Hei! 124/200 -94 abs-jarrujen poljin menee syvälle, noin puoleen väliin. Vika tuli kovilla pakkasilla. Mikä vialla? Toinen piirikö? Uskaltaako pääsylinteriä mennä aukomaan (alfamerin kirjassa kiellettiin), ja mitä pitää ottaa huomioon esim. ilmauksessa ja muutenkin.
Nämä nykyajan vehkeet javascript:emoticon(':evil:')
Abs-jarrujen poljin menee syvälle
sama vika
sama vika tuli itselle eilen 91 malliseen.
vaihdoin alimmaiset liukutapit kun olivat kierot ja siksi hieman jumittivat ja sen jälkeen poljin painuu tosi syvään ennen kuin jarruttaa.
piiri ei ollut auki joten ei ilmaakaan lie ottanut eikä poljinta painettu satuloitten irroituksen yhteydessä.
1000km ajo auttoi ja ongelma on poissa, ilmeisesti osat "mukautu" paikoilleen kun palatkin olivat olleet jumissa osittain.
aloittajan ongelmaan ei kyllä muuta tule mieleen kuin pääsylinteri.
vaihdoin alimmaiset liukutapit kun olivat kierot ja siksi hieman jumittivat ja sen jälkeen poljin painuu tosi syvään ennen kuin jarruttaa.
piiri ei ollut auki joten ei ilmaakaan lie ottanut eikä poljinta painettu satuloitten irroituksen yhteydessä.
1000km ajo auttoi ja ongelma on poissa, ilmeisesti osat "mukautu" paikoilleen kun palatkin olivat olleet jumissa osittain.
aloittajan ongelmaan ei kyllä muuta tule mieleen kuin pääsylinteri.
Lisäkysymys
Hei . Tietääkö kukaan kuinka saa pääsylinteristä perimmäisen männän ulos. Näyttäis olevan jokin "lukkolevy/prikka" joka toimii männän topparina. Siis miten "lukkolevy" pois.
Entiiä nyt onko w124 samanlainen jarrupääsylinteri kuin w123.. mutta itellä oli semmosen kanssa vähän ihmettelemistä että miten saa perimmäisen männän irti... mutt sitt se selviskö otti sen jarrunestesäiliön irti, siellä on semmonen sokka minkä voi tempassa esim pihdeillä pois ni pitäs lähteä mäntäpaketti poijes..