Rässi66 kirjoitti:HUOM: Roikkuvaa perää (auton) ei saa korjata tasonsäätöä säätämällä... kuulemma.
Tarvitaan uudet jouset.
Toi on vähän sama juttu kun pushup liivit, minä en niiden päälle perusta, pitää olla silikonia, jos on yli, doh 18 vuotias, ja pitää ne jouseet, ei kun silikonit vaihtaa aina vuosittain ettei perä eiku se liivi roiku
Rässi66 kirjoitti:Ole varovainen, systeemin paineet jopa 100bar.
No ilmankos se toinen putki alko tiputteleen, kun en halunnut vääntää sitä niin tiukaan ettei viikon päästä saa enää auki.
Niin, no asiaa: Minun mielestä sinne pallon pitää saada tilanne, jossa on puolet hydraulinestettä, ja puolet sitä kaasua, kun auto on siinä painossa kun sen haluaa olla ideaalinen. Tällöin kuoppaan mennessä se hydraulineste pääsee puristamaan pallon kaasun minimitilavuuteen, ja kuopasta noustessa, taas hydraulineste lähes poistuu pallosta, ja kaasu laajenee täyttäen sen tilan. Mikäli mennään tilanteeseen, jossa jommassa kummassa pallon kaasun laajenemis/tihentymisvara loppuu, alkaa pomputtaminen, koska neste ei voi puristua enää yhtään kokoon.
Minä säädin perä tyhjänä, siis auton perässä ei ollut ketään, peräaukon tyhjyyteni ei liity tähän, koska ylleensä ajalen tuolla yksin ja perä tyhjänä...siis auton perä...**kele