w124 300 24w loota auki. tarvisin vähän tietoo
w124 300 24w loota auki. tarvisin vähän tietoo
joopa joo,olis venttiilikoneisto auki,mitähän korjaussarja maksaa sit siellä on pari sähköosaa,mihinkähän ne vaikuttaa,voin yrittää laittaa kuvia
Ei kannata tehdä liikaa muutoksia kerrallanalle05 kirjoitti:nyt olis loota puunattu,onko jotain tiettyjä osia mitä kannattaa vaihtaa,mitään ei ole kylläkään rikki.sitten siitä kuusiokoloruuvvista tarviiko sitä yleensä säätää esim levyjen kulumisen johdosta ja jos tarvii kierroksia tiputtaa ,löysemmälle vaiko kireemmälle
Todennäköisesti vielä ainakin:jolle kirjoitti:Siinä lootassa ainoat sähköt on kickdown solenoidille, peruutusvalolle ja startin estolle D ja R asennoissa.
-vaihtopisteen korotusventtiili (päästää korkeammille kierroksille kylmänä, että katti lämpiää)
-laatikon "rasitusanturi", ilmeisesti pienentää ennakkoa tiukoissa paikoissa / vaihdoissa
-olikohan vielä se E/S-napin venttiili siellä (sen verran pitkä aika, kun tutkin, ettei kaikkea enää muista)
On sinne perinteiseenkin laatikkoon saatu yllättävän paljon sähköä vedettyä.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
joopa joo ,tuli kl pojila hajotuskuvat jarrupannoista ja niiden sylintereistä ,ei ihan saman näköisiä kuvissa ,toivottavasti noilla saa oikeat osat.pakki muuten tuntuu toimivan jo normaalisti ,vielä jos kerran huuhtelisi tulis p..kat pois alkaa jo nopeutumaa toi lootan renaus,vaikkakin aika v..mäistä tavan autotallissa