Kattoluukun säätö
-
- Viestit: 402
- Liittynyt: 14.12.2010 21:50
- Paikkakunta: Kotka
Kattoluukun säätö
-89 230E sedan kaksi asentoinen peltiluukku sähköllä. Saako säädettyä moottorista luukkua, menee kiinni liikaa jää suhisemaan etureunasta..?
Luukun moottorin kyljestä löytyy säätö: http://mese.fi/mekka/index.php?title=W1 ... kuremontti
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
-
- Viestit: 402
- Liittynyt: 14.12.2010 21:50
- Paikkakunta: Kotka
Nuo ohjeet kun lueskelin niin ymmäsrin sen säädön, mutta se rulla ei liiku kumpaakaan suuntaan vaikka kuinka yrittää pyöritellä. Jumissa kai, en uskalla väkisin.Marco kirjoitti:Luukun moottorin kyljestä löytyy säätö: http://mese.fi/mekka/index.php?title=W1 ... kuremontti
-
- Viestit: 402
- Liittynyt: 14.12.2010 21:50
- Paikkakunta: Kotka
Kyllä mutta silloin se pyöri vain tyhjää molempiin suuntiin?!Roisto kirjoitti:Vedithän nuppia ulospäin ennen kuin kokeilit pyörittää?jupasierra kirjoitti:Nuo ohjeet kun lueskelin niin ymmäsrin sen säädön, mutta se rulla ei liiku kumpaakaan suuntaan vaikka kuinka yrittää pyöritellä. Jumissa kai, en uskalla väkisin.
t.
Risto
Joo. Niin tekee. Tuohan pyörii luukkua ajellessa vaijerin mukana ja kun sen vetää ylös, sillä pystyy säätämään niitä pysäytyskohtia.
Pitäisi WIS:n mukaan mennä näin:
-ajetaan luukku ihan ylös (takareuna)
-vedetään nuppi ylös (painetaan takaisin n. 3 mm)
-nupin yläpuolella on n. 3 mm reikä
-nuppia pyöritetään niin kauan, että reikään pystyy työntämään tapin (n. 45 mm:n tappi) ja että nupin kolo osoittaa kohti reikää
-painetaan nuppi alas ja otetaan tappi pois.
Jos ei satu ihan kohdalleen, niin sitten voi hienosäätää nupista:
-oikealle (luukku siirtyy eteenpäin)
-vasemmalle (luukku siirtyy taakselpäin)
Yksi kierros vastaa n. 45 milliä.
Yhdessä omassa säätö ei vaan alkanut toimia. Sen sai näppituntumalla pysäytettyä oikeaan kohtaan.
t.
Risto
Pitäisi WIS:n mukaan mennä näin:
-ajetaan luukku ihan ylös (takareuna)
-vedetään nuppi ylös (painetaan takaisin n. 3 mm)
-nupin yläpuolella on n. 3 mm reikä
-nuppia pyöritetään niin kauan, että reikään pystyy työntämään tapin (n. 45 mm:n tappi) ja että nupin kolo osoittaa kohti reikää
-painetaan nuppi alas ja otetaan tappi pois.
Jos ei satu ihan kohdalleen, niin sitten voi hienosäätää nupista:
-oikealle (luukku siirtyy eteenpäin)
-vasemmalle (luukku siirtyy taakselpäin)
Yksi kierros vastaa n. 45 milliä.
Yhdessä omassa säätö ei vaan alkanut toimia. Sen sai näppituntumalla pysäytettyä oikeaan kohtaan.
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
-
- Viestit: 402
- Liittynyt: 14.12.2010 21:50
- Paikkakunta: Kotka
No niin kiitos, ohjeita juuri kaipasin.Roisto kirjoitti:Joo. Niin tekee. Tuohan pyörii luukkua ajellessa vaijerin mukana ja kun sen vetää ylös, sillä pystyy säätämään niitä pysäytyskohtia.
Pitäisi WIS:n mukaan mennä näin:
-ajetaan luukku ihan ylös (takareuna)
-vedetään nuppi ylös (painetaan takaisin n. 3 mm)
-nupin yläpuolella on n. 3 mm reikä
-nuppia pyöritetään niin kauan, että reikään pystyy työntämään tapin (n. 45 mm:n tappi) ja että nupin kolo osoittaa kohti reikää
-painetaan nuppi alas ja otetaan tappi pois.
Jos ei satu ihan kohdalleen, niin sitten voi hienosäätää nupista:
-oikealle (luukku siirtyy eteenpäin)
-vasemmalle (luukku siirtyy taakselpäin)
Yksi kierros vastaa n. 45 milliä.
Yhdessä omassa säätö ei vaan alkanut toimia. Sen sai näppituntumalla pysäytettyä oikeaan kohtaan.
t.
Risto
-
- Viestit: 402
- Liittynyt: 14.12.2010 21:50
- Paikkakunta: Kotka