saabin penkin asennuksesta w124 mersuun
saabin penkin asennuksesta w124 mersuun
Hei!
Mese vaan kestää ja kestää, mutta kuskin selkä ei enää kestä tuota linttaan istuttua kuskin penkkiä. Ajoa tulee tuhannen kilsaa viikkon, ja nyt on keksittävä jotain, ettei nyt kerkii ihan kokonaan hajottaa selkää. Niinpä naapurin juttusille, jolla on ysitonnarin raatoja pihassa. Sieltä löytyikin hyvä kuntoinen kuskin penkki, jonka aion asentaa autooni. Nyt on vain sellainen kysymys jollekin viisaammalle, että saapiko penkin lämmityksen kytkettyä jotenkin toimintaan? Sellainen on omassa autossani w124 300td -90, ja näkyy olevan myös saabin penkissä penkinlämmitys. Näitä on kait muutkin asennelleet, niin jos joku ois vaikka asiaan perehtynyt.
Mese vaan kestää ja kestää, mutta kuskin selkä ei enää kestä tuota linttaan istuttua kuskin penkkiä. Ajoa tulee tuhannen kilsaa viikkon, ja nyt on keksittävä jotain, ettei nyt kerkii ihan kokonaan hajottaa selkää. Niinpä naapurin juttusille, jolla on ysitonnarin raatoja pihassa. Sieltä löytyikin hyvä kuntoinen kuskin penkki, jonka aion asentaa autooni. Nyt on vain sellainen kysymys jollekin viisaammalle, että saapiko penkin lämmityksen kytkettyä jotenkin toimintaan? Sellainen on omassa autossani w124 300td -90, ja näkyy olevan myös saabin penkissä penkinlämmitys. Näitä on kait muutkin asennelleet, niin jos joku ois vaikka asiaan perehtynyt.
Saapin penkin persosassa on ainakin termostaatti, mersujen penkit on aikareleen ohjaamia. Termarin jättämisestä penkin sisään ei kyllä ole haittaakaan. Saabin penkin istuinosan ja selkänojaosan kytkentätapaa en tiedä, en myöskään tiedä onko selkänojaosassa termostaattia.
Suosittelen valvottua koekäyttöä vesiastia vieressä ennen virallista käyttöönottoa
Suosittelen valvottua koekäyttöä vesiastia vieressä ennen virallista käyttöönottoa
Mulla ainakaan oo mitään ilmapusseja mersussa, ja on vm-91 124, oisko niissä uudemmissa sitten En tiedä.Nippe kirjoitti:w124:n penkin alle tulee ilmeisesti airbäkin johto mitäs sille tehdää?
Ite suunnittelin w210 nahkapenkkejä eteen.
Se turvavyön naksutusreleen johto kyllä menee penkin alle, kummallaki puolen, toisissa satalankuissa se valo jopa välkkyy ja osittain toimii, mutta aikas harvinaista sekin että se naksutusääni kuuluis, ainakaan mulla sellasta ei oo yhdessäkään kuulunu, eikä ne punaset valot oo pahemmin välkkyny.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
En ole kyllä kuullut edes uutena yhdenkään 124:sen naksuvan...ainakaan turvavyön valon tahtiin (eikä pidä ääniä tuo E500, mutta valot kyllä vilkkuu hetken käynnistyksen jälkeen) Eikö ne naksutukset ollu tuohon aikaan vain volovon konhotuksiapupetti kirjoitti:
Se turvavyön naksutusreleen johto kyllä menee penkin alle, kummallaki puolen, toisissa satalankuissa se valo jopa välkkyy ja osittain toimii, mutta aikas harvinaista sekin että se naksutusääni kuuluis, ainakaan mulla sellasta ei oo yhdessäkään kuulunu, eikä ne punaset valot oo pahemmin välkkyny.
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Mulla se katto valo vilkuttaa hetken oli vyö kii eli ei. Ei naksuta.
Ja kyllä mulla on kummassakin -91 lankussa airbag toisessa jopa 2.
Mutta siis se on vaan turvavyön valon liitin?
Muistelin, että entisessä väyrysessä jäi joskus liitin irti ja sytty airbagin varotusvalo...
Ja kyllä mulla on kummassakin -91 lankussa airbag toisessa jopa 2.
Mutta siis se on vaan turvavyön valon liitin?
Muistelin, että entisessä väyrysessä jäi joskus liitin irti ja sytty airbagin varotusvalo...
MB s203 270cdi -04
MB s124 300td -91 tuned by PPD
MB s124 300e24v -91(ex)
MB w210 220d -96(ex)
MB s124 300td -91 tuned by PPD
MB s124 300e24v -91(ex)
MB w210 220d -96(ex)
Se turvavyön liitin on nimenomaan airbägin kanssa naimisissa.
Tai siis tarkkaan ottaen turvavyön paukun kanssa, joka on samassa systeemissä bägin kanssa.
Eli jos se on irti SRS- valo palaa
Tai siis tarkkaan ottaen turvavyön paukun kanssa, joka on samassa systeemissä bägin kanssa.
Eli jos se on irti SRS- valo palaa
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Jaa, mulla ei oo airbäggejä, no kait toisissa sitte on...en tiedä.
Mutta kerroppa mulle ainakin, kui se saapin penkin taka-osa kiinnittyy mersun lattiaan
Tarviiko se kiskojen alle jonkun korokepalan....vaiko eikö.
Mulla yhdet saapin penkit oottelee mersuun laittoa, muttako ollu olevinaan nii kiirus ni ei oo ehtiny muutako ajatusmaailmassa ne vaihtelemaan, jos ehdit ennen minua ni nappase kuva jo sovitusvaiheesta ja liittää sen tänne, jää sitte toisillekki tietoa tulevaisuudessa.
Netin syövereistä EN oo yhtään tekovaiheen kuvaa löytäny, tai oon, mutta kyseessä toinen malli, kaappimersuun oon parit penkit laittanu, mutta satalankkuun en yhtään, vaan kyllä ne vaihtuu, kunhan saa muutaman mu7un jutun pois tehtyä, ehtii sitte paremmin mersua laittelemaan....ja kun saa sen olemaan paikallaan sen paripäivää
Mutta kerroppa mulle ainakin, kui se saapin penkin taka-osa kiinnittyy mersun lattiaan
Tarviiko se kiskojen alle jonkun korokepalan....vaiko eikö.
Mulla yhdet saapin penkit oottelee mersuun laittoa, muttako ollu olevinaan nii kiirus ni ei oo ehtiny muutako ajatusmaailmassa ne vaihtelemaan, jos ehdit ennen minua ni nappase kuva jo sovitusvaiheesta ja liittää sen tänne, jää sitte toisillekki tietoa tulevaisuudessa.
Netin syövereistä EN oo yhtään tekovaiheen kuvaa löytäny, tai oon, mutta kyseessä toinen malli, kaappimersuun oon parit penkit laittanu, mutta satalankkuun en yhtään, vaan kyllä ne vaihtuu, kunhan saa muutaman mu7un jutun pois tehtyä, ehtii sitte paremmin mersua laittelemaan....ja kun saa sen olemaan paikallaan sen paripäivää
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.