Eli tilanne on että auto seisoi pari viikkoa pihalla, akun navat irrallaan. Siihen asti kaikki toimi ok mutta tänään kun laitoin akun kiinni - startti ei inahtanutkaan. Akussa hönkää, valot ja muut sähköt toimii, maakaapeli (näytti olevan) ehjä mutta avaimenkäännöllä ei mitään elämää startin suunnalta. Valot ei himmene avainta kääntämällä eikä laturin koputtelu vaikuttanut mitenkään.
Miten siis testata kumpi on antautunut?
Autona toimii W201 2.6.
Startti vai virtalukonpohja?
Onkos sulla yleismittaria tai edes koekynää?
Näkis antaako virtalukko läpi vai ei...
(joku ehkä osaa sanoo suoraankin?) Mut ei mun mielestä seisoessa pitäis virtalukko hajota. 
Mulla taasen sellanen ongelma erimerkkisessä autossa, että kun kääntää starille, niin valot himmenee ja välil ei mitään muuta, sitte aikansa kun ränkkää, niin vaivoin pyörii. Akussa kait mulla vika, mut akku ei oo ees kovin paljon käytetty ja on optima, että täytyy tässä kokeilla, takuuhan tuosta taisi sopivasti loppua joku aika sitten, ja kerran sitä jo käytin takuun aikana kun ei pidä virtaa, vois sen varjolla yrittää vieläkin saada uuden..
Näkis antaako virtalukko läpi vai ei...

Mulla taasen sellanen ongelma erimerkkisessä autossa, että kun kääntää starille, niin valot himmenee ja välil ei mitään muuta, sitte aikansa kun ränkkää, niin vaivoin pyörii. Akussa kait mulla vika, mut akku ei oo ees kovin paljon käytetty ja on optima, että täytyy tässä kokeilla, takuuhan tuosta taisi sopivasti loppua joku aika sitten, ja kerran sitä jo käytin takuun aikana kun ei pidä virtaa, vois sen varjolla yrittää vieläkin saada uuden..

Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91