300d OM603 w201 koriin

Katso myös w124 moottori-osio.
Vastaa Viestiin
jk25
Viestit: 112
Liittynyt: 08.11.2006 20:46
Paikkakunta: Pietarsaari

300d OM603 w201 koriin

Viesti Kirjoittaja jk25 »

Miten mahtais sopia isolohko tuollaiseen w201:en joka täl hetkellä on 2 l bensiini koneella..?
Vai kannattaako unohtaa koko projekti alkuunsa?
Kuullu tarinoita, että senku heittää sinne.. tiiä sitte.
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

No ei varmastikaan mene heittämällä, kun ei tuota pikkukoppaa ole kutosdieselillä tehty koskaan. Joudut myös päivittämään voimansiirron ja jarrut.

Mikko K on tuollaisen tehnyt joten varmaan kertoo lisää. Mieleen on jäänyt lähinnä todella ahdas konehuone ja välijäähdytintä varten jatkettu konepelti.

Eikös viispyttynen diiseli riitä? Kyllä niistäki yli 300hv irtoaa.
I drive an Opel. What's your excuse?
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Jep, ja vaihelaatikollekki piti tehdä lisää tilaa.
Olis teinin oma aski saattanu poikia aika pian...
Pro HVM
jk25
Viestit: 112
Liittynyt: 08.11.2006 20:46
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja jk25 »

Tarkoitus olis vaan iha vakiosäädöissä oleva pata istuttaa sinne. Mutta taitaa senki väännöt olla liikaa 2l bensan voimansiirrolle?
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

jk19 kirjoitti:Tarkoitus olis vaan iha vakiosäädöissä oleva pata istuttaa sinne. Mutta taitaa senki väännöt olla liikaa 2l bensan voimansiirrolle?
samoja osia on 250dt ja 300dee vaparissa nui perät ja vaihdelaatikot. jos vaparina/vakiona meinaat pitää niin suosittelisin tyytyä vitoskoneeseen (sekin on ihan riittävän ahdas) siitä pummpu ruuvattavaksi nii johan taas kulukoo ja jos ei riitä nii mutka pakoputkeen ni johan PITÄIS riittää :roll:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

ainiin ja vastaus itse kysymykseen eli modausta kaipaavat 201 300deeksi:vaihdelaatikon vivusto (en tiä onko paha homma), syyläri ropelli sähköiseksi ja ehkä syylärin siirto, moottorin korvien teosta en tiedä onko "riittävän" samalla kohtaa. hmm kun tota hurjaa listaa noin katselee niin pitäsköhän mun myidä sulle kohtuu nopee 250dt mosa ja ostaa itelle 300dee :twisted: en jaksa muistaa mitä muuta muutoksia kaipaa 300dee kone.. ps löytyy myös 2.5dee vaparikone 650e
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
jk25
Viestit: 112
Liittynyt: 08.11.2006 20:46
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja jk25 »

vai sellasta.. Taitaa olla parempi vaan pitää isolohko isossa korissa :)
Omasta tuo kori vaan alkaa vähitellen olemaan lopussa, ja tuulilasia, iskaria, rättiniveltä yms pitäis kovasti uusia.. Löytyis jostai hyvä pelkkä w124 kori.. tuntuu vaan täällä suomenniemellä sellaset olevan harvassa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”