jossain vikaa ?
- Petri Rintala
- Viestit: 214
- Liittynyt: 21.5.2006 12:14
- Paikkakunta: Rauma
jossain vikaa ?
elikkä 190 2.5 D automaatti kyseessä D kytkettynä pidät autoa jarulla paikallaa niin kuuluu hirveä jurina joka häipyy kun kun kytket vapaalle eli N MISSÄ vika ???? onko loota sökö vai voisko olla moottorin ja vaihdelaatikon tukikumit loppu ?
Nöyrimmästi pyytää vinkkiä hän
Nöyrimmästi pyytää vinkkiä hän
- Petri Rintala
- Viestit: 214
- Liittynyt: 21.5.2006 12:14
- Paikkakunta: Rauma
jossain vikaa
pistän kumityynyt vaihtoon katsotaan auttaako. maksavat muuten tarvikeena 70 € kpl ja alkuperäset 74 € kpl arvatkaa kummat otin
Tervetuloa Foorumille näin heti kärkeen.
Mie en kyllä ikäväkyllä usko nuihin kumeksiin. Niissä on niin vähän liikkuvia osia, ettei ne oikeen voi rutista.
Jos laatikossa on oikeat öljyt oikealla korkeudella ja silti rutajaa, niin taitaa olla edessä
reissu Käärmelahdelle... Siellä Jarkko S kertoo lissää.
Mie en kyllä ikäväkyllä usko nuihin kumeksiin. Niissä on niin vähän liikkuvia osia, ettei ne oikeen voi rutista.
Jos laatikossa on oikeat öljyt oikealla korkeudella ja silti rutajaa, niin taitaa olla edessä
reissu Käärmelahdelle... Siellä Jarkko S kertoo lissää.
Pro HVM
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Kyllähän ääntä voi syntyä sekä tärinääkin tuntua jos moottorin kumityynyt ovat lopussa. Kumien kunto on melko helppo todeta:
- moottorinkumityynyn alapäässä on semmoinen helma siinä alapäässä
- em. helman ja rungon väliin pitäisi esim. sormen mahtua helposti
- rako milleinä noin 10 - 15 mm
- jos ei mahdu tai on tiukka vaihtoon molemmat.
Yleensä oikeanpuolimmainen on huonommassa kunossa ja vasen on ok.
Kannattaa kuitenkin vaihtaa molemmat koska jos toisen vain uusii on tilanne uusi kumi vs. vanha melko nopeesti se vanha tossa kisasssa väsähtää ja uusit kuukauden päästä sen myös.
- moottorinkumityynyn alapäässä on semmoinen helma siinä alapäässä
- em. helman ja rungon väliin pitäisi esim. sormen mahtua helposti
- rako milleinä noin 10 - 15 mm
- jos ei mahdu tai on tiukka vaihtoon molemmat.
Yleensä oikeanpuolimmainen on huonommassa kunossa ja vasen on ok.
Kannattaa kuitenkin vaihtaa molemmat koska jos toisen vain uusii on tilanne uusi kumi vs. vanha melko nopeesti se vanha tossa kisasssa väsähtää ja uusit kuukauden päästä sen myös.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
- Petri Rintala
- Viestit: 214
- Liittynyt: 21.5.2006 12:14
- Paikkakunta: Rauma
jossain vikaa
mikko taitaa heittää huulta
- Petri Rintala
- Viestit: 214
- Liittynyt: 21.5.2006 12:14
- Paikkakunta: Rauma
jossain vikaa
no niin vaihdoin moottorin ja laatikon tukikumit ja jurinat häipy lisäks vaihdoin pa suodattimen ja olikin sulkeiset että sain auton taas käyntiin näppäilin kuvia kumeista niissä näkyy miten paljon ovat painuneet kasaan lisäksi toisesta oli tullut öljyt pihalle.
voin laittaa kuvat tänne jos jotakuta kiinnostaa (jahka vaimo kulta tulee töistä ja näyttää miten se tapahtuu)
jossei mersu vuoda öljyä ei sitä siinä olekkaan
voin laittaa kuvat tänne jos jotakuta kiinnostaa (jahka vaimo kulta tulee töistä ja näyttää miten se tapahtuu)
jossei mersu vuoda öljyä ei sitä siinä olekkaan
Viimeksi muokannut Petri Rintala, 27.10.2006 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tai sitten niin kuin tein aikanaan mazdalla, kun piti verenerotin tyhyjentäädealer kirjoitti:Uusi suodatin kannattaa täyttää ennen paikalleen asentamista.vaihdoin pa suodattimen ja olikin sulkeiset että sain auton taas käyntiin
erotin laskettiin tyhjäks ja sitten täys kaasu kiihdytys n.80km/h asti sitten rupes booaamaan piti vaan kaasun pohjassa ja pykälsi pienenpää niin taas lähti n.40km/h vaudissa käyntiin