C hyökkii lämpimänä

Katso myös W210
Vastaa Viestiin
Santeri Alkio
Viestit: 2095
Liittynyt: 02.10.2005 21:20

C hyökkii lämpimänä

Viesti Kirjoittaja Santeri Alkio »

Mitähän pitäisi säätää, kun c180 -94 hyökkäilee lämpimänä, eli kun sammuttaa lämpimän koneen ja käy vaikka kahvilla, niin paikalta lähtö tuppaa olemaan hyökkivää. Ihan kuin kierrokset hummaisivat tyhjäkäynnin tuntumassa melkein sammuksiin ja takaisin normaaliin. :?

Kylmänä, eikä sitten vauhtiin päästyään ole mitään ongelmaa, tyhjäkäynti tosin heiluu ihan vähän lämpimänä.
Ongelma ainoastaan, kun kone on sammutettu muutamaksi minuutiksi lämpöisenä.
Avatar
esprit180
Viestit: 1
Liittynyt: 11.6.2006 20:06

samaa vikaa

Viesti Kirjoittaja esprit180 »

Mulla on ollut samaa vikaa koko ajan ku oon auton omistanu,eli 2,5 vuotta.Varsinkin toi tyhjäkäynnin seilaaminen...mulle sanoi yksi autosähkömies että boksi säätelee tyhjäkäyntiä suuntaan ja toiseen koko ajan n.200 rinkiä ja että se olis ihan normaalia,en sit tiiä!Itte oon ajatellu että ainakin jakopään ketjun venyminen vaikuttaa tyhjäkäynnin seilaamiseen,sekin on raksuttanu mulla aina...mutta antaa raksuttaa ei jaksa vaihtaa!
Santeri Alkio
Viestit: 2095
Liittynyt: 02.10.2005 21:20

Viesti Kirjoittaja Santeri Alkio »

Auton käytös muuttui normaaliksi autossani, kun puhdistin kaasuläppäkotelon sisäpuolelta kunnolla ja tarkastin kaikkien konehuoneen sähköliittimien kunnon ja suhautin avattuihin liitoksiin contact cleaneria.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 moottori”