Mikä lämpöeriste kestää 124:n konepellissä?

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Avatar
dry
Tolokun mies
Viestit: 4442
Liittynyt: 24.11.2005 21:34

Viesti Kirjoittaja dry »

Tämähän on hyvä topikki; Matikki rankaisi minua hihnan iskarinkiristysvaiheessa niskaan putoavalla pehmusteella. Toki läppäsy oli pehmeän mukava, niin kuin vain Matikilta saattaa odottaa. :huh:
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Askarreltiinpa tuo orkkiseriste mannesmanin kanssa paikalleen ja näin se meni:

-tinneriä suihkepulloon ja reilusti vanhoihin liimajämiin
-ratio rock isomalle kun tinneri alkoi vaikuttaa
-vanhat liimat pois
-uutta bostikkia telalla sekä peltiin että eristeeseen
-5-15 min. hohhailua ja riepu kiinni

Vinoonhan se meni mutta rypyt oikeni kivasti kun sitä paineli kunnolla.Mietittiin pitkään että sivelläänkö liima vain joko peltiin tahi eristeeseen mutta bostikin käyttöohje valaisi senverta että siveltiin molempiin.Jämähti kiinni ja katellaan miten kestää..
niska-
Viestit: 36
Liittynyt: 15.11.2010 19:47
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja niska- »

Ksyleeni on näemmä aika hyvä tuon vanhan eristepaskan irrottamiseen. Pitää vain suojata itsensä ja auto, suihkia päälle ja antaa vaikuttaa. Kun vanha liima muuttuu kiiltäväksi möhnäksi, sen saa helposti muovilastalla pois ilman maalivaurioita.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”