abs ongelma

Avatar
ke70
Viestit: 187
Liittynyt: 20.10.2010 17:41
Paikkakunta: lievestuore/laukaa

Viesti Kirjoittaja ke70 »

jaahas eli meikällä joku ihime fibasiis tai sit sokeus mut ei mulla noin ole :/ noh katson vielä uurestaan
Avatar
ke70
Viestit: 187
Liittynyt: 20.10.2010 17:41
Paikkakunta: lievestuore/laukaa

Viesti Kirjoittaja ke70 »

jees nysse löyty hämäs vaan kun se näköjään on se anturi kiinni vaa jarrukilivessä nottei mäne mihkäävällii. mut onkos ideoita nylppäänty tuo kuusiokolokanta et uskallanko porata pois et saa veilä uudet jengat jne tehtyä tuonne?
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

koppaa siihen kuusiokolo kantaan tuumanen kuusiokolo avvain taikka joku torksin avain siihen ja avvaa ruuvi :wink:
se ruuvi on M6 ja isompaa poraa en suosittele, mutta jos varovasti porraat niin isompikin pora käy, mutta porraa varovasti ettei pora haukkaa anturin reikään mikä on vaan messinkinen ohut holokki :shock:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

onkos sulla siä tälläsiä :roll:
etupyörän napa

Kuva

sitten olkavarsi missä pitäs olla ABS anturin reikä

Kuva

jarrukilvessä täytyy olla vastaava reikä ABS anturin kohalla

Kuva

autosta tarvii löytyä tän näkönen laatikko :roll:

Kuva

taikka tällänen :roll:

Kuva

aattelin vaan kun tais olla etujarrut jäähyttämättömällä jarrulevyllä
lukeeko rek.otteessa että ABS-jarrut :idea:
Avatar
ke70
Viestit: 187
Liittynyt: 20.10.2010 17:41
Paikkakunta: lievestuore/laukaa

Viesti Kirjoittaja ke70 »

siinähä se hauskuus piilee rekotteessa ei lue jarruista. eli visiona tuli mielee et ottas koko paskat pois? ja tosiaa anturin pultinkanta peni senverta pyöreeks et ei onnaa ei. minä luovutin ja soittelin sukulaaselle kuka on emrsuaj rassannu nii hää sano et tuo pihhaa nii hää laittaa :D taitaa olla kaikista helepoin konsti nii ei tarvi sokian tapella ennee prkl :/ vaan sen lupaan et en enää osta absillisia autoja :D
Avatar
ke70
Viestit: 187
Liittynyt: 20.10.2010 17:41
Paikkakunta: lievestuore/laukaa

Viesti Kirjoittaja ke70 »

ja en minä tosiaa moisia lootikoita oo tuosta löytäny ainoo absii liittyvä mink näin on konehuoneessa tuo laatikko kuskinpuolella edessä ja jalakatilatki tuli koluttua .
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

olisko siihen joku yrittäny laittaa aspeja ja epäonnistunut siinä sanosinko totaalisesti :shock:
ihmetytti mua se ohkasella levyllä oleva abs niitä on tullu muutama mua vastaan mutta kaikki ollu jäähyttävällä etulevyllä :wink:
tempase ne ABS rojut hittoon sielä, pellaa ne jarrut iliman niitäkin ja kattele sellanen mittari missä ei ole sitä merkkivaloo taikka poista se valo sieltä mittarista sympoolineen ja sillä selevä :lol:
Avatar
ke70
Viestit: 187
Liittynyt: 20.10.2010 17:41
Paikkakunta: lievestuore/laukaa

Viesti Kirjoittaja ke70 »

no tuo olis kyy kova. mut sit joutuu KUULEMMA muutoskatsastaan sano inssi näin ku eileen kysyin :/ MUTTA yks optio on vielä tehedä pielavetinen eli esim öljynpainevalolta haarapiuha ja avot sillo absvalo syttyy/sammuu EIKÄ syty ajossa ellei paineet karkaa tms TAI akkuvalolta kävis myös :D mitä oletten mieltä näin kuullu olen monenkin tekevän :D
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

tarkistappas akelta onko se joskus leimattu ABS:ksi :roll:
jos sulta noi kaikki eväät puuttuu johtosarjoja myöten, niin eihän niitä kannata siihen hommata, ennemmin muutos katsastus ja sillä selevä :wink:
Avatar
ke70
Viestit: 187
Liittynyt: 20.10.2010 17:41
Paikkakunta: lievestuore/laukaa

Viesti Kirjoittaja ke70 »

juu eileen AKELLE(trafi) yritin soittaa he eivät sanoneet madn MUTTA tänää otetaan katsastusinssin kanssa pienet senssit aiheesta josko siihen ratkasu löytyy ja jos ei muuta nii sittehän se on vaan nuo loputkin hilut pois ja leimalle ilman abseja kun ei missää mithää mainita eli lets see how it goes ja käy
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

ke70 kirjoitti:esim öljynpainevalolta haarapiuha ja avot sillo absvalo syttyy/sammuu
minua jäi häiritsemään asia :shock:
ei kai noissa koskaan ole mitään ö-painevaloa ollut? :roll:
® Mesen linttaklubi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

MUTTA yks optio on vielä tehedä pielavetinen eli esim öljynpainevalolta haarapiuha ja avot sillo absvalo syttyy/sammuu EIKÄ syty ajossa ellei paineet karkaa tms TAI akkuvalolta kävis myös Very Happy mitä oletten mieltä näin kuullu olen monenkin tekevän
Kusipäitten touhua.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W123 jarrut”