Kinroad > Yiying > Chica > Jonway

Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Semmoinen kysymys että tuossa tuntuu takaiskari olevan meleko kaputt, pomputtaa etenkin kaksi päällänsä, ostanko 30 Eur alkuperäisiskarin siihen vai saako suunnilleen samaan rahhaan jottain parempaa jostain?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
_Hämis_
Viestit: 609
Liittynyt: 19.10.2010 23:43
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja _Hämis_ »

Sehän tuulilasi passaa hyvin paikalleen. :D Hyvä, että tuollekkin käyttöä löytyi.
Laita nuihin reikiin koukut johon voi pyyhkeen ripustaa uimaan mennessä. :idea:
® Mesen Porkkana-klubi


Opel Astra wagon 1.7CDTI -08
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Tänään nähty tuulilasi livenä... :lol: Jos se vain jovi oli joka ajeli 8.45 aikoihin rautasillan yli kaupunkia päin... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Juu, tänä aamuna päryytin matkahuoltoon tällaisessa lastissa
Kuva
Että oisko voinu Kaapilla viijä tuon pikkufillarin? Mitäs hauskaa siinä olisi ollut :ei_tajuu:

Kinroadin laitoin myyntiin, ja tänään soittelikin jo hyvin kiinnostunut ostaja. Sovittiin että tulee illasta ostamaan poise. Kinkku on ollut nyt ajamatta lipo kuukauden ja ajattelin että siirrän sen tallista pihalle ajamalla. Noh, aikeeksi jäi, ei millään käyntiin. Tankissa on bensaa ja tartti pyörittää kuin Vataja lihamyllyä, mutta ei etes lupaakaan. Ei edes tarttipilotilla.

Mikäpä siinä muu auttoi kun soittaa ostajakanditaatille että elä vaivaudu, tämä romu ei lähhe käyntiin :cry:

Tutkiskelin sitä tuossa hetkonen sitten, ja vaikuttaisi että ei tule kipunaa. Testasin kahdella eri puolalla ja kahdella eri tulpalla, ei kummallakaan jälkeäkään kipunasta :nocando: Eikös sen pitäisi irtotulpalla tehhä kipunata jos tuluppa lepää johdin nokassa vaikkapa venttiilikopan päällä?

Meniköhän tuosta syttöyksikkö sönder? Mites alan tuota selevittelemään?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

No olit se sit sä, ku isäukko tuumas notta oliko sillä ratas kainalossa... :lol:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
aaltojarvi
pingviinitrokari
Viestit: 2549
Liittynyt: 20.10.2010 19:12
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja aaltojarvi »

Jooh, CDI tai sitte tulpanhattuaki kannattaa silmäillä. Ääni kuitenki sille seedeeii yksikön pimenemiselle.
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Laitahan Aaltojärvi puhelinnummeroa niin minä alan puhelinterroristiksi, siulla tuntuu tuotta nouhauta näistä väläpeistä siihen malliin olevan :idea:

Kokeilin tosiaan kaheela eri puolalla joissa tietennii molemmissa omat tulupanhatut paikallaan :idea:

Tosin en mie kyllä niillä saanu kipunata aikaan kun kokeilin pätkiä suoraan sähköä akulta :nocando: Mitähän mie en nyt ossaa? :oops:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
aaltojarvi
pingviinitrokari
Viestit: 2549
Liittynyt: 20.10.2010 19:12
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja aaltojarvi »

0400-972435

Sitte vielä nuo seisontatukien katkasiat, että jos ne on vielä pelissä ni kipunaa ei tuu kun keskiseisontatuella, sivujalalla ainaki on semmonen kytkin joka tappaa kipinän jos jalka on uloskäännettynä.
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Tuossa Kinkussa se sivujalaka estää starttaamisen, eli tuskin vika on siinä koska muuten se ei edes pyörittäisi :?

Puolalle tulee tartatessa kyllä jotain sigunaa, yleismittarin vaihtojännitealueella n. 3.3V ja 35 Hz, mitattuna siis CDI:ltä tulevista karvoista :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Jatkoin tutkimuksia, ja tulosta alkoi syntyä vasta kun pistin Yiyinginkin lihoiksi, testasin siinä että puola ja tuluppa on ehiä, sitten ryöstin siittä syttöyksikön ja laitoin Kinroadiin niin johan alakoi salamoida :idea:

Elikkäs se syttömorkula on särki, pistin jo uuden tiluuseen, sitten vaan odottelemaan :postia:

Kiitosta Aaltojärvelle henkisestä puhelintuesta ja hyvistä vinkeistä 8)

