Jarrupoljin kova + paljo muuta.
Jarrupoljin kova + paljo muuta.
Tuohon omaan w124 250d tuli semmone vika että väliin kun jarruttaa ni poljin menee kovaksi. Ihanko auto ei ois käynnisä ja saa voimalla polkasta että alkaa jarruttaan. Kyllä ne jarrut lukkoon kuitenki saa. Väliin taas pelaa ko unelma ja on kevyt polkea.
Mikäköhän sille tuli? Pääsylinteri vuotaa ilmaa vai alipainepumppu paskana? Ajovalojen korkeussäätö kyllä pelaa ja hyvin sammuu..
Onko absillisen ja absittoman pääsylintereisä eroa, ko en oo hoksannu tutkia? Itellä ei oo ABS, mutta tiejosa ois absillisen pääsylinteri.
Sitte minkämoinen homma on vaihtaa etummainen käsijarruvaijeri? Vattumainen ja työläs? pitikö sisustaa irrottaa vai riittikö raottaminen, vai oonko aivan mehtäsä? Sillähän se selviää ku menee ja kokeilee mutta kysynpä kuitenki.
Joo ja oli vielä semmosta että alko kiekkamittari temppuileen. Ennen pelas vaan nyt näyttää liian vähä, tyhjäkäynnillä näyttää oikeen mutta mittari nousee vaan n. 4000 kierrokseen. Jouhevasti neula nousee sinne, eli ei toppaa. Kyllä se kiertää enemmän. Tuliko mittarilla mitta täyteen vai sanooko anturi sopimustaan irti?
En oo käyttäny mittaria irti eli ei oo sitä mahollisuutta että ois neula tökätty väärään kohtaan tms.
Mutta tästä tuliki mieleen että toisesa aut.. kulkupelisä Fordisa oli edellinen omistaja tehny "remonttia" mittaristolle ja tökänny ilmeisesti neulan väärään asentoon tjms. Kun siinä on samat oireet kun täsä mersusa mistä ylempänä kirjotin. Mutta täsä oli neulaa käytetty irti. Mutta miten löyän sille oikean kohan?
Koittakaa saaja selvää
Mikäköhän sille tuli? Pääsylinteri vuotaa ilmaa vai alipainepumppu paskana? Ajovalojen korkeussäätö kyllä pelaa ja hyvin sammuu..
Onko absillisen ja absittoman pääsylintereisä eroa, ko en oo hoksannu tutkia? Itellä ei oo ABS, mutta tiejosa ois absillisen pääsylinteri.
Sitte minkämoinen homma on vaihtaa etummainen käsijarruvaijeri? Vattumainen ja työläs? pitikö sisustaa irrottaa vai riittikö raottaminen, vai oonko aivan mehtäsä? Sillähän se selviää ku menee ja kokeilee mutta kysynpä kuitenki.
Joo ja oli vielä semmosta että alko kiekkamittari temppuileen. Ennen pelas vaan nyt näyttää liian vähä, tyhjäkäynnillä näyttää oikeen mutta mittari nousee vaan n. 4000 kierrokseen. Jouhevasti neula nousee sinne, eli ei toppaa. Kyllä se kiertää enemmän. Tuliko mittarilla mitta täyteen vai sanooko anturi sopimustaan irti?
En oo käyttäny mittaria irti eli ei oo sitä mahollisuutta että ois neula tökätty väärään kohtaan tms.
Mutta tästä tuliki mieleen että toisesa aut.. kulkupelisä Fordisa oli edellinen omistaja tehny "remonttia" mittaristolle ja tökänny ilmeisesti neulan väärään asentoon tjms. Kun siinä on samat oireet kun täsä mersusa mistä ylempänä kirjotin. Mutta täsä oli neulaa käytetty irti. Mutta miten löyän sille oikean kohan?
Koittakaa saaja selvää
Jarruongelmaan vois auttaa takaiskuventtiilin vaihto, tai koko letkun varmaan joutuu vaihtaan... Itellä sama ongelma ja pitäs jaksaa vaihtaa se... Löytyy siitä kirkkaasta letkusta joka mene tehostajalle... Siinä pitäs vissiin olla joku nuoliki kyljessä...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Ei sitä kaikissa olekaan. Isällä on 200D vuodelta -85 ja siinäkin on akuntausta aivan tyhjä, ei minkäänlaista sähkölaitetta ole laitettu.sata kirjoitti:Kun täsä ei taia olla ollenkaa sitä yj-relettä..
Jarruissa oli siinäkin joskus samanlaista ominaisuutta, poljin oli kivikova mutta hetken ajon jälkeen oli normaali. Siinä oli alipainepumppu hajallla. Ei ollut vuoristorataa seuraava laakeri hajalla vaan oli ihan pumppu osa hajonnut. Tuo on kohtuulllinen tarkistaakin kun ottaa alipainepumpun irti niin sen jo näkee.