vetoakselin suojakumin vaihto

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W124
Vastaa Viestiin
johtaja300
Viestit: 1014
Liittynyt: 06.8.2006 15:33

vetoakselin suojakumin vaihto

Viesti Kirjoittaja johtaja300 »

Eli pitäs vetoakselin sisempi kumi vaihtaa niin onko noihin saatavilla semmosia päällevenytettäviä malleja niin olisi helpompi asentaa vai pitääkö ostaa alkuperäinen ja vaihtaa työläästi se?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29252
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Venyvä kumi vaan, yleismallisiahan ne on.
wiimax.fi
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Toimiiko nuo yleismallin härpäkkeet niin että niihin uskaltaa luottaa ts ettei akselin huuli oo hehtometrin liian suuri tjms :roll:

Pitäis yks gummi vaihtaa ja eihän se tuo nivelen purkaminen tässä vaiheessa kiinnostais silimääkään :lol:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29252
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Yleismallin kumissa on monta erikokoista huulta peräkkäin, liiat voi leikata pois.
Kestävä kumi, ainakin nuo on olleet mitä meillä on laitettu vuosien varrella.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9734
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

dealer kirjoitti:Yleismallin kumissa on monta erikokoista huulta peräkkäin, liiat voi leikata pois.
Kestävä kumi, ainakin nuo on olleet mitä meillä on laitettu vuosien varrella.
Thank juu veri meni ögeen :pusuposkelle:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 voimansiirto”