Kallistuksen vakaaja ääntää..
Kallistuksen vakaaja ääntää..
Milläs Merssuharrastajat ovat korjanneet etukallistuksenvakaajan väljyyttä?Kyseessä 91 mallinen 300,ei sportti.
Tanko on selvästi kulahtanut kiinnityskohdistaan,siis siitä kumipuslan alta?Kuluneen kumin alle kait pääsee hiekkaa,joka syö rautaa
Uusi pusla ei jaksa lotinaa poistaa ja kokeiltu on myös laittaa sartddinpurkin peltiä tilkkeeksi ilman apua
Tanko mokoma maksaa melkein 300 erkkiä uutena
Alusta on liikkuvilta nikamiltaan tschekattu,joten muuta klompseen paikkaa ei pitäs(?)olla.
Lieneekö tangon alkuperäisestä paksuudesta kellään tietoa?
Tanko on selvästi kulahtanut kiinnityskohdistaan,siis siitä kumipuslan alta?Kuluneen kumin alle kait pääsee hiekkaa,joka syö rautaa
Uusi pusla ei jaksa lotinaa poistaa ja kokeiltu on myös laittaa sartddinpurkin peltiä tilkkeeksi ilman apua
Tanko mokoma maksaa melkein 300 erkkiä uutena
Alusta on liikkuvilta nikamiltaan tschekattu,joten muuta klompseen paikkaa ei pitäs(?)olla.
Lieneekö tangon alkuperäisestä paksuudesta kellään tietoa?
W 124 E300d vm- 91
Isuzu Bellett 1500 vm-65
>ilo pintaan,vaik syvän märkänis<
Isuzu Bellett 1500 vm-65
>ilo pintaan,vaik syvän märkänis<
Re: Kallistuksen vakaaja ääntää..
Laita 200D vakaajan kumit. Luulisi että on ohuemmat päistäkin...Arapaho kirjoitti:Milläs Merssuharrastajat ovat korjanneet etukallistuksenvakaajan väljyyttä?Kyseessä 91 mallinen 300,ei sportti.
Tanko on selvästi kulahtanut kiinnityskohdistaan,siis siitä kumipuslan alta?Kuluneen kumin alle kait pääsee hiekkaa,joka syö rautaa
Uusi pusla ei jaksa lotinaa poistaa ja kokeiltu on myös laittaa sartddinpurkin peltiä tilkkeeksi ilman apua
Tanko mokoma maksaa melkein 300 erkkiä uutena
Alusta on liikkuvilta nikamiltaan tschekattu,joten muuta klompseen paikkaa ei pitäs(?)olla.
Lieneekö tangon alkuperäisestä paksuudesta kellään tietoa?
Jos siis luottaa siihen että oheneminen ei aiheuta katkeamista. En ole kyllä kuullut että vakaaja olisi kellään ikinä katkennut...
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Sekin hyvä vaihtoehto.Easy Rider kirjoitti:Mää laitoin paksumman vakaajan vanahoille kumeille.
Mites se vakaajan paksuus, onko se enempi myllyn painoa varten vai tehoa varten. Pääseehän pienemmälläkin myllyllä kovaa mutkaan kun on ensin vähän suoraa...
Onkos se katsastuksessa teho vai akselipainoasia että pitää laitella paksumpia vakaajia?
ei ainakaan mulla oo ollu kiinnostunu vakaajista,mutta se kolina...sitä ei jonkin asteinen perfektionisti kärsi kuulla. Muuten suht hiljainen pirssi niin kaikki lonksahtelut tarttuu korviin
Ei kellään satu nurkissa pyörimään paksumpaa vakaajaa?
Ei kellään satu nurkissa pyörimään paksumpaa vakaajaa?
W 124 E300d vm- 91
Isuzu Bellett 1500 vm-65
>ilo pintaan,vaik syvän märkänis<
Isuzu Bellett 1500 vm-65
>ilo pintaan,vaik syvän märkänis<
Täälläkin vakaaja kolisee, kumien välissä on sormenmentävät raot
Kävin hakemassa uudet Lemförderin kumit, pitää vaihdella paikalleen... Edellisellä nosturivisiitillä käytin jo mutterit ennakoivasti auki, onneksi lähtivät joten homman pitäisi sujua kohtuudella
Kävin hakemassa uudet Lemförderin kumit, pitää vaihdella paikalleen... Edellisellä nosturivisiitillä käytin jo mutterit ennakoivasti auki, onneksi lähtivät joten homman pitäisi sujua kohtuudella
MB S124 300 -92 Farkkupakutiisselilintta
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi
Kyllä ne katsoo varmaan aika tarkaan jos on muutoskatsastus kun tehoa lisätään....ram kirjoitti:Kattosko ne katsastajat tollasta
Tarkoitus on laitella tenavaan palikat niin että voi verrata 2.5-16 cossuun asti ( tosin sama kuin 2.3-16 ) jotta saa tarvittaessa tehoa nostella sinne 180kW/246hp asti.
Kumpikohan on paksumpi 2.6E vai 2.5-16 cossun etuvakaaja (ja miksei takavakaajakin). 2.6 kävis sitten kutoskoneellekkin... Jos se nelonen ei miellyttäisikään (tai porsii)