c200 -97 kannentiiviste
c200 -97 kannentiiviste
ilmeisesti kansipahvi paukahtanu ruskeaa öljymäistä kamaa paisarissa jonninverran.. mitä osia tohon pitää ostaa tietenki kannentiiviste mut miten pultit ynms..
mitäs pitää purkaa?
kuinka kallista lähinnä osat?
voiko olla josku muu menny ku pahvi?
ja auto oli c200 bensa kai 2,0
kiitos jo nyt vastauksista
mitäs pitää purkaa?
kuinka kallista lähinnä osat?
voiko olla josku muu menny ku pahvi?
ja auto oli c200 bensa kai 2,0
kiitos jo nyt vastauksista
Voi kyllä on jouduttu
Ourkamisessa huomioitavaa on ajoitusmerkkien laittaminen kohdalleen ennen purkamista ja se että imusarjan kaikkineen voi jättää autoon paikalleen kun irrottaa kannen.
Pultit, tiivisteet, imusarjan alle muutama letku ainakin kannattaa uusia.
Letkut saa polttoaineletkusta, ei tarvi olla juuri siihen kohtaan tarkoitettu.
Samalla tulpat uusiksi jos ei ole vaihdettu vasta jne...
Ourkamisessa huomioitavaa on ajoitusmerkkien laittaminen kohdalleen ennen purkamista ja se että imusarjan kaikkineen voi jättää autoon paikalleen kun irrottaa kannen.
Pultit, tiivisteet, imusarjan alle muutama letku ainakin kannattaa uusia.
Letkut saa polttoaineletkusta, ei tarvi olla juuri siihen kohtaan tarkoitettu.
Samalla tulpat uusiksi jos ei ole vaihdettu vasta jne...
Osa lienee huohottimelle, osa käyttänee erinäisiä alipainetoimisia laitteita. Mallista riippuen mm. pakokaasun kierrätys, bensahuurujen talteenotto / poltto, maailmanpelastuspumpun venttiilin ohjaus...drneo kirjoitti:onko tietoja minkälaista tarkotusta nuilla letkuilla ja haaroilla on?
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
jälki puintia
juu elikäs ceemeliin on nyt kansipahvi vaihettu paikkalisen mersu gurun toimesta. ja tännään olis auton haku kotio,
no tää kaveri joka sen vaihto meinas et mulla on onneton pikku akku siel kontissa ja tuntuu et se purkaa sitä akkua johonki, meinas että jää mittarin valot jostain syystä palamaan siihen kelolle ja lämpö mittarille, onko normaalia ?
autoon on asennettu defan joku varashälytin hässäkkä ja hytässä on joku semonen defan motikka jossa on 2 nappia (ei tullu ohjekirjaa matkassa),
ensimäisenä tulis mieleen syyttää tätä defa viritysta ja akkua.
defa toimii jotenki näin: stiletti avaimessa on nappi ku sitä painaa menee ovet lukkoon ja hälyt päälle punanen ledi välkkyy koelaudassa ja punanen valo taustapelissä välähtää. jaku aukasee niin vihree valo sytähtää taustapelilissä ja punanen valo koelaudassa sammuu..
mikä tää molikka vois olla jossa on net 2 nappia siel hytässä.
varmaanha tuo akku pitää vaihtaa 100 ampeeriseen mut mihis se sitä vois purkaa.
no tää kaveri joka sen vaihto meinas et mulla on onneton pikku akku siel kontissa ja tuntuu et se purkaa sitä akkua johonki, meinas että jää mittarin valot jostain syystä palamaan siihen kelolle ja lämpö mittarille, onko normaalia ?
autoon on asennettu defan joku varashälytin hässäkkä ja hytässä on joku semonen defan motikka jossa on 2 nappia (ei tullu ohjekirjaa matkassa),
ensimäisenä tulis mieleen syyttää tätä defa viritysta ja akkua.
defa toimii jotenki näin: stiletti avaimessa on nappi ku sitä painaa menee ovet lukkoon ja hälyt päälle punanen ledi välkkyy koelaudassa ja punanen valo taustapelissä välähtää. jaku aukasee niin vihree valo sytähtää taustapelilissä ja punanen valo koelaudassa sammuu..
mikä tää molikka vois olla jossa on net 2 nappia siel hytässä.
varmaanha tuo akku pitää vaihtaa 100 ampeeriseen mut mihis se sitä vois purkaa.
eikös tuon akun purkaantumisen voi helposti testata irrottamalla miinus/plus napa ja laittamalla siihen välin yleismittari, sit irrotteleen sulakkeita ja kun virrankulutus sitten jonkin sulakkeen irroittamalla loppuu, niin sit vaan selvittään mitä härveleitä sen sulakeen takana on, joku niistä purkaa sitä akkua.
