, mutta et linttaa pois mersustaSir onre kirjoitti:Herrojen Ar Pi kohdalla on tainnut käydä niin, että pinta on kohentunut ihan huomattavasti. Mutta ei tosilintasta linttuus (hieno sana!) maalaten mihinkään katoa, kyllä se sitä ihteään on edelleen. Puolto!
Tämähän siis tarkoittaa Lintta-aatelin sormista tulleena että meillä on kruunattavana uusi linttojen ritari
Tällä päivämäärällä ja täten aateloin minulta vielä moderaattoireden poisottamattomin valtuuksin jäsen ArPi:n Lintta-Aateliseksi Onnittelut!
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Jaha, viisastellaankos täällä? Jettamiehenä?jovihava kirjoitti: Joten kerro nyt poies, mieles tekkee kuitennii.
Ps. Ymmärrän hyvin että nyt Jettamiehenä säästäväisyyden hyve on alkanut sinussakin kasvaa, vaikkapa sitten viestimäärän suhteen.
No, semmonen tuli vaan mieleen, että arvon pösilöt voisivat ehkä saada niin halutessaan maininnan jäsenyydestään tittelikenttään - jos se ei ole jo ennestään täynnä...tai voihan niitä tietysti panna rumpaten eli vaihtaakin.
Jotta jos tahtotila kova, niin eikun kehiin listaa tittelöitävistä mätämiehistä. Ja jos se kenttä on jo täynnä, niin sitten maininta tittelistä josta luovutaan. Ja sitten kun keksitte vielä sen tittelinkin.
Se on Siinä!jovihava kirjoitti:Voit ottaa mersun pois lintasta, mutta et linttaa pois mersustaSir onre kirjoitti:Herrojen Ar Pi kohdalla on tainnut käydä niin, että pinta on kohentunut ihan huomattavasti. Mutta ei tosilintasta linttuus (hieno sana!) maalaten mihinkään katoa, kyllä se sitä ihteään on edelleen. Puolto!
Tämähän siis tarkoittaa Lintta-aatelin sormista tulleena että meillä on kruunattavana uusi linttojen ritari
Tällä päivämäärällä ja täten aateloin minulta vielä moderaattoireden poisottamattomin valtuuksin jäsen ArPi:n Lintta-Aateliseksi Onnittelut!
Syvä kiitos ja kumarrus! hmmm... Sanat aika vähissä.. Onneks on kunnon linttoja vielä ja mikä parasta, ei ne häviä maalaamalla vaan paalaamalla ja kukaan ei näitä saa paalata, eli ne on ikuisia.
Kiitos vielä paljon!!!
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
No sanopa muuta. Justiin käytiin hakemassa voimansiirtoon ja sen tiivistykseen palikkaa vaiks millä mitalla, talviöljyt, talvitermari ja vaikka mitä muutakin roinaa. Yhtään ohjaukseen liittyvää osaa ei tullut ostettua. Vähän ennen kotipihaa toi sit keksi että joka kerta, kun kääntyy kovempaa ajaessa vasempaan, kuuluu ihan törkeän kova SKVIIKS jostain. Huomenna pitäs kiskoa sillä melkein sen ittensä painoista kärryä. No mut, perhanan hiano se on silti, ja sitä ei moni tajuakaan!ArPi kirjoitti:Kyllähän se on niin, että lintta on lintta vaikka voissa paistas. Sen tämä lintta on osoittanut jo niin monesti. Yhen paikan, kun saa kuntoon, niin jos ei vielä seuraava hajoa, niin rupee ainakin varoittelemaan, että kohta hajoaa..
No, tuota, en mä nyt oikein tiedä - eikun siis, kerrassaan mainio idea. Jahka muut ruosteisen ratsun ritarit hivenen aktivoituvat, eiköhän saada listaa kasaan ja jonkunsorttinen tittelikin keksitä - oma ehdotukseni taisi tulla tuossa jo.HVM kirjoitti:No, semmonen tuli vaan mieleen, että arvon pösilöt voisivat ehkä saada niin halutessaan maininnan jäsenyydestään tittelikenttään - jos se ei ole jo ennestään täynnä...tai voihan niitä tietysti panna rumpaten eli vaihtaakin.
