vetoakselin suojakumin vaihto
-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 06.8.2006 15:33
vetoakselin suojakumin vaihto
Eli pitäs vetoakselin sisempi kumi vaihtaa niin onko noihin saatavilla semmosia päällevenytettäviä malleja niin olisi helpompi asentaa vai pitääkö ostaa alkuperäinen ja vaihtaa työläästi se?
Toimiiko nuo yleismallin härpäkkeet niin että niihin uskaltaa luottaa ts ettei akselin huuli oo hehtometrin liian suuri tjms
Pitäis yks gummi vaihtaa ja eihän se tuo nivelen purkaminen tässä vaiheessa kiinnostais silimääkään
Pitäis yks gummi vaihtaa ja eihän se tuo nivelen purkaminen tässä vaiheessa kiinnostais silimääkään
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Thank juu veri meni ögeendealer kirjoitti:Yleismallin kumissa on monta erikokoista huulta peräkkäin, liiat voi leikata pois.
Kestävä kumi, ainakin nuo on olleet mitä meillä on laitettu vuosien varrella.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.