vanhempaan uudemman lista / helma muovit

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
dieseleid
Viestit: 60
Liittynyt: 12.3.2006 14:18

vanhempaan uudemman lista / helma muovit

Viesti Kirjoittaja dieseleid »

mistä sais noita joissaan uudemmissa/varustelluimmissa malleissa olevia ovien listoja ja sit ne listat sinne helmaan. missä hinnoissa ja löytyykö noita käytettynä :wink:
kylä lähtee mut mikä
dieseleid
Viestit: 60
Liittynyt: 12.3.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja dieseleid »

itse itselleni vastaten :o heh heh, heh

niin näis uudemmissa kakkos nelosissa on korinväriset muovi suojat helmojen päällä? on hienon pi kuin tossa 87 massassa olevat pskat.
löytyskö niitä mistään?

sitten oli noista ovien alaosan muoveista. tarkoitan niitä osia mitkä on erivärissä kuin korin ylä osa, eli onko ne vaan maalia, vai oven päälle liimattava listä? siinä mallissa missä oven alaosa erivärinen niin siinä hän ei sitten ole niitä varsinaisia listoja siinä puolessa välissä ovea.
kylä lähtee mut mikä
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Muovihelmat (eli muovia siis) tuli syksyn 1989 feisliftissä. Samalla vaihtui puskurit uudempiin (korinvärisiksi + kromilistat, ks. allekirjoitukseni).
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
dieseleid
Viestit: 60
Liittynyt: 12.3.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja dieseleid »

no hitto, siis 89:seis tuli ne listat. onko noita kukaan hankkinut jälkeenpäin et, mitähän maksas.
kun vähän suunnitelmis et ropais tosta raados iha asiallisen pelin, vetäs ruiskulla kerman valkosen värin pintaan?
paaljo muuten tehdas lupaa 87 d200 huippuja, käyttö ohjekirja puuttuu.
jos ton saan joskun hyvin myytyä nii laitan hakuun sakuista 300sedan turbodieselin vaikka ennen olinkin volvo for life harrastaja.
ilmeisesti, no te tiedätte paremmin että miten nää mesen dieselit tykkää kierroksista eli jos mä vedän vaikka kerra viikkooon 4h putkeen yli 140km/h putkeen. niin miten venat ja muut pysyy kasas kun vaihteita on käytls vain 4
kylä lähtee mut mikä
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Jossain oli melko hiljakkoin myynnissä nuo ovimuovit, muistaakseni 400e/ sarja, eli ei ne ihan ilmaisia ole. :( Oiskohan ne huiput olleet jotain 155km/h, vaikka olen itsekkin ajanut 5v 200D:llä 170 km/h mittarinopeutta. :shock:
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

160 km/h lupaa tehdas, säädöistä riippuen kulkee enemmän tai vähemmän. Tuskinpa se reippaasta ajosta suuttuu, autobaanoillehan nämä on tehty. Päinvastoin, paikat pysyy puhtaana. Tehdas mainostaakin, että huippunopeus tarkoittaa suurinta matkanopeutta, ei mitään hetkellistä nyt-se-on-mittarissa-ja-kohta-laukeaa-kone. :roll:
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”