Kauhea pauke..
- seppokotilainen
- Viestit: 325
- Liittynyt: 13.12.2006 1:29
- Paikkakunta: Lievestuore
Kauhea pauke..
Niin alkoi tuossa 2 kuukautta sitten mersu kolistelee etupäästä ja ihmettelin missä vika ja etsin vaan en löytänyt... 4.1.2008 käytin auton katsastuksessa ja sanoin että pitää edestä kolinaa josko vois katsoa mahdollisimman tarkkaan.... insinööri tutki ja totesi jottei välyksiä ole missään.... Ajattelin täten että ilmeisesti sitten jousi välillä paukahtaa.... Sitten itsestäni kuitenkin alkoi tuntumaan ettei tämä nyt normaalia ole ja menin auton alle siten että renkaat oli maassa siis ei tunkattu... VIKA OLI... kallistuksen vakaajan pyöränpuoleiset puslat niin väljät että lonksui sentin reiässään ja apukuskinpuoleinen vakaajan runkoon kiinnitysrauta poikki.... viime yönä vaihdoin nuo osat ja nyt on kuin uus auto... Onko muilla ollu tälläista???????????????????????
MB250TDvm-95..20venttiiliä
oli mullakin entisestä 124:stä nuo vakaajan puslat menneet väljiksi, tosin katsastusmies ne huomasi. Ei olleet niin väljät, että olisin ajossa huomannut.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- seppokotilainen
- Viestit: 325
- Liittynyt: 13.12.2006 1:29
- Paikkakunta: Lievestuore
Mulla alkoi tossa omassa kuulumaan kova pamahdus satunnaisesti kuopissa ja kaarteissa. Vika oli, kallistuksenvakaajan kiinnike pokki jossa vakaaja "roikkuu" palkista. Ei kun hitsikone tulilleja rautaliimalla kiinni ja pauke loppu.
-Tero
-Tero
MB 124 200D-91
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09
*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
SUZUKI PV 50-82
DAVID BROWN 990-72
Dethless Beduin i 530 TK-89
MB 204 T 220 CDI-09
*Tieliikenne on viidakko ja minä olen teiden Tarzan*
-
- Viestit: 116
- Liittynyt: 11.9.2007 10:18
- Paikkakunta: Mustasaari
- cdi
- Filosofian insinööri
- Viestit: 2330
- Liittynyt: 04.5.2006 23:09
- Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä
_________________Arto N kirjoitti:Noita tukirautoja ja puslia tuntuu menevän kuin Saarioisten broileripyöryköitä lasten syntymäpäivillä
En tiedä mikä on että vuosittain saa olla niitä vaihtamassa.
Ajankohan minä jotenkin liian varovasti kuoppaisilla teillä
Rauhaisaa joulua kaikille ja Mesestystä tulevalle vuodelle 2007.
® Mesen linttaklubi
Pro-HVM
Eiköhän tuo vuoden -07 menestys ole jo tiedossa eikä toivottelujen varassa.
- Arto N
- Betonileipuri <br> Miele-mies
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 14.10.2005 8:25
- Paikkakunta: Kangasala
Jo toinen huomautus aiheestacdi kirjoitti:_________________Arto N kirjoitti:Noita tukirautoja ja puslia tuntuu menevän kuin Saarioisten broileripyöryköitä lasten syntymäpäivillä
En tiedä mikä on että vuosittain saa olla niitä vaihtamassa.
Ajankohan minä jotenkin liian varovasti kuoppaisilla teillä
Rauhaisaa joulua kaikille ja Mesestystä tulevalle vuodelle 2007.
® Mesen linttaklubi
Pro-HVM
Eiköhän tuo vuoden -07 menestys ole jo tiedossa eikä toivottelujen varassa.
Ensimmäinen tuli joskus viime vuoden lopulla
® Mesen linttaklubi
- seppokotilainen
- Viestit: 325
- Liittynyt: 13.12.2006 1:29
- Paikkakunta: Lievestuore
Sama homma. Justiin viime talvena vaihdettiin kuskinpuolelle, eilen taisi routaheitossa mennä hanttarin puoleinen. Tai ainakin näin toivon, tuo on sentään halvimmasta päästä kolisijoita.Arto N kirjoitti:Noita tukirautoja ja puslia tuntuu menevän kuin Saarioisten broileripyöryköitä lasten syntymäpäivillä
En tiedä mikä on että vuosittain saa olla niitä vaihtamassa.
Ajankohan minä jotenkin liian varovasti kuoppaisilla teillä
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
Vaikka enpäs perkele tiedäkään, onko kallistuksenvakaajan kiinnike. Näyttää ihan ehjältä päällisin puolin, eikä kolise yhtä epäloogisesti kuin viimeksi ko.osan ollessa rikki. Ennemminkin ulosjoustoissa kuuluu melkoinen naks-plonk.
Jousi poikki tai iskari korkannut ehkä? Keula on aika kevyt painaa alaspäin...
Jousi poikki tai iskari korkannut ehkä? Keula on aika kevyt painaa alaspäin...
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
-
- Viestit: 56
- Liittynyt: 15.11.2010 21:38
- Paikkakunta: JKLKHU
Vakaajan kiinnikehän se oli taas. Vähän viheliäinen löytää, keulaa pitää pumpata melkoisella voimalla ennen kuin kolina alkaa, ja sitten joku tarkkasilmäinen katsoo mistä ääni kuuluu. Halpa korjaus, onneksi. Taas mennään.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97