250TD tehon lisäys +200hp?
250TD tehon lisäys +200hp?
Miten saisi helpoiten irti vähän päälle 200 kaakkia tuosta koneesta, että se pysyy vielä ikiliikkujana? Jos on kokeneita kokareita kyseisen auton laitosta niin voisitteko ystävällisesti kertoa vinkkejä Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Om606 turbo+evry mod. 217hp penkitetty tuolla setillä
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Karala lienee sana joka on tunnistustasolla usealla auton omistajalla tiedossa oleva lastutukseen liittyvä nimi, jota huudellaan kun ei enempää tiedä itse koko asiasta. Älä ota itseesi, kyllä täältä saat paljon halvempia ja varmaan yhtähyviä ohjelman vääntäjiä, ainakin yhteystietoja muutamiin jotka voi asiassasi auttaa.Maigi kirjoitti:Jos tuohon ostais 320cdi:n turbon, niin saisiko sitä ohjelmoitua karalan softalla niin että se nostaa ahtoja? Tietenkin isompi putki ja kuuleri, mutta onko välttämätöntä uusia isommat elementit pumppuun ja tarviiko isompia ahtoputkia?
Karala ei vastaillut kun kyselin mitä olisi tehtävissä c36 softalle (penkissä). c36 saa kaupanhyllyltä jonkinlaista softaa josta ei nyt osaa sanoa pelaako miten kun ei ole tullut kokeiltua.
Jos nyt ensalkuun vaikka lähestyisit sellaisia nimimerkkejä kuin cdi203 ja tuikku niin he osaa vastata asiassa. Samoin sen 200hp saanee ihan jo mainitulla orsii-reseptillä.
Ihan summassa ei kannata ruveta sinne sorvaamaan uutta turboa ja softaa. Ottaa sen mitä pikkuisella softamuutoksella ja evryllä yms saa irti ja sit kestää paikat jotenkin. Lisää tehoa otettaessa hankkii kokonaan toisen tekniikan = auton.
Jos on täysin harrastepeli niin sit voi ottaa sen 200+hp vaikka jostain smartista....
Tosiaan tuo 217hv mun autosta penkitettiin evryllä 606 koneen ahtimella ja isommalla kuulerilla. Jos oikein haluaa hifistellä niin vielä ihan himpun verran isommalla ahtimella vois joku heppa tulla enempi. Sellaista ei taida kovin helposti vakio pakosarjaan löytyä. Tuolla pikkuhyrrällä melkonen kytkimentappaja varsinki jos kytkimellä menty 500tkm
C250TDT -98
Ja jos haluaa ratasta jauhattaa tuolla orsiin setillä mukava ajaa, herää todella nopeasti ja vetää ylös.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Onko tullu laskettua mitä kuluttaa tolla reseptillä? Tehoa himottas vaan kun tuli ostettua taloudellinen pitkän matkan kulkine itelle niin mietin et uskaltaakohan tolla orsiin paketilla ja hieman maltillisemmalla evryn säädöllä haaveillakaan enää 7l maantiekulutuksesta Mikä muuten on sen om606 turbon tarkka malli mikä tohon passaa? Vai onko niitä kuin yhtä mallia? Mulla oli jokin aika sitten hyllyssä kkk k24 mallinen ja piti olla 300 mersuun passeli et olikohan se sit just oikeanlainen mikä tuli myytyä pois..
Aina pitää muistaa sijoittaa tähdelliseen!
W202 250TDT ollut alla jo +60tkm
W202 250TDT ollut alla jo +60tkm
Jos vallan reilusti pukkaa mörköö ni alkaa hidastaan kierrosten keruuta vaikka voimaa tulikin, sit tieten jos putki on vähän tukossa ni voi ruveta sumppua tekkee sinnekkin lisä sopalla.Maigi kirjoitti:evry on kiinni ja toimii. Kiihtyvyys 0-100km/h oli 11-12s eli aikas huoni missä vois vika olla? pumppu on säädetty 14,5jykk ei käyny 13jykk asteen kanssa. onko kaikissa sähkönen pumppu vai onko tää poikkeus ku on vm-99?