Jotta jos tahtotila kova, niin eikun kehiin listaa tittelöitävistä mätämiehistä. Ja jos se kenttä on jo täynnä, niin sitten maininta tittelistä josta luovutaan. Ja sitten kun keksitte vielä sen tittelinkin.
Asiallinen ja kiitollisuudella vastaanotettu ehdotus klubin viralliselta suojelijalta ja kunniajäseneltä (onkohan muuten kukaan enää jaksanut ensimmäistä viestiä, eli klubin peruskirjaa lukea (itsaria tekemättä) läpi herran aikaan ), kiitoksia.HVM kirjoitti:No, semmonen tuli vaan mieleen, että arvon pösilöt voisivat ehkä saada niin halutessaan maininnan jäsenyydestään tittelikenttään - jos se ei ole jo ennestään täynnä...tai voihan niitä tietysti panna rumpaten eli vaihtaakin.
Jotta jos tahtotila kova, niin eikun kehiin listaa tittelöitävistä mätämiehistä. Ja jos se kenttä on jo täynnä, niin sitten maininta tittelistä josta luovutaan. Ja sitten kun keksitte vielä sen tittelinkin.
Syy siihen että tätä vielä olen harkitsellut piilenee henkilökohtaisessa vatulointitaipumuksessani, mikä lie sukutaakkaa, tai jotain, itse en siihen ole henkilökohtaisesti kuitenkaan syyllinen.
Kiltaanhan pääsee jäseneksi sinällään heleposti, täytyy vain tulla kaapista ja kertoa että olen sejase, ja ajan lintalla. Mehän uskomme jos sanotaan. Mutta sitten meillä tuntuu olevan tätä ääriainesta joukossamme, ja johonkin omaan kastiinhan nekin pitää saada, niin siksi on tämä aatelontiproseduuri. Melekosia hardcore-miähiä siellä näyttää olevankin, kalapiana saapi lueskella että mitä pommeja tiellämme liikkuu Vaimollekin olen sanonut että jos näyttää vähääkään mersulta kun tulee vastaan, niin vejä bussipysäkille tai vaikka raviojaan karkuun, niistei tiijä miten sivutuuli heittää. Vaimo ei onneksi vaan erota automerkkejä, joten eipä ole turhia ojaanajoja vielä tullut.
Olisikos se arvonimen paikka sitten näille siniverisille pelkästään, ja syrjittäisiinkös siinä sitten rivijäseniä, siinäpä pulma? Ja jos se olisi kaikille jäsenille, niin olisiko liian helepon leimautumisen ja sitä kautta foorumikiusaamisen paikka?
En tiijjä, kyllä tätä kait pittää vielä miettiä. Pitäisiköhän ihan perustaa komedia tuota tähkäilemään? Sehän voisi tehdä alustavan selevittelyn tuommoisen muutoksen mahdollisista pidemmän aikavälin implikaatioista ja vaikutuksesta nenäkarvojen kasvuun...
Ja kun onhan ne nuokin viralliset arvonimet sillälailla, mitensennytsanoisi, arvokkaita ettei nyt ihan tölöväyslinjalle menisi. Siellähän lukee tittelitópikin alkulausahduksessa seuraavaa:
Ollaankohan nyt menossa missä kokonaislukemassa? 196?Tälläkertää niitä ei tule olemaan kahtasataa erilaista.
Äh, cut the crap. Eikös se tuo Lintta-Aatelinen käy noille aateloiduille hyvin? No miksei? No entäs Linttojen Ritari? Von Lintta? Ritari Lintta? (HVM itse voisi muuten olla Ritari Ässä , herrasmies ja Ässäkuski kun on) Rautalankakiristin Ritari? Linttaklubin Aatelinen? Von mese? Linttamies? Linttahenkilö?
Ehotelkaa nyt tekin jotain arvon linttaveljet, itselle kyllä kävisi tuo Lintta-Aatelinen, se kun on virallinen titteli tähän asti ollut Ja kertokaa ihan avoimesti muutenkin mielepídeenne, että tiiän kun käyn näitä korkean tason neuvotteluja Tujunkankaan suuntaan
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
- Olli Lajunen
- Mersutohtori
- Viestit: 559
- Liittynyt: 01.10.2005 13:52
- Paikkakunta: Yppäri
No sehän on lintta mullakin: jättää merkinnän parkkipaikalle, savuttaa, ovet ja luukut erivärisiä (kun tarkasti katsoo), ratissa klappia, alusta pitäs uusia, penkinpäälliset ja katto paskanen ja ikääkin on roimasti. Ruostettakin löytyy (vaikka viikonloppuna korjaan pari kohtaa). Yhen paikan kun laittaa niin on kaks odottamassa.