Ainiin, kuvat:
Syttömotuli
Kuva
Kuva

Kinkku lihoina
Kuva
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Vaihtoin cdi-boksin ja sehän alakoi Kinkki pärpättää :D Uusin myynti-ilmon ja johan tuosta on pari soittoa tälle päivää tullutkin :idea:

Kun loppui nämä pienkonehaasteet niin kaivelinpa tallin takaa hatelikosta 110cc Samurai Crossin, joka tuli hylättyä sinne viime kesänä kun lakkasi pelittämästä soramontulla :P Kaasarihan tuossa on aina ollut vähän sevon, ja nyt oli kaasuvaijerikin juuttunut ettei kahva kääntynyt, joten purustelin polttoaineslaitteet. Kaasari oli monimutkainen kuin löylykauha, purin, putsasin ja kasasin takas. Polttoaineputket oli haperot ja kovettuneet, vaihtelin kumiletkua tilalle, sekä voitelin kaasuvaijerin.

Tämän jälkeen kaikki tuntui pelaavan, kaasarille meni bensaa ja kaasu liikkui, sitta eikun yrittämään tulille :idea: Vaan ei sitten millään :? Tulpan käytin irti ja totesin että kipunaakin tulee, eikä ole märkä, vaan ei vaan käynnisty :nocando: Puristuksia en päässyt mittaamaan kun mittarissa ei ollut sopivaa päätä. Hmph :no:

Tuossapa potilas päreinä
Kuva
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

jovihava kirjoitti:Vaihtoin cdi-boksin ja sehän alakoi Kinkki pärpättää :D Uusin myynti-ilmon ja johan tuosta on pari soittoa tälle päivää tullutkin :idea:
Kinkku meni kaupaksi, kolmas soittaja tuli ja haki poise poijalleen kalastusmopoksi :byebye: Jahas ilipo, jokos minä olen 1-0 voitolla :?: :toks:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Jatkoin Samurain tutkiskelua tänään, tein toisen yrityksen puristusten mittaamiseen Biilteeman mittarilla, käyttäen mukana tullutta kumilutteroa. Ei sitten viisari värähtänytkään :? Tästä kummastuneena kokeilin sormella että puhaltaako se yhtään, ja tulos oli että ei :shock: Ei siis minkäänlaista yritystä tehdä painetta pyttyyn, ei baarin kymmenystä :nocando:

Loppui harrasteaika, mutta seuraavaksi häätyisi kait kahtella että liikkuuko venttiilit ja onko männässä reikää :tuumaus:

Tuollahan on ajettu viime kesänä, ajelut jäi siihen kun ei lähtenyt enää käyntiin yhden ajosession aikana, sen jälkeen ollut pressun alla tallin takana säilössä. Olisiko raadilla haluja veikkailla missäpä on vika :?:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Ilpo L
Viestit: 866
Liittynyt: 30.9.2005 19:57
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Ilpo L »

jovihava kirjoitti: Kinkku meni kaupaksi, kolmas soittaja tuli ja haki poise poijalleen kalastusmopoksi :byebye: Jahas ilipo, jokos minä olen 1-0 voitolla :?: :toks:
Elähän innostu vielä. :evil: Mulle on soittanut vasta kaksi ostajaa eli tällä laskuopilla seuraava soittaja ostaa... :lol: :lol: :lol:
V12
Sprinter 316 Cdi

PLAY LOUD
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Pijetään peukkuja ristissä :wink:

Tutkimukset Samuraihin jatkuivat heti kerralla kannen irroituksella ja sieltähän se vika löytyikin hetj
Kuva
Pakoventtiilin väliin oli jäänyt jotain kovaa, siittä oli lohennut palanen ja koko tatti oli mutkalla :shock:

Venttiilin irroittaminen vaati vähän säveltämistä, longotin 13mm kiintoavaimen avulla venttiilijousen niin että sain venttiilin irti
Kuva
Kuva

Vääntynythän se on
Kuva

Mäntä vaikutti intaktilta
Kuva

Tuota venttiiliä ei viihti alakaa oikoa kun siitä on kuitenkin pala lohjennut, häätyy kait hommata uusi :?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Onkos tuolle kannelle muuten jotain kiristysmomenttia?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
lystis
Perämoottorin Kauhu
Viestit: 1796
Liittynyt: 19.4.2008 21:17
Paikkakunta: Invala

Viesti Kirjoittaja lystis »

jovihava kirjoitti:Onkos tuolle kannelle muuten jotain kiristysmomenttia?
Sama ku ladassa, ensi niin kaua kiinnippäi että pääse pieru ja sitte varttikierros auki :lol:
----------------------------------------------------------
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.

- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Saattaa tuolla ohjeella M6 pinnapultti olla ihan kohtuuvenytyksellä :shock:

Tänä aamuna kävin ostamassa uudet venttiilit, venttiilikumit ja kannentiivisteen :idea: Joutuukohan sitä läppäyshommiin :P
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Taulukkokirja antas normi 8.8 M6 ruuville puhtaana voideltuna kiristys momenttia 7,3-10Nm ett tosta väliltä jos vääntelet kivantuntuseen momenttiin. Tieten kannattaa huomioida sekin ett toinen pää on ilmeisesti alumiinissa.

Jos pultti onkin 10.9 niin momentit on 11-15Nm ja 12.9 momentit 12-18Nm
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Kasasin kannen uudella venttiilillä ja aloin sovittelemaan kantta paikalleen
Kuva
Meni siinnä hetkonen kohdiskellessa, kun en ennen ole yksipyttyistä kasannut, että voiko tässä mitenkään olla alakerta kierrosta pielessä :oops:

Lisäksi konsultoin Aaltojärveltä nenun ajoitusohjeita, kiitoksia jälleen 8)

Se momenttiinveto alkaisi olla seuraavaksi ajankohtaista :idea:

Kotteeririntamalla Yiyingi kerää kilometrejä työmatkoilla, hyvin pelittää :D
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Vetelin Samurain kannen momenttiin, haastetta antoi se että minulla oleva momenttiavain alkoi 20Nm kohdalta, mutta kun ruuvasi sen sopivasti taulukon ulkopuolelle niin sai semmoisen sopivan tuntuisen momentin :idea: Sitta karbureettori ja pakorööri paikalleen, tuluppa kiinni ja kokeilemaan :P

Jo kolmannella polkaisulla pärähti tulille 8)

Huomenna jos kasailisi vähät katteet takas niin sehän olisi taas päristelykunnossa :D
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Yiyingillä on nyt räimitty menemään työmatkaa kuukauden verran 8)

Vaan eilen sitten kun kävimmä kaks päällä poijan kanssa motonetissä niin alakoi tehhä jotain outoa :? Pitkäm tuppi-nurin session jälkeen ylämäessä kone alkoi räpistä sillain kuivasti niinkuin detonoisi ja vedot alkoi hyytyä :shock: Kakstahtimiehelle tuli heti mieleen että nyt se leikkaa kiinni, mutta kun kaasusta hölläs niin kone laski ihan normaalisti tyhjäkäynnille ja vedot oli taas takas uudelleenkaasutettaessa :?

Tämä sama toistui sittemmin useamman kerran, ja tuntui että oire paheni niin että tasamaallakin täyskaasulla koneesta kuului räpinää ja voima alkoi puutua, jossei sitten vähän höllännyt, jolloin toimi ihan normaalisti :eec:

Eilen illalla ihtellä poksahti päähän teoria mahdollisesta vian aiheuttajasta, mutta enpä kirjoita sitä vielä, josko joku haluaisi spekuloida aihetta, etten vain tulisi harhaanjohtaneeksi ajatuskulkua :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Pesnansuotatin tukossa ei kestä täyskaasuvetoja :roll:

Voihan sitä oirehtia vähäinen öljynsaantikin mutta se ei liene parane kaasua löysäämällä :roll:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Mihkipä ei tietysti pensansuodinkin, mutta ihtellä tuli mieleen samassa linjassa oleva alipainekäyttöinen hana, jos se on jo vähän laijassaan saatikka vuotaa niin täysin tuppi nurin ja etenkin väännössä kun imusarjassa ei juur ole alipainetta se voisi alkaa sulkeutua ja jo ihan vähäinen kaasun höllääminen riittää antamaan tarpeeksi alipainetta sen aukaisemiseen :idea:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

Tulipa tästä jovin epistolasta mieleen, että täälläkin heräteltiiin käkätin tänään tulille. Oli talven aikana valunut kaasutin täyteen 2-tahtiölppää, meinasi olla vähän vaikea lähtemään käyntiin. Ruiskaus elektroniikkasprayta kaasariin kuitenkin tuotti hervottomat savut naapurinen iloksi, ääniähän tuollasesta ei lähdekään.
Kein siknatuur
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Sitäkössie Sampo soittelit :?: :toks:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Sampo N.
Virallinen Oikolukija
Viestit: 6252
Liittynyt: 05.10.2005 8:35
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

Viesti Kirjoittaja Sampo N. »

jovihava kirjoitti:Sitäkössie Sampo soittelit :?: :toks:
Juu halusin jakaa mopoilukokemukset.

