2.0E huono käynnistyvyys ja muuta ongelmaa

Katso myös w124 moottori-osio.
Vastaa Viestiin
kristian_w201
Viestit: 6
Liittynyt: 11.3.2007 20:52
Paikkakunta: Rauma

2.0E huono käynnistyvyys ja muuta ongelmaa

Viesti Kirjoittaja kristian_w201 »

Tervehdys vaan kaikille,

neljän Saabin jälkeen pääsin sairaudestani eroon ja ostin ensimmäisen OIKEAN auton. Eli kyseessä siis 86-mallinen 190 2.0E automaatti, tuotu Saksasta -99 joten historia hieman kyseenalainen.

Muuten mainio peli, mutta käynnistymisen kanssa pieniä ongelmia. Edellinen omistaja tuumasi että lisäilmaluisti kannattaisi vaihtaa. Mahtaako olla kallis / vaikea homma kun tahtoo tuo peukalo olla keskellä kämmentä?
Viimeksi muokannut kristian_w201, 13.3.2007 20:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Tervetuloa Meselle. :D

Kerrohan vähän tarkemmin ongelmasta: Starttuuttaako pitkään? Eikö käy kunnolla kun käynnistyy? Eikö käynnisty hyvin kylmänä/ kuumana/ välilämpöisenä jne. Aika lottoa käydä arvailemaan jos et hieman tarkenna. :wink:
kristian_w201
Viestit: 6
Liittynyt: 11.3.2007 20:52
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja kristian_w201 »

Jeps. Eli käynnistyy kyllä oikeastaan melko kivuttomasti, mutta sammuu jossei hetken aikaa pidä kierroksia yllä kaasun avulla. Ei tunnu olevan suurta eroa onko kone lämmin vai kylmä... Kiitoksia jo etukäteen vinkeistä :)
Viimeksi muokannut kristian_w201, 11.3.2007 23:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

kristian_w201 kirjoitti:Jeps. Eli käynnistyy kyllä oikeastaan melko kivuttomasti, mutta sammuu jossei hetken aikaa pidä kierroksia yllä kaasun avulla. Kiitoksia jo etukäteen vinkeistä :)
Onkos polttoainesuodatin vaihdettu milloin? On apukuskin puolella takapyörän luona.
kristian_w201
Viestit: 6
Liittynyt: 11.3.2007 20:52
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja kristian_w201 »

HVM kirjoitti:Onkos polttoainesuodatin vaihdettu milloin? On apukuskin puolella takapyörän luona.
Ei kyllä oikeastaan minkäänlaista tietoa huoltohistoriasta. Täytyy tutkia asiaa :roll:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

kristian_w201 kirjoitti:
HVM kirjoitti:Onkos polttoainesuodatin vaihdettu milloin? On apukuskin puolella takapyörän luona.
Ei kyllä oikeastaan minkäänlaista tietoa huoltohistoriasta. Täytyy tutkia asiaa :roll:
No kokeilehan nyt ensin vaihtaa se suodatin, siinä ei tule ainakaan tehtyä turhaa remonttia. :idea:
Avatar
A. Hara
Arkki-idiootti
Viestit: 866
Liittynyt: 03.8.2006 9:58
Paikkakunta: Evakkoreisulla

Viesti Kirjoittaja A. Hara »

Imupuolen letkujen ja palikoiden puhdistaminen ja liitosten tiiviyden tarkastuskaan ei välttämättä ole huono toimenpide, eikä maksa paljon.

Availee paikat, laskee vaikka jotain liuotinsprayta sinne ja ropluuttelee liikkuvia osia.
Tää on ihan kohta valmis.
kristian_w201
Viestit: 6
Liittynyt: 11.3.2007 20:52
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja kristian_w201 »

Toinen kysymys... Nyt tuo on ruvennut pitämään helvetillistä jyrinää ja tärinää tietyllä kierrosalueella, ajettaessa n.40-50 km/h... missä vika? Jotain kardaaniin liittyvää ilmeisesti :(
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

kristian_w201 kirjoitti:Toinen kysymys... Nyt tuo on ruvennut pitämään helvetillistä jyrinää ja tärinää tietyllä kierrosalueella, ajettaessa n.40-50 km/h... missä vika? Jotain kardaaniin liittyvää ilmeisesti :(
Keskikannatin kypsä?
kristian_w201
Viestit: 6
Liittynyt: 11.3.2007 20:52
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja kristian_w201 »

Jep, se keskikannatinkumihan sieltä oli mennyt. Tilasin jo uuden, odottaa asennusta :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”