Mittaristossa P valo palaa

Vastaa Viestiin
Avatar
57pannu
Viestit: 111
Liittynyt: 27.5.2006 22:17
Paikkakunta: takametsä

Mittaristossa P valo palaa

Viesti Kirjoittaja 57pannu »

W212 ilmestyy aina silloin tällöin vasemmanpuoleisen mittariston alaosaan kummallinen merkkivalo. Symboli on ihan samanlainen kuin parkkipaikan merkki, siis neliönmuotoinen jossa on sinisellä pohjalla P kirjain. Eikä liity käsijarrun punaisiin teksteihin.

Ohjekirjasta en löytänyt vastausta, enkä keksi logiikkaa milloin syttyy ja sammuu.
Vähän aikaa kun ajelee lamppu sammuu.

Tämä ei ole se kahvikupin kuva.... sen olen ottanut off -line tilaan, niin eihän se nyt vain liity tähän, kun ei ole tullut pidettyä niitä kahvitaukoja.
paha saa palkkansa, mutta hyvä joutuu puille paljaille.
204
Viestit: 662
Liittynyt: 19.4.2008 19:40

Viesti Kirjoittaja 204 »

Parkki ruutua se tarjoaa.
Toimii miten sattuu.
Nopeuden noustessa se sammuu .
Ei ole mitenkään vakava ominaisuus.?
Nuoli osoittaa kummalla puolen se tunnistaa tyhjän p-Paikan.
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Se liittyy pysäköintiavustimeen. P-merkki ilmoittaa että auto on tunnistanut pysäköintipaikan ja on valmiudessa ajamaan auton siihen paikkaan.

Käyttöohjekirjasta pitäisi löytyä kohta "pysäköintiavustin" tai jotakin sinnepäin.
bercedes menz
aktiivimeseläinen
Viestit: 1673
Liittynyt: 22.6.2012 8:29

Viesti Kirjoittaja bercedes menz »

Kun ajat hiljaista vauhtia niin auto alkaa etsimään sopivaa rakoa viereisten autojen välistä ts. etsii väliä, johon pystyy tekemään taskuparkin. Eli se P-merkki tarkoittaa, että tällainen väli on löytynyt. jos pysäytät auton ja vaihdat pakille, niin saat näyttöön tekstin, jossa sun pitää vahvistaa, jos haluat opastuksen taskuparkkiin. Jos painat ok, niin auto näyttää miten rattia pitää kääntää, jotta saat auton siin havaittuun väliin. Itse koitin kerran, mutta totesin, että en luota autoon yhtä paljon kuin itseeni, joten peruutin omin voimin taskuun ja tällöin auto ilmoittaa, että ei pysty opastamaan kun et tottele neuvoja. Ootko ihan varma, ettei tätä löydy ohjekirjasta? Luulisi löytyvän.

Edit: olinpa hidas, kun oli pari muuta jo ehtinyt vastata.
Lexus RX 450h Luxury -21

Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

bercedes, et ollut hidas, minulle kävi samalla lailla, näin vain 57pannun viestin. Kun olin vastannut, huomasin että 204:n vastaus oli ilmestynyt näkyville. Jotain mätää foorumin päivittymisessä nyt.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Meissenkerin vastausta edellisellä minuutilla on tullut 204:n vastaus, ei tuosta voi ainakaan päätellä mitään päivittymisongelmia olevan ?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W212 / W218 sedan, farmari, coupe, avo sähkö”