Onko mitään järkeäkään kokeilla vakioahtimella havitella ~200hv tehoja? Ja mistä näkee mersun osanumeron tuolle vakioahtimelle? Kun saattas olla todella halvalla tiedossa tehdasuusi orkkisturbo niin mietin, että minkähänlaista lukemaa uskaltaisi odottaa uudella ahtimella, katin tyhjäyksellä ja uudella softalla (ja mahdollisesti muilla pienillä muutoksilla)? Nyt pelkällä evryllä tuli ihan kivasti vetoja, mut melkoisen öljyiseltä näyttää paikat ja turbo on alkanut välillä ääntämään niin todennäköisesti on vaihtokunnossa. Pitää vielä kokeilla ja varmistaa onko se kuinka väljä. 345tkm tulee kohta mittariin.
183hv/320nm taisin jostakin lukea, että olisi pelkällä softalla otettu tehoja vakiosta autosta.
Noita om606 turbojakaan kun ei näy jokanurkalla olevan tai hinta on kova eikä taida muita järkeviä lähes suoraan sopivia ollakaan. Vituttaa hieman kun menin viimekesänä myymään ylimääräisenä sen tehdasuuden om606 ahtimen jonka lähes ilmaiseksi sain yhdestä konkurssipesästä..
183hv/320nm taisin jostakin lukea, että olisi pelkällä softalla otettu tehoja vakiosta autosta.
Noita om606 turbojakaan kun ei näy jokanurkalla olevan tai hinta on kova eikä taida muita järkeviä lähes suoraan sopivia ollakaan. Vituttaa hieman kun menin viimekesänä myymään ylimääräisenä sen tehdasuuden om606 ahtimen jonka lähes ilmaiseksi sain yhdestä konkurssipesästä..
Aina pitää muistaa sijoittaa tähdelliseen!
W202 250TDT ollut alla jo +60tkm
W202 250TDT ollut alla jo +60tkm
mites jos 35 holsetti ja ohjelma,toki putkiston tyhjäys ja kuulerin suurennos ois kannattavaa.vakio elementeillä tuskin saa mainittavaa pakopainetta tuolla holsulla.606 ahdin ja putkisto ynnä kuuleri suuremmaksi,kohtuu turvallinen resepti max 1kilon paineilla myös.uskosin että kestääkin hamaan tappiin.
mihinä kuhuna mies
Minkälaisia modifikaatioita tuo Holsetin asennus tarvitsee? Ja mitä mallia meinaat? HX35 kehuneet joissakin paikoissa liian isoksi muuten lähes vakioon käyttöautoon joka tuo mullakin on. HY35 taas on sanottu olevan soppelimpi tuohon. Passaako tuonne lähes suoraan mikään ahdin muu kuin tuo OM606? Ei tällähetkellä ole aikaa kovin isoja projekteja tehdä, että pitäis olla pe-su välillä auto purettu ja kasattu et pääsee taas töihin kulkeen.. Tiukka aikataulu ei ole ongelma kun vain tietää aloittaessa edes suurinpiirtein mitä pitää tehdä..
Tuota OM606 ahdinta löysin halvimmillaan ebayn kautta posteineen ja tulleineen reiluun 400e, saisko jostain halvemmalla ja/tai ainakin ihan kotimaasta samaankaan hintaan edes? Uutta siis. Käytettyjäkään ei ole sattunut silmään..
Tuota OM606 ahdinta löysin halvimmillaan ebayn kautta posteineen ja tulleineen reiluun 400e, saisko jostain halvemmalla ja/tai ainakin ihan kotimaasta samaankaan hintaan edes? Uutta siis. Käytettyjäkään ei ole sattunut silmään..
Aina pitää muistaa sijoittaa tähdelliseen!
W202 250TDT ollut alla jo +60tkm
W202 250TDT ollut alla jo +60tkm
Tässä CDI.stä katit tyhjätty, seuraava porras ltr-racing..keltsi kirjoitti:tuskin se pelkästään lisää kestoa,ei se ainakaan oo tulppanakaan.jos sen tyhjää,ja monasti kun tuohon leikkiin alkaa...loppua ei tuu
Vetävät pyörät ei käänny. Eikä kääntyvät vedä.
Paitsi jos molemmat vetää. Ja harvemmin molemmat kääntyy.
Paitsi jos molemmat vetää. Ja harvemmin molemmat kääntyy.