Eli JuhaE, oliko tuo sama moottori 201 ja 124 malleissa? Ja wikipediasta ei vielä löydy vaihto-ohjeita

Senpä tähden olisi tarkoitus tutkia, onko ne kollektoripinnat niin paljon kuluneet, ettei kannata vaihtaa hiiliä. Boschin huoltoliikkeestä täällä sanoi, että yleensä max kertaalleen voi noihin hiilet vaihtaa.. Minulla tosin on todennäköisesti käynyt jo niin, että hiilet on loppuun kaluttu, hiilien jousetkin on loppuun kaluttu ja piuhat jo puolessa välissä menossa kollektorin kitaandealer kirjoitti: Tahtoopi olla nimittäin nekin pinnat kuluneet joihin hiilet vastaavat.
Pelkkä moottori maksaa muutaman kympin, ainakin 124:ään käy Volvo 850:stä ja jos vielä halvemman haluaa niin Harakiri - Chinese - pilipali - osana Renault Twingon moottori.
Erittäin hyvä huomio!JS kirjoitti:Hieman tuota voisi varmaan tarkentaa. Kyseessä taitaa olla ilmastoimaton malli. Muuten ohjeet suunilleen samat, potilas eri.
Ilmastoidussa kaksi akselia ja kaksi iroitettavaa tuuletinta.