muuten loota toimii, mut suurin vaihto meinaa olla työlästä.
onko ko. vaihdossa jarrupanta joka toimii samoin kuin esim. traktorin pikavaihdepakassa, eli 4. on suora välitys. jolloin tuo panta luistaisi...
taitaa siis olla entinen koko automaattiloota?
ölhyt ja suodattimen vois tietty vaihtaa. vuosi sit vaihdettu.
mulla olis peltoautona 123 230E 5 vaiht. käsivaihteisto
kuinka iso ongelma olis ko. käsivaihteiston istuttaminen 201 190d automaatin tilalle.
kuinka iso ero dieselin ja bensan välillä on käytännössä?
olisiko fiksua kysyä et veisi peltoauton onkiniemelle ja kysyisi vaihdossa osia diesellin. Onhan tuo toimiva 2.3 ruiskukone haluttu ja saishan ne siinä lootankin ja perän jne. ja mä saisin kaiken vaihdossa omaani...
missä hinnoissa nuo vaihteistot liikkuu?
jospa johonkin sais vastausta ni hymy irtoaisi, näin synkeänä hetkenä.
190d autom. ei meinaa vaihtaa 3.-->4.
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: 20.2.2007 18:42
- Paikkakunta: Mäntyharju
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: 20.2.2007 18:42
- Paikkakunta: Mäntyharju
ilmeisesti
vain tankojen säätöä tehtävä...
rauhallisella ajolla tuntuu toimivan normaalisti. minä kun ajelen aikareippaasti noin yleensä
rauhallisella ajolla tuntuu toimivan normaalisti. minä kun ajelen aikareippaasti noin yleensä
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: 20.2.2007 18:42
- Paikkakunta: Mäntyharju
mistä
laatikon painetta nostetaan?
siis jostain ruuvista kierros kerrallaan ja vastaavasti kaasuvivulta tulevaa vaijeria löysätään pehmentämään kiristynyttä vaihtoa
vaijerin säätövara on kireimmillään juuri nyt et mieluummin sitä löysäileekin.
ja vaihteistoni on 722403 02 260217
kiitos ja kumarrus
siis jostain ruuvista kierros kerrallaan ja vastaavasti kaasuvivulta tulevaa vaijeria löysätään pehmentämään kiristynyttä vaihtoa
vaijerin säätövara on kireimmillään juuri nyt et mieluummin sitä löysäileekin.
ja vaihteistoni on 722403 02 260217
kiitos ja kumarrus
-
- Viestit: 34
- Liittynyt: 20.2.2007 18:42
- Paikkakunta: Mäntyharju
vika yhä korjaamatta
viimeaikoina lootani on toiminut virheettömästi. tänääkin ajelin pari sataa kilsaa ja kaupungissakin, ni hyvin on toiminu. mut tiedän et yhtäkkiä saattaa jättää vaihtamattakin. viimeviikolla kesken ohituksen ei vaihtanutkaan 3.-->4. meinas tulla kiirus.
olisiko niil letkuissa olevil alipaineventtiileillä osuutta asiaan, kun siel syöttöpumpun maisemis kai jotain venttiileitä (takaisku?)
olisiko niil letkuissa olevil alipaineventtiileillä osuutta asiaan, kun siel syöttöpumpun maisemis kai jotain venttiileitä (takaisku?)
Sain vaihteet pelaamaan
Ongelmaksi paljastui neulaventtiili joka on siinä 19mm pultissa repsikan puolella. (Kickdown??)
Otin mötikän irti sitten puhdistin ja vaihdoin uuden tiivistekumit ja painelin reilu pari kertaa sitä neulaa kuusiokoloavaimella.
Näytti et neula olis jääny vinoon ja auki
Kiinni ja koeajolle niin johan alkoi vaihteet löytymään.
Öljyä tulee muistaakseni litran verran ulos ja nyt selviää että jumittaako uudestaan vai korjaantuiko vika
Kokeilkaa samaa temppua jos vaikka auttaisi...
Ongelmaksi paljastui neulaventtiili joka on siinä 19mm pultissa repsikan puolella. (Kickdown??)
Otin mötikän irti sitten puhdistin ja vaihdoin uuden tiivistekumit ja painelin reilu pari kertaa sitä neulaa kuusiokoloavaimella.
Näytti et neula olis jääny vinoon ja auki
Kiinni ja koeajolle niin johan alkoi vaihteet löytymään.
Öljyä tulee muistaakseni litran verran ulos ja nyt selviää että jumittaako uudestaan vai korjaantuiko vika
Kokeilkaa samaa temppua jos vaikka auttaisi...
Mada mada dane
W201 -85 2.0i
W124 TE Brabus 3.6 4matic
+puolen tusinaa muita projekteja
W201 -85 2.0i
W124 TE Brabus 3.6 4matic
+puolen tusinaa muita projekteja