-99 C180 imuilman lämpöanturi?
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2608
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
-99 C180 imuilman lämpöanturi?
Enhän minä edes tiedä onko vika siinä, mut kertokaa ny tietävät että missä ko. anturi sijaitsee?
Autohan oireilee siten, että lämpösestä tallista lähtiessä toimii hyvin, mutta ulkoa kylmästä lähtiessä tyhjäkäynti ja voima katoaa lyhyen ajon jälkeen.
Autohan oireilee siten, että lämpösestä tallista lähtiessä toimii hyvin, mutta ulkoa kylmästä lähtiessä tyhjäkäynti ja voima katoaa lyhyen ajon jälkeen.
Re: -99 C180 imuilman lämpöanturi?
se sijaitsee ilmasuodattimen jälkeen siinä ilmaputkessa kaasuttimeenaaltojarvi kirjoitti:Enhän minä edes tiedä onko vika siinä, mut kertokaa ny tietävät että missä ko. anturi sijaitsee?
Autohan oireilee siten, että lämpösestä tallista lähtiessä toimii hyvin, mutta ulkoa kylmästä lähtiessä tyhjäkäynti ja voima katoaa lyhyen ajon jälkeen.
LMM nimeltää mittaa ilma määrää ilma jäähdyttää sitä
vekotinta ja tietokone antaa siihen enempi virtaa pitääkseen sen vekottimen pinnan saman lämpöisenä
mitä enempi ilmaa kulkee niin tämä vekottimen pinta jäähtyy
ja tarvii enempi virtaa . tietokone säätää bensasekoituksen sen mukaan
"mutta pää asia että se on ehjä" voit kokeilla irroittaa se johto siihen lmm käykö paremmin vai huonommin
kallis vekotin halvimmat 100 € paikkeilla
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2608
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Ok. Olisin kiitollinen vastauksesta. Onhan tuohon mersun oireiluun oma aihekin myös olemassa, mut se alkaa olla jo melko sekavaa luettavaa..
Tosiaan kun oireet vaikuttavat nyt samanlaisilta, eli lämpimästä tallista pelaa täysin, mutta kylmästä ulkoilmasta meno hyytyy hetken ajon jälkeen. Ei merkitystä onko ollut roikassa vai ei. Ja muutaman minuutin kun antaa olla niin yleensä alkaa toimia.
Onkos tässä mallissa sitten vielä erikseen ilmamassamittari, vai pelkästään tuo imuilman anturi? Tuo anturi siis on tässä autossa juurikin siinä imuputkessa.
Tosiaan kun oireet vaikuttavat nyt samanlaisilta, eli lämpimästä tallista pelaa täysin, mutta kylmästä ulkoilmasta meno hyytyy hetken ajon jälkeen. Ei merkitystä onko ollut roikassa vai ei. Ja muutaman minuutin kun antaa olla niin yleensä alkaa toimia.
Onkos tässä mallissa sitten vielä erikseen ilmamassamittari, vai pelkästään tuo imuilman anturi? Tuo anturi siis on tässä autossa juurikin siinä imuputkessa.
W213 E200d A Exclusive/Avantgarde -19
S204 C180T CDI Avantgarde -13
W124 E300D A -95
S204 C180T CDI Avantgarde -13
W124 E300D A -95
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2608
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Imuilman lämpöanturi vaihdettu ja vika TAISI poistua. Ihan varmaksi en uskalla sanoa, kun nyt on kuitenkin nollakelit ja kylmässä tuo aiemmin oireili.
Oli siinä vanhassa vähän huonoksi päässyt se toinen kolvaus, en tiiä olisko kylmyys sitten sen verran tehnyt "hallaa" sille juotokselle että olisi siitä vetänyt ne kuuluisat herneet nenään..
Mutta asiasta lisää kunhan pakkaset ilmaantuvat..
Oli siinä vanhassa vähän huonoksi päässyt se toinen kolvaus, en tiiä olisko kylmyys sitten sen verran tehnyt "hallaa" sille juotokselle että olisi siitä vetänyt ne kuuluisat herneet nenään..
Mutta asiasta lisää kunhan pakkaset ilmaantuvat..
W213 E200d A Exclusive/Avantgarde -19
S204 C180T CDI Avantgarde -13
W124 E300D A -95
S204 C180T CDI Avantgarde -13
W124 E300D A -95