- Voiko auto toimia ollenkaan? Mikäli voi niin oireet?

Vain todellinen tunari



Yhdessä omistamassani paskassa(opel) oli tulpanjohtoset viärin laitettu.
Ässä kävi tässä parisen viikkoa sitten hoidossa. Poislähtiessä ei käynyt kunnolla, eikä vikaa ennätetty pajalla sen kummemmin setvimään. Ajelin noin 50Km vajaalla sytytyksellä, ennen kuin tajusin missä vika: 2 tulpanjohtoa ristissä.Aki kirjoitti:Lisää kommentteja...
Miten tuo katkaisu on toteutettu? Tietääkseni KE työntää bensaa aina kun pumppu on käynnissä ja ilma virtaa (paitsi moottorijarrutuksessa). Pumppuhan pyörii, kun moottori pyörii.Benzo kirjoitti:Ei se startatessakaan vaikka kuinka sahaa työnnä sitä polttoainetta kuin pienen määrän, sen tulo katkeaa "automaattisesti".
Aki kirjoitti:Edellinen omistaja vaihtanut tulpanjohdot ja 1 ja 4 oli ainakin väärin päin. Autolla ajettu ainakin 50tkm ja katsastettukin 5krt.
KE:n boksilla on älliä vain hienoiseen seoksen muokkaukseen. Ei se sen vaikeamman asian päälle älyä.Benzo kirjoitti:Eikös muka 201 kösessä toimikaan samalla lailla kun 202 kosessa, sitä ei ainakaan voi tuolla tavalla "hajottaa" tietokone katkasee jotain naksse on älykäs
Periaatteessa ei voi. Ei asetu kunnolla väärin päin. Onko se kansi kiinni ruuveilla vai klipsuilla?Aki kirjoitti:Voiko jakajankansi olla ollut väärin päin? Onko merkitystä? Pystyykö sitä edes asentamaan väärin päin?
HVM:n vinkki kannattaa muistaa tuota perusajoitusta tutkaillessa.HVM kirjoitti:Jakaja on tiputettu koneeseen puoli kierrosta perseellään?
Ei.Edellinen omistaja vaihtanut tulpanjohdot ja 1 ja 2 oli ainakin väärin päin. Autolla ajettu ainakin 50tkm ja katsastettukin 5krt. Aina mannyt pakokaasutestistä läpi ja muutenkin toiminut.
Älä nyt ala oikeasti neuvomaan.dealer kirjoitti:Unohda tulpanjohtojen suojus ja laita johdot niin että jakajan kannessa merkitystä "1" kohdasta johto menee koneen etummaiseen sylinteriin jne ... ja varmista että jakajankansi on oikein paikallaan.
Kansi on oikeindealer kirjoitti: Unohda tulpanjohtojen suojus ja laita johdot niin että jakajan kannessa merkitystä "1" kohdasta johto menee koneen etummaiseen sylinteriin jne ... ja varmista että jakajankansi on oikein paikallaan.
Justiinsa näin.Roisto kirjoitti:Älä nyt ala oikeasti neuvomaan.dealer kirjoitti:Unohda tulpanjohtojen suojus ja laita johdot niin että jakajan kannessa merkitystä "1" kohdasta johto menee koneen etummaiseen sylinteriin jne ... ja varmista että jakajankansi on oikein paikallaan.Katsotaan kuinka sekaisin Aki autonsa saa näillä meidän vinkeillä.
t.
Risto
Elikkä oli 1-2-3-4 ?1-3-4-2 ja se oli 2-3-4-1
Alkais tuntumaan että johdot oli kuitenkin oikeassa järjestyksessä mutta numerointi päin peetä?Aki kirjoitti:"niputettu" sinne suojuksien sisälle niin mahdotonta nähdä silmä määräisesti että onko ne oikein vai väärin :.