Automaattilaatikko luistaa!?!? ( 2.6 sportline )
Automaattilaatikko luistaa!?!? ( 2.6 sportline )
Auttakaa kokematonta!
Eli alko luistamaan kun vähän enempi polkasee kaasua hitaassa vauhissa. Onko mahollisuutta säätä tjms? Minkälainen homma vaihella osia jos tarttee?
Eli alko luistamaan kun vähän enempi polkasee kaasua hitaassa vauhissa. Onko mahollisuutta säätä tjms? Minkälainen homma vaihella osia jos tarttee?
Re: Automaattilaatikko luistaa!?!? ( 2.6 sportline )
Luistaako kylmänä enempi?tatu90830 kirjoitti:Auttakaa kokematonta!
Eli alko luistamaan kun vähän enempi polkasee kaasua hitaassa vauhissa. Onko mahollisuutta säätä tjms? Minkälainen homma vaihella osia jos tarttee?
Nosta painetta. Paineensäätö laatikon sivussa olevasta ruuvista. Vaihda öljyt ja suodatin. Jos vielä luistaa niin sitten loppuu helpot kotikonstit.
Re: Automaattilaatikko luistaa!?!? ( 2.6 sportline )
AK47 kirjoitti:Luistaako kylmänä enempi?tatu90830 kirjoitti:Auttakaa kokematonta!
Eli alko luistamaan kun vähän enempi polkasee kaasua hitaassa vauhissa. Onko mahollisuutta säätä tjms? Minkälainen homma vaihella osia jos tarttee?
Nosta painetta. Paineensäätö laatikon sivussa olevasta ruuvista. Vaihda öljyt ja suodatin. Jos vielä luistaa niin sitten loppuu helpot kotikonstit.
Joku puhui että joissakin on joku vaijerisäätö mutta liekkö huhupuhetta.. En oo aatellu luistaako enemmän kylmänä... Löytyyk paineensäätö helpolla ja kuinka tarkasti pyöritellään? Suodatin vaihtuu vissii helposti kun ottaa laatikon"öljypohjan" irti?
Paineensäätö on vasemmalla takaa katsoen. Siihen pitäisi mennä yksi alipaineletku, siinä keskellä on sitten semmoinen hattu mikä pitää ottaa pois ja sen alla on ruuvi mistä voi ruuvata lisää paineita. Muistaakseni kun sitä käänsi vastapäivään paineet kasvoi.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Ok kiitoksia.... Katsotaan jos onnistuis....Multiviri kirjoitti:Paineensäätö on vasemmalla takaa katsoen. Siihen pitäisi mennä yksi alipaineletku, siinä keskellä on sitten semmoinen hattu mikä pitää ottaa pois ja sen alla on ruuvi mistä voi ruuvata lisää paineita. Muistaakseni kun sitä käänsi vastapäivään paineet kasvoi.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Myötäseen. Se T-tappi hatun alta ulospäin ja kiertää puolikierroksittain kiriämmälle. Öljynvaihdossa kannattaa vaihtaa K1 paineakun tjsp. jousisarja, mikäli 2-3 vaihto venyttää pahimmin. Ihan simppeli homma jos meisseli pysyy käpälässä, ja miks ei pysysi jos saa öljytkin sinne vaihetuks. Alta 10 eur osa.Multiviri kirjoitti:Paineensäätö on vasemmalla takaa katsoen. Siihen pitäisi mennä yksi alipaineletku, siinä keskellä on sitten semmoinen hattu mikä pitää ottaa pois ja sen alla on ruuvi mistä voi ruuvata lisää paineita. Muistaakseni kun sitä käänsi vastapäivään paineet kasvoi.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Laskikko turnipsinkin tyhjäksi? Sielon kans roppu, mutta näkkyy tietysti vaan kun sen kääntää kohalleen.tatu90830 kirjoitti:Paljonko vaihelaatikko vaatii öljyä oikeasti? Öljyä ostaessa myyjä sanoi että 6 litraa kun katsoi koneelta... Laitoin 4 litraa ja tuntuu että tikussa näkyvä raja aivan liian ylhäällä.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
ÖÖ siis minkä ja missä on roppuEasy Rider kirjoitti:Laskikko turnipsinkin tyhjäksi? Sielon kans roppu, mutta näkkyy tietysti vaan kun sen kääntää kohalleen.tatu90830 kirjoitti:Paljonko vaihelaatikko vaatii öljyä oikeasti? Öljyä ostaessa myyjä sanoi että 6 litraa kun katsoi koneelta... Laitoin 4 litraa ja tuntuu että tikussa näkyvä raja aivan liian ylhäällä.