liian isot päästöt kierroksilla.lambda-anturi rikki?
liian isot päästöt kierroksilla.lambda-anturi rikki?
ikävähkö ongelma....190 e-89 ei meene katsastuksesta läpi koska kierroksilla tulee liikaa päästöjä. hc ja hd arvot aivan liian korkealla,mutta ei tyhjäkäynnillä,silloin normaalit.
autossa on ilmeisesti saksassa jälkiasennettu katalysaattori.
auttakaa pliis...2 viikkoo aikaa katsastaa....
autossa on ilmeisesti saksassa jälkiasennettu katalysaattori.
auttakaa pliis...2 viikkoo aikaa katsastaa....
ne mesen pakokaasuarvot
joo,katsoin papereista:
co-pitoisuus:6.37
hc-pitoisuus:211
lambda-arvo:0.83
co2-pitoisuus:11.23
o2-1.84-pitoisuus:0.24
co-pitoisuus:6.37
hc-pitoisuus:211
lambda-arvo:0.83
co2-pitoisuus:11.23
o2-1.84-pitoisuus:0.24
leima tuli...kiitos
leiman ja kivet sain..psss.älkää ostako halpaa mesee saksasta.
milläköhän nuo päästöt sais kuriin....
taitaa vieläkin olla sama vika, kun ei käynti ole muuttunut miksikään.tais korjaamon setä kirjoittaaa pelkät paperit....
mitäköhän tuolle vois tehdä kun ei huvittais kuljettaa tota autoa korjaamosta toiseen ja maksaa siitä ittensä vielä kipiäksi?
mitäköhän tuolle vois tehdä kun ei huvittais kuljettaa tota autoa korjaamosta toiseen ja maksaa siitä ittensä vielä kipiäksi?
- Jarno.V
- Opel - spesialisti
- Viestit: 1021
- Liittynyt: 30.9.2005 18:12
- Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa
No tuo lienee k-jetronicillä, enpä ainakaan minä pysty sanomaan suorilta mikä siinä mättää. Oisko rikastuspiiri koko ajan päällä tai sitten ohjauspaineet on mitä sattuu?
Tuo mekaaninen ruisku on melko työllistävä tutkittava, varsinkin kun alkaa olemaan jo kohtuu harvinainen.
Tuo mekaaninen ruisku on melko työllistävä tutkittava, varsinkin kun alkaa olemaan jo kohtuu harvinainen.
Jos ei kulje niin kromaa se.