Miten hankala laittaa tuo vastus eli miten toimia ja joutuuko purkamaan paljonkin sekä mitä kautta paras vetää sisätilanpistoke tulipellin läpi?
Marko
Lohkolämmittimen ja sisähaaroituksen asennus 2.6 W201..
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Aika mielenkiintoinen irroitettava se "plommi" siellä lohkossa. Tulppa on kierteellä ja omassa melko tiukassa. Se kuusiokanta on peltiä kuten koko tulppa eikä oikein tavan hylsyt ole sopivan kokoisia yksikään. Siihen on oma kiinnipureva hylsynsä olemassa, omasta ei irronnut silläkään vaan peltitulppa antoi periksi, lopulta hitsasin halvan hylsyn kiinni tulpan reunoihin ja sain sen auki. Alakautta aika pakko avata ellei ota pakosarjaa irti, nosturi siis varsin suotavaa olla käytettävissä. Muut tulpat ovat tavallisia vesimarkkoja kai niihinkin reikiin saa tavallisen "lyötävän" lämppärin kiinni. Lohkolämmitin meni lopuksi kiintoavaimella paikalleen ns. "julistamalla".
Johto sisälle menee hyvin siitä etulokasuojan päältä akkukotelolle, josta ainakin omassa löytyi käyttämätön läpivienti. Sisällä vedin kaapelin nippusiteillä hanskalokeron ali kulkevaan johtonippuun kiinni ja töpselin keskikonsolin sivuun verhoilumattoon harvajenkasilla ruuveilla (ei jää näkyviä reikiä).
Lämppärin asennus (tulpan irroitus) tunnin taistelu, sisäsarjan viisi minuuttia.
Johto sisälle menee hyvin siitä etulokasuojan päältä akkukotelolle, josta ainakin omassa löytyi käyttämätön läpivienti. Sisällä vedin kaapelin nippusiteillä hanskalokeron ali kulkevaan johtonippuun kiinni ja töpselin keskikonsolin sivuun verhoilumattoon harvajenkasilla ruuveilla (ei jää näkyviä reikiä).
Lämppärin asennus (tulpan irroitus) tunnin taistelu, sisäsarjan viisi minuuttia.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Joo, mielenkiintoinen totta tosiaan, mutta tulihan tehtyä, sisähaara ei ollut enää mitään tuo rinnalla.Easy Rider kirjoitti:Aika mielenkiintoinen irroitettava se "plommi" siellä lohkossa. Tulppa on kierteellä ja omassa melko tiukassa. Se kuusiokanta on peltiä kuten koko tulppa eikä oikein tavan hylsyt ole sopivan kokoisia yksikään. Siihen on oma kiinnipureva hylsynsä olemassa, omasta ei irronnut silläkään vaan peltitulppa antoi periksi, lopulta hitsasin halvan hylsyn kiinni tulpan reunoihin ja sain sen auki. Alakautta aika pakko avata ellei ota pakosarjaa irti, nosturi siis varsin suotavaa olla käytettävissä. Muut tulpat ovat tavallisia vesimarkkoja kai niihinkin reikiin saa tavallisen "lyötävän" lämppärin kiinni. Lohkolämmitin meni lopuksi kiintoavaimella paikalleen ns. "julistamalla".
Johto sisälle menee hyvin siitä etulokasuojan päältä akkukotelolle, josta ainakin omassa löytyi käyttämätön läpivienti. Sisällä vedin kaapelin nippusiteillä hanskalokeron ali kulkevaan johtonippuun kiinni ja töpselin keskikonsolin sivuun verhoilumattoon harvajenkasilla ruuveilla (ei jää näkyviä reikiä).
Lämppärin asennus (tulpan irroitus) tunnin taistelu, sisäsarjan viisi minuuttia.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla