Taas keskuslukosta
Taas keskuslukosta
Mistähän päin pitäis ettiä kiertotähden vikaa? Keskuslukko ei toimi mistään lukosta, nupit vain liikahtavat hiukan avainta kääntäessä. Alipaineletkut olen jo tutkinut, kaikki on ehjiä. Takapenkin alta ei kuulu samanlaista surinaa kuin tuossa rokokoossa, ettei vaan olis pumppuyksikkö?
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Minkähän moisia jännitteitä tuonne pumpun pistokkeille pitäisi tulla? Punavalkoiseen tulee 1,7V Ruskea on maa ja sitten on joku kolmas johto, varmaan liittyy kuskin penkkiin?
Pyöreän liittimen nastoihin tulee avainta käännellessä -2-+3V.
Pyöreän liittimen nastoihin tulee avainta käännellessä -2-+3V.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Mikähän tämä boksi on? Olisko jotain vaikutusta asiaan? Kylessä lukee Becker.
Pistokkeet joutui ottamaan irti, kun napsuu kokoajan...
Mitähän varten nämä johdot on?
Mitenkäs tämän toimivuus tarkistetaan?
Pistokkeet joutui ottamaan irti, kun napsuu kokoajan...
Mitähän varten nämä johdot on?
Mitenkäs tämän toimivuus tarkistetaan?
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Melkosta yksinhöpöttämistä tämäkin on...
Mutta asiaan, pumppuyksikkö toimii toisessa autossa. Epämääräinen poksi olikin se kuolemankello. Kuskin jalkotilassa olevan jakoblokin punavalkeaan johtoon tulee se 12V, mutta pumpulle asti se ei tule.
Mihinkähän tuo jännite häviää
Mutta asiaan, pumppuyksikkö toimii toisessa autossa. Epämääräinen poksi olikin se kuolemankello. Kuskin jalkotilassa olevan jakoblokin punavalkeaan johtoon tulee se 12V, mutta pumpulle asti se ei tule.
Mihinkähän tuo jännite häviää
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Perskeles, nyt se toimii! "Uudella" pumpulla alkoi painettakin tulemaan ja keskuslukko toimii niinkuin pitääkin.
edit. Koitin vielä niin kuskin ortojakkarakin pelittää
edit. Koitin vielä niin kuskin ortojakkarakin pelittää
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
- Karvanaama
- Viestit: 848
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Vapaapäivää jotenkin käyttääkseni aloin minäkin sitten tutkimaan toimimatonta keskuslukkoa.745 kirjoitti:Minkähän moisia jännitteitä tuonne pumpun pistokkeille pitäisi tulla? Punavalkoiseen tulee 1,7V Ruskea on maa ja sitten on joku kolmas johto, varmaan liittyy kuskin penkkiin?
Pyöreän liittimen nastoihin tulee avainta käännellessä -2-+3V.
Pumppuyksikön löysin, letkua imeskelemällä / puhaltamalla osa lukoista toimikin, mutta missä vaiheessa tämä pumppu pitäisi surista?
Isompia liitintappeja oli 2 kpl. ja pienempiä 3 kpl.
Olikos joku saanut kokeiltua tuota pumppua irrallaan?
Mihin nastoihin pitäisi jännitettä saada että pumppu pyörisi?
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan