Pitkäakselinen vs lyhytakselinen?

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W201
Vastaa Viestiin
Antti P
Viestit: 216
Liittynyt: 20.10.2010 18:24
Paikkakunta: Oulunsalo

Pitkäakselinen vs lyhytakselinen?

Viesti Kirjoittaja Antti P »

Näkeekö ulkoapäin kumpi on kampi? Eiku siis kumpi?
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Pitkäakselisen laatikon akseli torppaa ulos kopasta, lyhytkselisessa jää kopan sauman sisään. Ellen ihan väärin muista.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Antti P
Viestit: 216
Liittynyt: 20.10.2010 18:24
Paikkakunta: Oulunsalo

Viesti Kirjoittaja Antti P »

Ei huomaa paikallaan ollessa mitenkään? Laatikon numerolla veholta?
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Pääsiskö siitä kykkäkopan luukusta koetinsormella räpläämään jotta tuntis onko yks eli kaksmassanen kiakko?
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Antti P
Viestit: 216
Liittynyt: 20.10.2010 18:24
Paikkakunta: Oulunsalo

Viesti Kirjoittaja Antti P »

Häätys käyä ostamassa motonetistä tarkemmat ja herkemmät sormet :shock: Pitää käyä kokkeileen huomenissa mitä sanoo :) Kiitosta!
tapio89
ohjelmoija
Viestit: 1672
Liittynyt: 12.9.2006 22:35
Paikkakunta: Yyleäporg

Viesti Kirjoittaja tapio89 »

Pääosin dieseleissä tuli -89 kaksoismassat ja bensoissa -92?-93?
Laita laatikon numeron niin äkkiähän tuon kattoo. On 717.xxx pätkä siellä laatikon valmistenumerossa.
Tähdellisen parantola
Antti P
Viestit: 216
Liittynyt: 20.10.2010 18:24
Paikkakunta: Oulunsalo

Viesti Kirjoittaja Antti P »

Minnee käyn huomenna kahtoon sen numeron. Ny meni 2 jo syncrotki kokonaan ja 3 ei oo minun aikana toiminukkaan koskaan.. Tietäneekö joku minkä hintasia suunnilleen ovatten pääakselin laakerit 5v lootaan?
Avatar
piku
Lievä Eskoriihelä
Viestit: 2529
Liittynyt: 09.10.2005 11:40
Paikkakunta: KUOPIO

Viesti Kirjoittaja piku »

Ei ne laakerit hirveitä maksa
Nuissa lyhyt akselisissa tahtoo mennä 4 vaihteen neulalaakeri
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Antti P
Viestit: 216
Liittynyt: 20.10.2010 18:24
Paikkakunta: Oulunsalo

Viesti Kirjoittaja Antti P »

Kaveri kun sano että se ääntää ajossa ja vehon lootapertti oli veikannu kytkimenpuoleista "isoa" laakeria
Avatar
apg
Viestit: 206
Liittynyt: 03.11.2007 22:28
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja apg »

onkos tässä lyhyt vai pitkäakseli 717413 01 790107 :?:
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

viewtopic.php?p=290805#290805

tuon kokemus pohjalla siä olis lyhyt akselinen
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
apg
Viestit: 206
Liittynyt: 03.11.2007 22:28
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja apg »

samaa arvelin , mutta tuolla naapurilla väitetään toisin
Onko tuo 413 numero se ratkaiseva, mitäs ne loput :?:

liittyy siis tähän keskusteluun http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... =2&t=97264
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 voimansiirto”