Dieselöintiä taas kerran...

Katso myös w124 moottori-osio.
Vastaa Viestiin
Avatar
SevenEleven
Viestit: 21
Liittynyt: 07.6.2006 14:07
Paikkakunta: Jyväskylä mlk

Dieselöintiä taas kerran...

Viesti Kirjoittaja SevenEleven »

Olisiko idioottimainen temppu tai käytännössä mahdoton operaatio heittää 190E bensa-automaattiin (-92) esim 220 CDI kone +automaattiloota? Jos meinaan "jostain" löytäisi edullisen kone+laatikko -paketin? Nyt puhuu amatööri ja epärealisti, joka ei itse osaa pajassaan loihea mitä vaan...
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

Olisi.

Tai ainakin kauhea savotta sähköjen kanssa koska CDI on täysin sähköisesti ohjattu moottori. Samoin vielä automaattilaatikolle omat sähköpoksit.
I drive an Opel. What's your excuse?
Avatar
SevenEleven
Viestit: 21
Liittynyt: 07.6.2006 14:07
Paikkakunta: Jyväskylä mlk

Viesti Kirjoittaja SevenEleven »

Melitos kirjoitti:Olisi.

Tai ainakin kauhea savotta sähköjen kanssa koska CDI on täysin sähköisesti ohjattu moottori. Samoin vielä automaattilaatikolle omat sähköpoksit.
Kiitos, näin kyllä päättelinkin. Appiukon C-cdi on niin herkku ajettava ja naftapihi, että haihatteluajatukset heräsivät. Mikähän olisi nykyaikaisin tai helpoin kone heittää keulille, jos laatikko voisi jäädä paikoilleen - 2.5d viitonen, 2.0 nuhapumppu-neppa?!
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

SevenEleven kirjoitti:
Melitos kirjoitti:Olisi.

Tai ainakin kauhea savotta sähköjen kanssa koska CDI on täysin sähköisesti ohjattu moottori. Samoin vielä automaattilaatikolle omat sähköpoksit.
Mikähän olisi nykyaikaisin tai helpoin kone heittää keulille, jos laatikko voisi jäädä paikoilleen - 2.5d viitonen, 2.0 nuhapumppu-neppa?!
Jos nuo mainitsemasi 2.5d ja 2.0d ovatten nuita 124/201-sarjan patoja OM602 ja OM601,
niin samoja kamppeitahan ne on keskenää, toisessa yksi pytty lisää.
Eikö se ole sama silloin hankkia 190 2.5D A suoraan?
Pro HVM
Avatar
SevenEleven
Viestit: 21
Liittynyt: 07.6.2006 14:07
Paikkakunta: Jyväskylä mlk

Viesti Kirjoittaja SevenEleven »

Rässi66 kirjoitti:
SevenEleven kirjoitti:
Melitos kirjoitti:Olisi.

Tai ainakin kauhea savotta sähköjen kanssa koska CDI on täysin sähköisesti ohjattu moottori. Samoin vielä automaattilaatikolle omat sähköpoksit.
Mikähän olisi nykyaikaisin tai helpoin kone heittää keulille, jos laatikko voisi jäädä paikoilleen - 2.5d viitonen, 2.0 nuhapumppu-neppa?!
Jos nuo mainitsemasi 2.5d ja 2.0d ovatten nuita 124/201-sarjan patoja OM602 ja OM601,
niin samoja kamppeitahan ne on keskenää, toisessa yksi pytty lisää.
Eikö se ole sama silloin hankkia 190 2.5D A suoraan?
No joo. Mites, luin tossa vanhan keskustelusarjan automaatin säätelyistä ja öljynvaihdoista. Että missä se oikeastaan olis se vaijeri, jolla sais säädettyä vähäsen sitä vaihtokohtaa? Onko se jossain samoilla nurkilla kuin ruiskulle tuleva polkimen vaijeri, on tietysti? On vähän sellainen maku, että laatikko vaihtaa vähän liian iisisti kolmoselta neloselle?
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Yhden dieselöinnin 2.0E>> 250dt tehneenä voin sanoa että unoha koko juttu.
Nuo autot on nykyään niiiiin halpoja ja paljon tarjolla, että sama ostaa valmis ja hävittää entinen.

Kova työ ja varsinkaan jos ei ite osaa tehä :? ja alkuperäisyyden kanssa on sitte vähä niin ja näin.
Jos kokeilla haluat, niin täältä löytyy priima 250D kone kaikilla tykötarpeilla :wink:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 moottori”