W212 hammastanko.

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

W212 hammastanko.

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Potilaana taas tämä 212nen.

Pystyikö hammastangon hammasvälitystä "kiristämään"?

Pieni välys on ratin ja raidetankojen liikkeen välillä ja sen tuntee ratissa aika selvästi, vähän kuin vanhan w123 väljä simpukka.
Auto myös vaeltelee uraisilla teillä samoin kuin väljä simpukkainen 123 :lol:

Pieni klopina hammastangosta myös kuuluu kun sammuksissa veivaa kevyesti rattia eestaas.
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Paljonko sinun autossa on kilometrejä?

Minulla oli kaksi W212:sta. Oli se iso ero kun vaihdoin ensimmäisen, melkein 400 tkm ajetun 150 tkm ajettuun. Juuri tuon hammastangon väljyyden huomasi heti vanhassa autossa, kun pääsi vähän vähemmän ajetun auton rattiin.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Sama 400tkm.
Ja ratissa selvä pieni välys kun ajellaan tasaisella tiellä.

Naapurilla on tuollanen vähän ajettu peli niin onhan se ihan eri jämäkkä.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

No nyt on tallissa toinen hammastanko.

Minkälainen nakki tuo on vaihtaa paikalleen?
Noh vanha pois ja uus tilalle, eihän se muuta vaadi :lol:

Mutta tarviiko mitään kikkakolmosia tuon vaihtoon?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W212 / W218 sedan, farmari, coupe, avo alusta”