Kerpeleen ASD!!
Laitoin uuden jarruvalokytkimen paikoilleen,kun vikakoodi niin käski..Viikon pelas niiko inssit on suunnitelleetkin.Eilisehtoolla vika palasi,piuhat kiinni ja 8 vilkkua??Sama vika kuin ennen kytkimen vaihtoa.oiskoos se sitte magneettiventtiilin vaihto seuraava toimenpije?Ostin jokin aika sitten uuden(käyt)venttiilin,kuinkas voin tarkistaa sen kunnon?Muuten siis ko ottamalla vanhan pois,sotkemalla itteni ja luonnon hydr.öljyllä?venttiili ko ei kuulu olevan purettavaa malliva...Saiskos ASD,n pelaamaan katkaisjalla kojetaulusta?Käyttäs sillon ko tarvetta on.Vai onko sallittuakaan moinen?
Pitkäks män juttu ja monta kymysystä,mutta kun tietoa oon vailla...
Nysse hajos taas?
Nysse hajos taas?
W 124 E300d vm- 91
Isuzu Bellett 1500 vm-65
>ilo pintaan,vaik syvän märkänis<
Isuzu Bellett 1500 vm-65
>ilo pintaan,vaik syvän märkänis<
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Sellaista itseohjattua systeemiä joskus voorumilla suunniteltiin, kai se topikki haulla löytys. Joku jossain muualla kuului suunnitelleen avoperäiseen ASD:tä jollain uuden kinnerin sähkötehostimen pumpulla, eli napista pumppu päälle niin perä lyö lukkoon. Tässä itekin mietiskellyt... 

Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- maxpower07
- Viestit: 158
- Liittynyt: 27.1.2008 11:33
- Paikkakunta: alastaro
itellä ilmotti kans koodia 8, riippumatta mikä jarruvalokytkin oli paikalla, vedin magneettiventtiilille( takapenkin alla 2 johtoa, musta ja ruskea), mustaan virtalukon takaa katkeavan syötön, senjälkeen alkoi toimimaan, pelaa aika tasan tarkkaan 100km (tripin mukaan), jonka jälkeen ilmoittaa vikakoodia 3, saa nollattua pois ja taas toimii.. helppohan siihen venttiilille on napilla tuoda maa-ohjaus ja jännite virtalukon takaa.. siihen en sitten ota mitään kantaa, kun ukot päästää mersunsa pöpelikköön satasen vauhdissa tämän sähkötoimisen kemppilukkonsa kanssa.. 
