noniin tuli tuommonen pensa mersu w201 2.3. käynnistyy kylmänä tosi hyvi ja käy ihan ok, no sitten kun kone on lämmin niin saa startata aika kauan ja pensan katku tulee joka paikkaan ja lämpimänä ajossa kun kiihyttää ja polkaisee kytkimen pohjaan nii melkeen sammuu ja sitten nostaa taas vähän kierroksia ja laskee ne johonki 700rpm.
jos täällä joku pensa ihminen on nii voi kertoa mistä alan tutkimaan.
termostaatti on ainakin rikki kun ei nosta lämpöjä yli 60 vaikka kuin ajaa. eli se menee vaihtoon ainakin. mutta voiko olla ruiskussa vikaa? voi ku tää olis Diesel...
ähh ei toimi vieläkään oikein tuntuu että pahenis vain. kaasu vaijeri oli niin tiukalla ettei ota mikrokytkimeen no löysäsin sitä että ottaa siihen. tyhjäkäynti on todella alhaalla ja kun käyttää kierroksia rajottajalla sammuu kerrasta jos ei sitten sievästi poljinta pumppaamalla ja houkuttelemalla päästä tyhjäkäynnille. kaupunki ajossa todella mahtavaa.
Siis ruisku. Onko tyhjäkäynnin säätöruuvilla vaikutusta tyhjäkäyntiin? Itsellä kävi kerran niin että se oli "ryöminyt" kiinnipäin ja ei jaksanut pysyä käynnissä. Samoin sitten seosruuvia voisi säätää semmoisessa paikassa jossa löytyy mittari... nuiden muiden lisäksi siis. Ja katso se ettei ecun sulake ole palanut.
noniin ja lisää tyhmiä kysymyksiä käytin ilmanpuhistajan irti ja siellä ruiskun takan alipaine letkun paikka letku oli irroitettu ja tukittu 8mm ruuvilla. eli kyseinen letku minne pitäis mennä ruiskulta? :O
tyhjäkäynnin ruuvi on ventiilinkopan ja ilmanputsarin välissä, kun katsoo moottorin yli apukuljettajan puolelta.Seosruuvi on siinä joka menee ilmanputsarin päällä olevasta reijästä.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
ai helvetti minä pyörittelin sitä seosruuvia muka tyhjäkäynnin säätämis touhuissa.. :S no ei auta ku viiä roikan nokkaa ja säädettäväksi se.. ja pittää sitä tyhjäkäynnin säätö ruuvia vielä koittaa ettiä ei se kyllä satu silmään. tyhjäkäynti on nyt 1000rpm.
Tuohan oli niitä Sergeyn villejä ideoita, joka tais kuitenki jäädä toteuttamatta... Suunnitelma tais olla valmis, mut toteutus jäi tekemättä ku auto lähti vaihtoon... Sergey korjaa jos oon väärässä...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
ei tarvi korjata. tosiaan auto vaihtoi omistajaa ennen kuin sain homman niin pitkälle... Toteutuskin oli jo jonkun verran eteenpäi, sillee että oli jo mötikkä heppailtu kiinni, putkien vetoja se oli vain vaille. Itse lihamylly meni telineineen kaupaksi tuolla ruottin MBSCA foorumilla.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
noniin.. tuota tyhjäkäynnin säätömutteria kattelin tuossa niin mullahan ei oo sitä tuossa ilmanputsarissa ollenkaan eikä oo tuota koloakaan ja ilmanpuhistajan kotelokin on ihan erillainen entä kuvissa.
RoopeK kirjoitti:On se ruisku jos koppa tullee pitkälle venakopan päälle ja on soikeen mallinen...
Toki näkee siitä kun ottaa ja vilkaisee ilmanputsarin alle, jos siellä napottaa kaasari niin voivoi. Jos taas tulee jakajalle yksi putki ja lähtee 4/6 niin ruiskuhan se.