Startin irrotus autom.laatikosta

Katso myös w124 moottori-osio.
Vastaa Viestiin
2.6 sportline
Viestit: 6
Liittynyt: 28.8.2006 21:16
Paikkakunta: Hausjärvi

Startin irrotus autom.laatikosta

Viesti Kirjoittaja 2.6 sportline »

Miten saa helpoiten irrotettua startin 2.6 autom. mesestä :?: Näytti vähän siltä että pitää irrottaa kone+loota :shock: tai ehkä pelkkä lootan irrotus riittää :roll: Kiitoksia avusta jo etukäteen
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Täh? Laatikko irti? Ei kai? :shock:
Kaks pulttia auki ja se tippuu käteen. :shock:

Kuva
Kaksi pulttia, numerolla 250 ylläolevassa kuvassa. (Vaikka kuvassa onkin vain toinen.)
Pro HVM
2.6 sportline
Viestit: 6
Liittynyt: 28.8.2006 21:16
Paikkakunta: Hausjärvi

Viesti Kirjoittaja 2.6 sportline »

Mutta mutta miten ihmeessä ne pultit saa oikein avattua :ttu: on meinaan yläpuolella melkein kaks senttiä tilaa ujuttaa sinne joku 17mm lenkki ellei siihen ole omaa erikois lenkkiä ja jos onnistuu sen saamaan jotenkin nylpättyä pois niin tulee koneen korva eteen eikä startti lähe mihinkään :kele:
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Alakautta....... :shock: :shock:
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
2.6 sportline
Viestit: 6
Liittynyt: 28.8.2006 21:16
Paikkakunta: Hausjärvi

Viesti Kirjoittaja 2.6 sportline »

Ai siis alakautta saa startin mulautettua pois vai pultit saa alakautta pois :shock: :?:
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

2.6 sportline kirjoitti:Ai siis alakautta saa startin mulautettua pois vai pultit saa alakautta pois :shock: :?:
Kyllä ja kyllä. :wink: :D
Pro HVM
2.6 sportline
Viestit: 6
Liittynyt: 28.8.2006 21:16
Paikkakunta: Hausjärvi

Viesti Kirjoittaja 2.6 sportline »

Ei kai sitä yläpuolen pulttia voi saada alakautta kun tilaa on vielä vähemmän kun yläpuolelta :shock: mutta tarvii töitten jälkeen vielä kammeta mesen alle tarkistamaan josko se sittenkin lähtisi alakautta pois :?
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Jos ei muuten niin > hylsy, nivel, jatkovarsia räikkä jne....ja alakautta ja alakautta...Rässin sanoin kyllä ja kyllä :lol: :lol:
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Avatar
Jiitek
aktiivimeseläinen
Viestit: 2352
Liittynyt: 18.12.2005 11:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

Ja akun miinusnapa aina ensimmäisenä irti!
2.6 sportline
Viestit: 6
Liittynyt: 28.8.2006 21:16
Paikkakunta: Hausjärvi

Viesti Kirjoittaja 2.6 sportline »

No uskottava se on kun niin sanotte :wink: näytti vaan niin pirun ahtaalta paikalta kun eilen olin mesen alla :( täytyy huomenna katsoa uudestaan jos sinne saa tollasen räikkä viritelmän :lol:
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Tommonen on kova sana.

Kuva


ja ehkä myös:

Kuva

Kehnoku ei muista, miten otin omasta startin lattialle.
Ei se ameriikan temppu ollut.
Olisinko ronkkinut laatikon kylkeä pitkin räikkäjatko-nivel-toinenjatko-toinennivel-taasjatko -yhdistelmällä?
Pro HVM
Avatar
Perttu K
Mersutohtori
Viestit: 1062
Liittynyt: 16.10.2005 9:38
Paikkakunta: Kajaanikity

Viesti Kirjoittaja Perttu K »

Täytyy tunnustaa, että kun viime keväänä aloin kytkintä vaihtamaan, oli startti sen verran vaikea irroitettava ettei irronnut. Onnistuin ainoastaan hieman murjomaan ylemmän pultin päätä. Totesin sitten, että on helpompi irrottaa moottori kuin pelkkä startti, joten irrotin koko tekniikan autosta. Sen jälkeen starttiin pääsi kohtuullisen helposti käsiksi. Olisi sen ehkäpä irti saanut, mutta helpompi oli moottori irroittaa kuin startti. :roll:
MB E 300D -93
MB E 320cdi -99
Avatar
santtu
Viestit: 172
Liittynyt: 01.10.2005 9:14
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja santtu »

Perttu K kirjoitti:Täytyy tunnustaa, että kun viime keväänä aloin kytkintä vaihtamaan, oli startti sen verran vaikea irroitettava ettei irronnut. Onnistuin ainoastaan hieman murjomaan ylemmän pultin päätä. Totesin sitten, että on helpompi irrottaa moottori kuin pelkkä startti, joten irrotin koko tekniikan autosta. Sen jälkeen starttiin pääsi kohtuullisen helposti käsiksi. Olisi sen ehkäpä irti saanut, mutta helpompi oli moottori irroittaa kuin startti. :roll:

siinä on taas ollu nahkahousu insinöörillä hauskaa kun on vähän suunnitellut
-blöö-
dodge dart -67-
Avatar
petska
Morkoolimies
Viestit: 604
Liittynyt: 06.10.2005 20:48
Paikkakunta: kalajoki

Viesti Kirjoittaja petska »

Pudottaa vaihdelaatikon hännän alas ja pallopää jatkoja metrin verran ja ruuvaa pulltit mäkeen...en kyllä varma ole pitääkö koneen korvakko ottaa pois et se mahtuu sitten tippuun alas mut ei kuitenkaa kovin paha rasti...pahempiakin on ruuvattu... :lol:
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

petska kirjoitti:...en kyllä varma ole pitääkö koneen korvakko ottaa pois et se mahtuu sitten tippuun alas...
Ei tarvii, vähän pyörittelee, niin käteen tippuu.
Pro HVM
Avatar
petska
Morkoolimies
Viestit: 604
Liittynyt: 06.10.2005 20:48
Paikkakunta: kalajoki

Viesti Kirjoittaja petska »

juu kun ei varmaksi osannut sannoo kun ei ole aivan just tuosta mallista nykäistä irti mut viime viikolla yhteen tenavaan vaihdoin....
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”