tenavan kansi
tenavan kansi
Niihä siinä sitte kävi, että mersu koki taas kovia ja kansipahvi 'räjähti'...
Kauhea posahdus ja veet tuli pihalle ja peltitiivisteenpalasia sylki ulos
Kantta pitäisi rueta irrottamaan, niin mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon, ettei sitte kasausvaiheessa kaduta? Ajotukset?
Kauhea posahdus ja veet tuli pihalle ja peltitiivisteenpalasia sylki ulos
Kantta pitäisi rueta irrottamaan, niin mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon, ettei sitte kasausvaiheessa kaduta? Ajotukset?
Hmm.. Alfamerin kirjassa on hyvät ohjeet. Jakoketju kiinni nokkapyörään vaikka nippusiteillä niin ei pääse pyörähtämään. Eipä siinä mitään kummempaa oo, kannattaa varmaan laittaa samantien 605:en turbon pahvi (onko näissä samalla tavalla ku 603:en ja 606:en pahvin kanssa?). Alfamerin kirjasta löytyy ohjeet kiristysjärjestyksistä sun muista. Pääpiirteittäin niin että venttiilikoppa pois, imusarja pois, pakosarja pois, jakoketjun laahaimen tapit pois, nokkapyörä irti, nokka-akseli irti, kannenpultit irti ja kansi pois
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Laita ennen irrotusta nokan ja kampiakselin merkit kohdalleen.
Nokkapyörän voit ottaa pois ja tiputtaa ketjun alas, jako ei mene sillä sekaisin, ketju ei pääse hyppäämään kampiakselilla tai pumpulla.
Kansipulttien reiät muistat puhaltaa puhtaiksi ennen kasausta.
Semmonen neljän tunnin homma kaikkineen
Nokkapyörän voit ottaa pois ja tiputtaa ketjun alas, jako ei mene sillä sekaisin, ketju ei pääse hyppäämään kampiakselilla tai pumpulla.
Kansipulttien reiät muistat puhaltaa puhtaiksi ennen kasausta.
Semmonen neljän tunnin homma kaikkineen
käy kun porailet muutaman reijän siihen. eli otat vanhasta mallia mutta pinnat täytyy sitte olla suorassa että sen saa pitämään taisit saada ahtovian korjattua kun kasnipaffin sait rikkiAttee kirjoitti:Onko kellään varmuutta, että käykö 605 kansipahvi?
se mua kummastuttaa kun alotusviestissä puhuit että pelliä tuli pihalle no kai se vaa on näyttäny siltä. ihan massatiivari siellä on vakiona.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Kyllä ahtamaan alko ku vähä imuvuotoja ja hukkaporttia fiksaili, tosiaaa noitte korjailuje jälkee loppu tuo 2bari mittari aika nopiasti keske, mutta samantien laskin 1bar. Pitäs kai sen senverra kestää ? Ja peltitiiviste se kyllä varmasti oliTerho P kirjoitti:käy kun porailet muutaman reijän siihen. eli otat vanhasta mallia mutta pinnat täytyy sitte olla suorassa että sen saa pitämään taisit saada ahtovian korjattua kun kasnipaffin sait rikkiAttee kirjoitti:Onko kellään varmuutta, että käykö 605 kansipahvi?
se mua kummastuttaa kun alotusviestissä puhuit että pelliä tuli pihalle no kai se vaa on näyttäny siltä. ihan massatiivari siellä on vakiona.
Laita suoraan se 605:en, ei siihen montaa reikää tarvi porailla ja se kestää Siihen väliin sitten semmosta spraypullossa myytävää kuparin väristä tököttiä, olikohan nimeltään copper gasket
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
massatiiviste kestää sen vajaa 2 paaria ja jos on sopivasti vanha tiiviste,eli ollu kiinni jo kauan ja sopevasti jo tartuksissa kanteen\lohkoon niin kestää ainakin hetken yli 2 kilon painetta .itellä karkaili joskus paineet 602 koneessa mut tuskin jatkuvaa käyttöä.mut 1.8 oli jatkuvana ittellä ja kasassa pysyi.
mihinä kuhuna mies