Puolanjohtovikaako? vaiko puola?

Katso myös w124 moottori-osio.
Vastaa Viestiin
Roobert
Viestit: 331
Liittynyt: 03.3.2011 21:01

Puolanjohtovikaako? vaiko puola?

Viesti Kirjoittaja Roobert »

pystyykö viallinen puolanjohto tai puola aiheuttamaan sen ettei kone jaksa käydä normaalia tyhjäkäyntiä? kylmänä lähtee ku laakista tulille ja käy niinkuin pitääkin kunnes hetken lämmettyään alkaa rytkyttää ja tyhjäkäynti putoaa 500-600 rpm paikkeille. tähän alan itse uskomaan koska vika on päällä mekaanisenakin eli yj-rele irroitettuna, laturi lataa, tulpat+niiden johdot uusittu, vj-kansi ja pyörrin uusitty, ei imu- eikä alipainevuotoja, bensapuoli kunnossa, yj-rele uusittu, b-pumpun rele kunnossa, sytty-yksikkö uusittu, puolan arvot pysyvät hyvin rajojen sisäpuolella ym ym osaset toimii niinkuin pitääkin. ei vaan jummarra tätä, auttakkee ja selventäkää asiaa :lol:

edit: ja lähtee minkä lämpöisenä tahansa hyvin käyntiin ihan sahaamatta. ja koneena siis m102 k-jetti suihkulla :roll:
Avatar
Väsynyt Mies
Tolokun mies
Viestit: 1359
Liittynyt: 22.5.2007 21:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Väsynyt Mies »

Mites kestääkö vedättää lämpimällä moottorilla vai alkaa isommilla kierroksilla kakomaan?
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.

Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Roobert
Viestit: 331
Liittynyt: 03.3.2011 21:01

Viesti Kirjoittaja Roobert »

ihan normaalisti se pelaa kierroksillakin. kovin on outo tämä vika :roll:
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

vaihda puola ja johdot iha suosiolla 8)
Roobert
Viestit: 331
Liittynyt: 03.3.2011 21:01

Viesti Kirjoittaja Roobert »

ei vaan oo boschin puola ilmainen vekotin ja ei kehtais turhaan uusata niin olis hyvä jos jollain olis kokemusta asiasta. liekkö ees saapi puolanjohtoo erikseen kun jokapaikassa näkyy tulevan johtosarja mukana :roll:
mesemies83
purkukuraattori
Viestit: 225
Liittynyt: 23.10.2010 19:38

Viesti Kirjoittaja mesemies83 »

puolassa tuntus että on vikaa,voipi korjaantua puolan vaihdolla 8) kuulostas pahasti sellaselle vialle toi :roll:
Avatar
mamu
Viestit: 311
Liittynyt: 28.5.2008 17:12
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

190D 2.5 -89
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99

® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
Roobert
Viestit: 331
Liittynyt: 03.3.2011 21:01

Viesti Kirjoittaja Roobert »

ee oo tuota mikrokytkintä vaihettu, tosin ei se ikinä oo käytössä ollutkaan mutta tuntuu hyvin pelaavan ilmankin :lol: ke-jetissähän se tarjoaa tiedon tyhjäkäynnistä eculle mutta k-jetissä se ei sitä tee eli en oikeestaan tiiä onko tuolla mitään virkaa koko laitoksessa, veikkaan että vivusto on vaihdettu ke:stä jälkeenpäin tuohon :roll:
Avatar
mamu
Viestit: 311
Liittynyt: 28.5.2008 17:12
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

selvähän se sitten. itsellä oli kuitenkin samanlaiset oireet, kuin sulla, mutta tuon vaihdoin jälkeen alkoi toimia!
190D 2.5 -89
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99

® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
Roobert
Viestit: 331
Liittynyt: 03.3.2011 21:01

Viesti Kirjoittaja Roobert »

jeps. pitää käyttää tuossa kun joutaa niin analysaattorissa tuo auto ja kattoo mitä päästöt näyttää, sais vähä suuntia ees :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”