Akkuvalo hehkuu korkeilla kierroksilla
Akkuvalo hehkuu korkeilla kierroksilla
Eli 190D 601 koneella. Akkuvalo alkaa hehkumaan himmeästi korkeilla kierroksilla. Enteileekö laturiremonttia? Kannattaako tässä tilanteessa tuota enää yrittää elvyttää vai laitanko jemmasta vaihtolaturin? Riittääkö hiilien vaihto?
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
Mut jos pitää sitä viilaa paikallaan kokoajan, ei siinä palikassa kiinni. Sorvia ei valitettavasti pajalta löydy. Täytyy tutkailla asiaa kun pääsee seuraavan kerran värkkäilemään.
Viimeksi muokannut Samuli H, 05.6.2006 21:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
Putosko se jostaki korkialta?Samuli H kirjoitti:190D 601 koneella... ...168km/h (suljetulla alueella)....

Noo, leikki leikkinä. Ei vihanneksia noukkaan, OK?
Taitaa olla helepoin jos vaihat sen laturin, eikö sulla ollu sopiva hyllyssä?
Vaihtolaturi kaiketi 90e?
Tietenki jos sorville pääsee niin mikä ettei.
Pro HVM
Ei mulla mahdu herneitä nenään.Rässi66 kirjoitti:Putosko se jostaki korkialta?Samuli H kirjoitti:190D 601 koneella... ...168km/h (suljetulla alueella)....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noo, leikki leikkinä. Ei vihanneksia noukkaan, OK?
Taitaa olla helepoin jos vaihat sen laturin, eikö sulla ollu sopiva hyllyssä?
Vaihtolaturi kaiketi 90e?
Tietenki jos sorville pääsee niin mikä ettei.

Jos laittas tuon vaihtolaturin ja paremmalla ajalla tutkisi vanhaa. Hyvin tuo tuntuu normaaliajossa kyllä lataavan.
Täytyypä kokeilla tuota.JP74 kirjoitti:Tarkasta laturin töpselin kunto. Mulla oireili samoin joskus, ja vika oli löysässä liittimessä laturin persiissä.
On mulla yksi laturi varalla.Jube kirjoitti:Mulla ois latureita jos ei samulilla itellä ole varalla...
Tulis samalla laatikon kans?