En tiedä olenko tyytyväinen vai en jos tällä jäsenyys irtoaa.
En tiedä olenko tyytyväinen vai en jos tällä jäsenyys irtoaa.
W115 200D 2.4 sttppdic -75
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
W211 E 320 CDI T 4Matic -05
Ex: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
Kokeillaan, sittenhän tietää. Tervetuloa jäseneksi!Olli Lajunen kirjoitti:En tiedä olenko tyytyväinen vai en jos tällä jäsenyys irtoaa.
Jos alkaa ahistaa, niin tokihan täältä voipi erotakin vaikka se vähän haikeaa tekeekin. Tosin yhtään ennakkotapausta ei vielä ole, joten saattaa olla että joudumme kuitenkin ampumaan mahdolliset pakenijat ihan vaan esimerkiksi toisille , mutta siinä ei ole mitään henkilökohtaista systeemi vaan toimii näin
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
-Kuluttaa muttei kulje
Pohinpahan vaan ja kantaa otan tähän jorinaan.. Tuosta tittelihommasta, että eiköhän se ois kuitenki viisain / kohtuullisin, että tuonne tittelikenttään laitettas vaan arvonimi niille jotka ovat tässä hierarkiassa ylenneet Aatelisiksi..onre kirjoitti:No, tuota, en mä nyt oikein tiedä - eikun siis, kerrassaan mainio idea. Jahka muut ruosteisen ratsun ritarit hivenen aktivoituvat, eiköhän saada listaa kasaan ja jonkunsorttinen tittelikin keksitä - oma ehdotukseni taisi tulla tuossa jo.HVM kirjoitti:No, semmonen tuli vaan mieleen, että arvon pösilöt voisivat ehkä saada niin halutessaan maininnan jäsenyydestään tittelikenttään - jos se ei ole jo ennestään täynnä...tai voihan niitä tietysti panna rumpaten eli vaihtaakin.
Jotta jos tahtotila kova, niin eikun kehiin listaa tittelöitävistä mätämiehistä. Ja jos se kenttä on jo täynnä, niin sitten maininta tittelistä josta luovutaan. Ja sitten kun keksitte vielä sen tittelinkin.
Normijäseneksi pääsee kuitenki semmosella mersulla, mitä valitettavan paljo Suomen maanteillä liikkuu, eli tuulilasit halki, ruostetta joka puolella, maalihäikkää jne...
Mutta erikseen on sitte nämä kauhujännärit, mitä muutamilta on saanu kuulla.. Eli niinku johivahaja tuumas: "karkuun vaan ojanpohjalle, heti ku tähteä vähänkää näkyy", tyylisiä mersuja.. (vai menikö se nyt ihan nuinkaa ), mutta SO NOT!!
En häpiä millää lailla linttalupiin kuulumista, vaan päinvastoin, koen suoranaista ylpeyttä, että saan kuulua tähän jaloon joukkoon joka pitää vähäosaisten mersumiesten puolta. Koen olevani etuoikeutetussa asemassa..
Ja mikäkö arvonimeksi?
Jotenki kalskahtaa korvaan tällä rennonotteen foorumilla, joku kuivakan-kankea ilmaisu Lintta-Aatelinen.. Nuita titteleitä seuranneina, niistä suurin osa on kohtuu huumoripitosia. Vai onko kaikki suurta väärinymmärrystä sitte meikäläiseltä
Eli ennemmin jotain rennompaa.. Kuningaslinttaaja, ruosteratsun ritari, pomminkuski, jne...
Ehotukset ei nyt meikältä oo niitä parhaimpia, mutta jumissahan tässä nyt ollaanki, ja ei muutenkaa tuo verballistiikkapuoli oo huippuvireessään!
® Mesen linttaklubi
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku
- Tyytyväisyys on kehityksen loppu ja rappeutumisen alku