Ei vaan oli taskupuhelu enkä sitten pystynyt vastaamaan kun pirautit takasin.
Kein siknatuur
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Kokeilumielessä ohitin alipainevetoisen bensahanan ja sehän vaikuttaisi auttaneen oireisiin, sekä siihen kaksi päällä ylämäkeen hyytymiseen että liikkeellelähdössä kautta aikain ilmenneeseen alkupuutumiseen 8)

Eli nyt Yiyingi pelaa just niinkun pitääkin :D
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Se mitä tuossa yllä kirjoitin oli täyttä soopaa, se oire mihinkään pidemmällä juoksulla poistunut :kele: Ihteasiassa koko laitteesta katosi tehot niin että ei edes ota enää edes neljääkymppiä :? Oma villi vika-arvaukseni kohdistuu kaasarin luistin kalvoon :tuumaus:

So not, Joensuun reissulla kärryyn tarttui tämmöinen:
Kuva

Ja kun se seurasi minua Ouluun asti niin kysyin vaimolta että saanko pitää sen, lupasi :D

Kuva

Laitos on kuvaavasti Chica eli kotimaisittain vain Sika, joka kuvaa tätä laitosta varsin hyvin, ostin sen nimittäin ihan sikana säkissä :lol: Kauppa hoidettiin tutun tutun kautta tekstiviesteillä, myyjää en ole koskaan nähnytkään ja laitos tuli maksettuakin jo ainakin kolme kuukautta ennen noutoa, näkemättä edes valokuvaa kaupan kohteesta :happy:

Nyt sitten siirryttiin mopoluokasta hirviöluokkaan kos laitos on 125cc elikkäs kevariskootteri 8)

Ehjäähän minä en osta koskaan, tai jos ostan niin puran sen kumminkin että tulisi muka paremmaksi :P Tuossakin semmoinen pikkuvika että ei mitkään sähkölaitteet pelaa :nocando:

Siellähän oli voimakkaasti lämmennyt käyttösähköjen virtapiuha akkukotelossa, kera ohitetun pääsulakkeen ja rikki menneen jälkiasenteisen päävirtakytkimen :shock: Katkoin piuhaa pois intaktiin osaan saakka ja korvasin IP55 koteloidulla lattasulakkeella alkuperäisen kiinalaispaukkulangan ja lasiputkisulakkeen
Kuva

Vika väheni, muttei poistunut, akun navoista mitattuna näyttää noin 50 Ohmin virtavuotoa eli noin varttiampeerin verran mehua valuu jonnehin, siinnä ei pikkuakku kauaa tyhyjene :ritsa:

Pistin laitoksen kuitenkin pärisemään ja sehän lähti mallikkaasti, pedaalilla toki, en uskaltanut vielä akkua tuohon oikosulkuun kytkeä.

Tulille kun sai niin tuli todettua myös että akun latauskaan ei pelitä :no:

Tähän väliin otin välipuhelun henkilökohtaiselle pienkonepsykiatrilleni sënor Aaltojärvelle, jolle on kiva soittaa jo Porin murretta kuullakseen, kumma kun se ei ole vielä jatkuvasta puhelinterrorista hermostunut :oops:

Kartoitimme pienkonesähkön filosofiaa telekommunikaatiolaitteen välityksellä ja neuvoista vaariintuneena läksin metsästämään latauksensäädintä.

Seurasin vereksiä johtolankoja magneettokopasta kohden akkukoteloa...
Kuva

...ja sen ohi ja kohden ääretöntä skootterin muovikeulaa
Kuva

Josta kyseinen säädin jo löytyikin
Kuva

Säädin oli ensiöpuoleltaan jokseenkin oikkarissa ja toisiopuolelta se mitattu 50 Ohmia tuntui löytyvän, joten raapaisin sen irti ja mittasin ensiöpuolelta tulevaa tsigunaagigunaajeejee. 42VAC sieltä löytyi yhdestä karvasta maita vasten, mutta toisesta ei mittään, vaikka eikös sieltä pitäisi :?:

Tuo säädin lienee nyt ainakin sökösöö, kustas minä uuden saisin?
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
aaltojarvi
pingviinitrokari
Viestit: 2549
Liittynyt: 20.10.2010 19:12
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja aaltojarvi »

Säätimen saa lainaan vaikka siitä viereisestä kiinanmoposta. Mut älä paa sitä paikalleen ennen ku selvität mistä se 42V tulee :shock: . Puolet siitä olis jotenki normaalimman kuulonen, palaa se säädin tommosesta 42V jännitteestä, kait? Olisko siellä kaks piiriä hinkkaantunu kimppaa?



Mun miälestä o jotenki pervessiä soittaa syystä että kuulee porin murretta, ääri ruman kuulosta jos multa kysytään :lol: . Emmää hermostu, soittele vaan jos mun jutuista vaan on apua :D
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Linttaklubi”