om 606 turbo

Katso myös W210
Vastaa Viestiin
Huovine
Viestit: 6
Liittynyt: 24.7.2012 19:47
Paikkakunta: Varkaus

om 606 turbo

Viesti Kirjoittaja Huovine »

Olisin laittamassa omaan c250td mersuun om606 turboa. Niin kannattaako ensin käydä ohjelmoimassa vakio turbolle vai sitten kun on om606 ahdin kiinni vai nousevatko pakopaineet liian korkeiksi?
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Pumphuun sopevasti isommat elementit ja turbo paikahleen, sitte Karalan tykö :wink:
No Merc at the moment
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

kyl mä ensin ruuvaisin föönin kii ja elukoita miettisin pumppuun samalla tuolla kaavalla kun ppd mainitsi, joskin en tyytyisi siihen om606 fööniin :roll: Jos ny ihan väkisin pitäis tuo 606 fööni laittaa niin en tiä tarvisko se vielä ees niitä elementtiä isommaksi :roll:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Huovine
Viestit: 6
Liittynyt: 24.7.2012 19:47
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Huovine »

Minkälaisia teholukemia ois mahollista saada om606 turbon ja 7mm elementeillä ja karalan softalla? Meneekö päästöistä ihan helposti läpi? Ja mikä kytkin kannaattaa ostaa että kestää vääntöjä ku oon kuullu että toi vakio ei oikein kestä ja linkkejä jos sais. Kiitos jo etukäteen.
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2942
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Ei kannatte varmaan 7mm tappeja laitella tuolla 606 hyrrällä, alkaa pakopaineet nousemaan... Vakiopumpulla (6mm) pakopaineet nousee ahtoja ylemmäs paljonki, pelkällä evry modilla ja 606 ahtimella..
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Huovine
Viestit: 6
Liittynyt: 24.7.2012 19:47
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Huovine »

Joo. Laitettiinkos se evry modi näin: keltaselta joholta lähtee johto mikä menee kabiiniin asti ja 2,2kohm vastus ja sit 5kohm potentiometri ja katkaisija ja siitä sitten takaisin konehuoneeseen punaseen johtoon?
Avatar
Raatokärppäne
Viestit: 10
Liittynyt: 09.10.2011 19:35
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Raatokärppäne »

Kutakuinnii juu. Lineaarinen potikka.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 moottori”