Kitinää ja natinaa rattia käännettäessä**EI KITISE ENÄÄN**
Kitinää ja natinaa rattia käännettäessä**EI KITISE ENÄÄN**
Keulasta hantin puolelta kuuluu kovaäänistä kumista kitinää ja natinaa, kun rattia kääntelee. Iskarin yläpäänkumi? Näissähän ei ollut kääntölaakeria? Ääni kuuluu myös suoraan ajettaessa joustoliikkeen aikana
.
Viimeksi muokannut Marco, 03.10.2007 9:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
alapallosta kumi rikki ja nivel ruosteessa ja natisee.... vaihto kunnossa....öljyämiset tekohengitystä...ei muuta kun uusi paikalle uusi maksaa alle 20eur....ei kannata värkätä....ikävä jos se sattuu korkkaan... 
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...
Niin mieki meinasin että tuolla voi kokkeilla onko ääni sieltä, mutta loppu ajatuksset eivät näköjään kantautuneet foorumillepetska kirjoitti:alapallosta kumi rikki ja nivel ruosteessa ja natisee.... vaihto kunnossa....öljyämiset tekohengitystä...ei muuta kun uusi paikalle uusi maksaa alle 20eur....ei kannata värkätä....ikävä jos se sattuu korkkaan...
- Malm
- W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
- Viestit: 1657
- Liittynyt: 23.10.2005 18:00
- Paikkakunta: Limika/Oulu
Mulla huutaa apusimpukka, tänää hakkiin korjaussarjan, kaippa se on heleppo vaihtaa kun ei oo ku muutama hela ja prikka ja iso putlli
Kannattaa tuokin varmaan tarkistaa, toki ei kuoppaan joustossa pitäs huutaa vaan käännettäessä.
-Risto
Kannattaa tuokin varmaan tarkistaa, toki ei kuoppaan joustossa pitäs huutaa vaan käännettäessä.
-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
Täytyykin tutkia alapallo(t). Mitäs vaihtotyö kustantaa korjaamolla? Tallista kyllä löytyy useammatkin jousirutistimet, mutta ovat kaikki käpälämallia, eivätkö oikeen ole käypäsiä Mersun etuvieterin kanssa
.
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Eipä noissa välyksiä tuntunut olevan ja muutenkin näyttivät suht tuoreilta.AM kirjoitti:Katoppa ettei niissä ole välyksiäKerran on lähtenyt vauhdissa alapallo irti, sen jälkeen on kyllä tullut niitä tarkisteltua ja vaihdettua jos pientäkin vikaa löytyy...
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
No nyt minäkin aloin muistella että vastikäänhän nuo vaihdeltiin oliskohan 15tkm menty, nitisee silti toinen puoli....no pittääpä kattella minunkin.Marco kirjoitti:Eipä noissa välyksiä tuntunut olevan ja muutenkin näyttivät suht tuoreilta.AM kirjoitti:Katoppa ettei niissä ole välyksiäKerran on lähtenyt vauhdissa alapallo irti, sen jälkeen on kyllä tullut niitä tarkisteltua ja vaihdettua jos pientäkin vikaa löytyy...
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
kylläpä ainakin kaikki nitisevät alapallonivelet mihin minä olen törmännyt on ollut ruosteessa tai kumi rikki ja natisseet kuivuuttaan ja ei ole öljyäminen ollut kun tekohengitystä ja huonolaatunen nivel saattaa hajota ihan yhtäkkiä...
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...