Kylki kurtussa, kannattaako oikaista?
Kylki kurtussa, kannattaako oikaista?
Tuossa 4.3. päivällä vt6:lla karkasi cvic oikealta kaistalta kylkeen ja nyt on molemmat ovet vaihtokunnossa sekä B -pilarin juuresta kori (kai) vääntynyt sisäänpäin (helmakotelosta päätelty). Pohjassa ei näkyviä vaurioita tai kupruja.
Asianomistaja: W124 vm. -88, suht. terve korinen.
Asiaan; Ehjät ovet löytyy, mutta kannattako tuota koria enää oikoa, ja mitä sellainen maksaa?
Vakuutusyhtiöltä saattaa puolitoista tuhatta taalaa saada tohon hommaan.
Kuva: http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
Uutta autoa on jo etsiskelty varmuuden vuoksi.
Asianomistaja: W124 vm. -88, suht. terve korinen.
Asiaan; Ehjät ovet löytyy, mutta kannattako tuota koria enää oikoa, ja mitä sellainen maksaa?
Vakuutusyhtiöltä saattaa puolitoista tuhatta taalaa saada tohon hommaan.
Kuva: http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
Uutta autoa on jo etsiskelty varmuuden vuoksi.
No ei tossa taitas olla muutaku vaihtaa pätkä helmaa ja b pilaria, huolellisesti ku tekee niin ei paha hommaOscar_F kirjoitti:Kyllähän nuo ovet on helppo itse vaihtaa mutta tuota korin oikaisua en arvaa käydä tekemää, tulee vaan tuhoaPega kirjoitti:No ei toi nyt kovin pahalta vaikuttas, tosin jossei ite laita niin ei maha kannattaa teettääkkään tuota pätkän vaihtoo ja ovien vaihtoa
Kun ei riitä aika eikä mielenkiinto alkaa hitsaamaa.. Noh, ehkä tuosta jotain vielä..Pega kirjoitti:No ei tossa taitas olla muutaku vaihtaa pätkä helmaa ja b pilaria, huolellisesti ku tekee niin ei paha hommaOscar_F kirjoitti:Kyllähän nuo ovet on helppo itse vaihtaa mutta tuota korin oikaisua en arvaa käydä tekemää, tulee vaan tuhoaPega kirjoitti:No ei toi nyt kovin pahalta vaikuttas, tosin jossei ite laita niin ei maha kannattaa teettääkkään tuota pätkän vaihtoo ja ovien vaihtoa