Noniin, Hyvät kanssa lukijat. Auto saatu kuntoon. Päällisin puolin projektista jäänyt käteen enkelin kärsivällisyys. Uuden YJ releen sulakkeetkin olivat huonosti kiinni releen sisällä olevien kantojen välissä joten fixaatiotakin sinne suuntaa piti tehdä.. ASD valoa ei saatu nollatua, mutta seuraavana päivänä kun kokeili nollailla niin yllätys yllätys sehän sammui. Sain myös videolle talletettua tapahtuman
Potentiometrikin saatiin säädettyä 0.72v mikä tietääkseni on ihan ok lukema. Pulssisuhde asettui siihen 48-52% mikä on just eikä melkein. Auto kulkee nätisti ja joulukuusen valoja mittariin tuttuun tapaan ei enään käynnistyksen yhteydessä ilmaantunut, toivotaan että ei ilmaannu jatkossakaan. Toiseksi kiitokset kuuluu kaikille vastanneille ja etä-lääkäreille, jotka auttoivat projektin kulkiessa. Ohessa videoita toiminnasta.
Pulssisuhde
http://youtu.be/zahcIRGZZwY
ASD Vikavalo ja nollaus
https://www.youtube.com/watch?v=S6GUoij ... e=youtu.be
Ja sitten vähä muuta lisä ongelmaa. Mikä tosin katosi ABS ja ASD valon sammumisen jälkeen...
https://www.youtube.com/watch?v=QjWbGOD ... e=youtu.be
Ohessa vielä kuva Potentiometrin lukemasta.
Kyllä näissä hommissa vaan välillä tulee mieleen ottaa esille Raamattu ja Noitarumpu. Henkimaailman hommia välillä kun sähköjenkin kanssa pelaa.. Kyllä se tästä iloksi sittenkin muuttui.
Edit: Loppuun vielä kyssäri. Mitä tekee lammikko öljyä imusarjan pohjalla? Kyllähän huohotuksen mukana sitä aina vähän tulee mutta että lammikko? Ennen hukkasi öljyä kyllä, mutta koneessa oli mobilit, nykyisin Castrolin Magnatecit ja ei hukkaa öljyä enää..