No laitetaan nyt ,kun ei Tiilerikään tiennyt

(tai siis tietää,mutta kunhan huijaa).
Ei tullut aluksi mieleen,että tuolla kärrin vetämisellä olisi mitään merkitystä,kun kaikki valot
toimi niinkun pitikin,ja olinhan ennenkin vetänyt kärriä.
Mutta en kaupungin keskustassa.
Ja tuo virheellinen kytkentä autoon tehty jo saksassa.
Eli vetokoukun pistorasialle menevät johdot rosvoliittimillä takavaloilta.
No siinä kun oli jotain hämminkiä yhessä risteyksessä,liikenne seisoi paikallaan viitisen minuuttia.
Ja sitäkun tulee automaatin kanssa painettua jarrua,D-asento päällä,yleensä liikennevaloissa,harvempi kai laittaa P-asennolle vaihekepin.
No siinä sitten palaa tuplamäärä jarruvaloja,kuormitus on niin kova,että sulakerasiassa boxi A1265420032 antaa savumerkin.
Sen jälkeen palaa jarruvalot kaikenaikaa.
Ihme ettei sulake palanut.
Boksilta lähtevä jarruvalon johtokin on alkanut sulaa,myös napa 15 on juuresta sulanut.
Jatketaan tutkimuksia,mitä muuta on kärähtänyt.