Taas keskuslukosta

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Taas keskuslukosta

Viesti Kirjoittaja 745 »

Mistähän päin pitäis ettiä kiertotähden vikaa? Keskuslukko ei toimi mistään lukosta, nupit vain liikahtavat hiukan avainta kääntäessä. Alipaineletkut olen jo tutkinut, kaikki on ehjiä. Takapenkin alta ei kuulu samanlaista surinaa kuin tuossa rokokoossa, ettei vaan olis pumppuyksikkö?
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
teppo21
Kuusenjalkainsinööri
Viestit: 2514
Liittynyt: 17.12.2007 18:23
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja teppo21 »

Pumppu voimaton tahi jonkun oven kalvo puhki :tuumaus:
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

:ope:

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang

® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Ei tepolla mahtais sitte olla pumppuyksikköä irrallaan, jolla vois koittaa pelittääkö?

Tarvii olla kahen lähön malli. :!:
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
teppo21
Kuusenjalkainsinööri
Viestit: 2514
Liittynyt: 17.12.2007 18:23
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja teppo21 »

Taitaa yks ehjä olla jossain, katellaan huomenna :idea:
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

:ope:

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang

® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Minkähän moisia jännitteitä tuonne pumpun pistokkeille pitäisi tulla? Punavalkoiseen tulee 1,7V :shock: Ruskea on maa ja sitten on joku kolmas johto, varmaan liittyy kuskin penkkiin?

Pyöreän liittimen nastoihin tulee avainta käännellessä -2-+3V.

:ei_tajuu:
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Eikö täällä kukaan tiedä asiasta mitään? :roll: Itse olen ihan neuvoton. :nocando:
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Mikähän tämä boksi on? Olisko jotain vaikutusta asiaan? Kylessä lukee Becker.

Kuva

Pistokkeet joutui ottamaan irti, kun napsuu kokoajan...

Mitähän varten nämä johdot on?

Kuva

Mitenkäs tämän toimivuus tarkistetaan?

Kuva
Kuva
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Melkosta yksinhöpöttämistä tämäkin on... :lippu:

Mutta asiaan, pumppuyksikkö toimii toisessa autossa. Epämääräinen poksi olikin se kuolemankello. Kuskin jalkotilassa olevan jakoblokin punavalkeaan johtoon tulee se 12V, mutta pumpulle asti se ei tule.

Mihinkähän tuo jännite häviää :?: :help:
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29114
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Vissiinkin tarttee ruveta tutkimaan johtosarjaa. Onkohan siitä mitään iloa, että ottaa hälyt pois johtojen välistä? Ne kun näkyy vähän joka välissä olevan.
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

8) Nyt lähti pumppu pyörimään, kun ryöstin jatkuvan virran toisesta johdosta :!:
Sitten vaan odotellaan liiman kuivumista, koska pumpun letkulähtö oli poikki.
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

:evil: Nyt se pumppu kyllä pyörii, muttei tuota minkäänlaista painetta. Pumppukaupoille :idea:
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Perskeles, nyt se toimii! "Uudella" pumpulla alkoi painettakin tulemaan ja keskuslukko toimii niinkuin pitääkin. 8)

edit. Koitin vielä niin kuskin ortojakkarakin pelittää 8)
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
Karvanaama
Viestit: 848
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

745 kirjoitti:Minkähän moisia jännitteitä tuonne pumpun pistokkeille pitäisi tulla? Punavalkoiseen tulee 1,7V :shock: Ruskea on maa ja sitten on joku kolmas johto, varmaan liittyy kuskin penkkiin?

Pyöreän liittimen nastoihin tulee avainta käännellessä -2-+3V.

:ei_tajuu:
Vapaapäivää jotenkin käyttääkseni aloin minäkin sitten tutkimaan toimimatonta keskuslukkoa.
Pumppuyksikön löysin, letkua imeskelemällä / puhaltamalla osa lukoista toimikin, mutta missä vaiheessa tämä pumppu pitäisi surista?
Isompia liitintappeja oli 2 kpl. ja pienempiä 3 kpl.
Olikos joku saanut kokeiltua tuota pumppua irrallaan?
Mihin nastoihin pitäisi jännitettä saada että pumppu pyörisi?
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 kori”