Mercedes-Benz 190 2.0i v.87 bensa kytkimen ilmaus

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W124
Vastaa Viestiin
Anttikan
Viestit: 61
Liittynyt: 30.7.2006 16:43
Paikkakunta: Turku

Mercedes-Benz 190 2.0i v.87 bensa kytkimen ilmaus

Viesti Kirjoittaja Anttikan »

Nii en nyt tiiä mikä w malli on ku ei oo tota rekisteriotetta täs saatavilla.Mut mites tollanen hoidetaan mersussa.Ja tietty mitä w mallia mun auto onkaa.
Avatar
AriK123
Viestit: 869
Liittynyt: 30.9.2005 21:08
Paikkakunta: P-Karjala

Viesti Kirjoittaja AriK123 »

Se on W201 8)
MB 508 D matkamersu -70
MB S203 C 220 T CDI -04/05
MB S211 E 220 T CDI -06/07
Anttikan
Viestit: 61
Liittynyt: 30.7.2006 16:43
Paikkakunta: Turku

Moro

Viesti Kirjoittaja Anttikan »

Ja kiitti
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29252
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Miksi kytkin ilmataan, oletko vaihtanut jommankumman tai molemmat sylinterit ?

Painele vaan poljinta kärsivällisesti, jossain sadan-kahdensadan painalluksen seutuvilla alkaa ilmautua.
wiimax.fi
Anttikan
Viestit: 61
Liittynyt: 30.7.2006 16:43
Paikkakunta: Turku

Moro

Viesti Kirjoittaja Anttikan »

Pitää vissii vaihtaa ku kytkimestä hävis tunto
Anttikan
Viestit: 61
Liittynyt: 30.7.2006 16:43
Paikkakunta: Turku

Moro

Viesti Kirjoittaja Anttikan »

Elikkä ei tarvii aukasta mitää mistää vai kunhan vaa pumppaa
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29252
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Juu, yleensä ilmautuu ruuveja availematta.

Tuossa myös hyvä konsti:

http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... men_ilmaus
wiimax.fi
Anttikan
Viestit: 61
Liittynyt: 30.7.2006 16:43
Paikkakunta: Turku

Kiitti

Viesti Kirjoittaja Anttikan »

No tarviipa viikonloppuna vaihtaa noi sylinterit ja sitte koklaamaa jos pääsis taas liikenteesee.
Stuttgart
Viestit: 198
Liittynyt: 14.12.2006 13:33

Viesti Kirjoittaja Stuttgart »

Sen vähä, mitä ite oon joutunu marsun kytkimiä ilmaan niin, kätevin konsti on painaa ilmatonta nestettä alakautta (työsylinterin nipasta) säiliöön. Perinteinen poljin pohjaan-nippa auki, nippa kiinni-poljin ylös... sydeemi ei futaa marsussa :shock:
Anttikan
Viestit: 61
Liittynyt: 30.7.2006 16:43
Paikkakunta: Turku

Joo

Viesti Kirjoittaja Anttikan »

Mut tarvii koklatajos sais toimii pistän sitte tänne tietoo
Anttikan
Viestit: 61
Liittynyt: 30.7.2006 16:43
Paikkakunta: Turku

Moro

Viesti Kirjoittaja Anttikan »

Piti tollast kysästä et meinasin tänää vaihtaa ton pääsylinterin uutee ni mitä tarvii irrottaa et saa sen irti ja mistä.Meinasin vaa ettei tarvi hakee sen enempää ku tietää sit jo varautuu kaikkee.
Anttikan
Viestit: 61
Liittynyt: 30.7.2006 16:43
Paikkakunta: Turku

Moi

Viesti Kirjoittaja Anttikan »

No nyt on pääsyltty vaihettu ja vika ei muuttunu mikskää.Autos on tälläne vika vaihteet menee pääl kyllä ilman kytkintä.Ja kytkimenkanssaki auton saa liikkeellekki mut kytkin ei pirä.Elikkä kytkin luistaa pahasti.Eilen kun ilmasin kytkintä ni läks paremmi liikkeel hetkellisesti mut ravisti aika pahasti.Meinasin viel vaihtaa ton työsylinterin siit mut sen jälkee en keksi muuta ku et kytkin olis vaa yksinkertasesti loppu.Oliskos jollain apuja.Tarviiko kytkimen vaihos tiputtaa koko laatikko ois.
Anttikan
Viestit: 61
Liittynyt: 30.7.2006 16:43
Paikkakunta: Turku

No moro taas

Viesti Kirjoittaja Anttikan »

No nyt oon vaihtanu työsylinterinki mut ei vaa korjaantunu vika tarvii sitte vaa ottaa koko laatikko pois ja tarkastaa kytkimen kunto.
Anttikan
Viestit: 61
Liittynyt: 30.7.2006 16:43
Paikkakunta: Turku

No moro jo löytys vika

Viesti Kirjoittaja Anttikan »

No nyt on laatikko otettu irti ja sieltähän se vika löytys oli kytkinlevystä lähtenyt kitkapinta irti.No ei ku uudet helyt sisää vaa ja menoks.
Anttikan
Viestit: 61
Liittynyt: 30.7.2006 16:43
Paikkakunta: Turku

No nii

Viesti Kirjoittaja Anttikan »

No nyt mese toimii ku ihmisen mieli.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 voimansiirto”