On kylä sen verran kauan ku itte noin hain vikapaikkaa etten muista pitikö tuo mittari laittaa plus vai miinus navan ja kengän välliin, joku muu tarkentakoon, vai onko edes väliä.
Mut missään nimes ei kannata laittaa virtoja päälle kn se mitari on siellä, saattaapi pikkumittari kärytä. Eikä ainakaan startata
On kylä sen verran kauan ku itte noin hain vikapaikkaa etten muista pitikö tuo mittari laittaa plus vai miinus navan ja kengän välliin, joku muu tarkentakoon, vai onko edes väliä.
Mut missään nimes ei kannata laittaa virtoja päälle kn se mitari on siellä, saattaapi pikkumittari kärytä. Eikä ainakaan startata
kolome ruokalusikallista tuli viellä öljyä paisarista remontin jäläkeen, onko tietova kuinka herkästi öljy jää kummitelemaan järjestelmään, pipetillä otin poijes sen minkä sain. millä tuota olis helppo imettää nesteen pinnasta,
akun purkausta on testattu ns" laiskan miehen kokeella hälytin ja mankka pois käytöstä, ja kas kummaa auto lähti ku palmun alta ku tarttas. nyt sitte mankka paikalleen ja hälyt pois ja kokeilla oisko se tu defan prkl ku temppuilee.
sitte viellä remontin jäläkeen pakokaasu alko haiskahtaa palaneelle kumelle aina sillon tällön onko näis ruotsin tuonti tapauksissa joku prkl hiukkas pönttö, et oiko se heränny ku korjas tuon mailman pelastus järjestelmän.
ps joku elämäntapa intiaani oli laittanu akuksi 65 ampeerisen motonetin ping pong akun
akun purkausta on testattu ns" laiskan miehen kokeella hälytin ja mankka pois käytöstä, ja kas kummaa auto lähti ku palmun alta ku tarttas. nyt sitte mankka paikalleen ja hälyt pois ja kokeilla oisko se tu defan prkl ku temppuilee.
sitte viellä remontin jäläkeen pakokaasu alko haiskahtaa palaneelle kumelle aina sillon tällön onko näis ruotsin tuonti tapauksissa joku prkl hiukkas pönttö, et oiko se heränny ku korjas tuon mailman pelastus järjestelmän.
ps joku elämäntapa intiaani oli laittanu akuksi 65 ampeerisen motonetin ping pong akun
juu elikkä se on vissiin se defa ku akun syöpi.
öljyä onnistuin imuttamaan vanhalla sukalla paisarista ja tietenki akku pipetillä. hyvä kikka tähän on ottaa sillä pipetillä pinnasta öljyä ja ruiskuttaa se siitä puolentoista litran pulloon ja anttaa pullon seisoa 4 tuntia niin saa pienen käsityksen öljyn määrästä.
näyttää tuolla paisarissa melko paljolta mut ei sitä oikiasti ole ku pikku kalvo siinä pinnassa. sormenko tökkää paisariin niin koko sormi on aivan öljyssä mut ei siellä silti ole ku 5 millin kerros noin 3 ruokalusikkaa.
järjestelmän pesun suoritan ku kerkiän varmaan wurtin radiaatori pesuaineella,
onko kellään muulla ollu tuota kummaa kumin kätkyä ajon jäläkeen?
öljyä onnistuin imuttamaan vanhalla sukalla paisarista ja tietenki akku pipetillä. hyvä kikka tähän on ottaa sillä pipetillä pinnasta öljyä ja ruiskuttaa se siitä puolentoista litran pulloon ja anttaa pullon seisoa 4 tuntia niin saa pienen käsityksen öljyn määrästä.
näyttää tuolla paisarissa melko paljolta mut ei sitä oikiasti ole ku pikku kalvo siinä pinnassa. sormenko tökkää paisariin niin koko sormi on aivan öljyssä mut ei siellä silti ole ku 5 millin kerros noin 3 ruokalusikkaa.
järjestelmän pesun suoritan ku kerkiän varmaan wurtin radiaatori pesuaineella,
onko kellään muulla ollu tuota kummaa kumin kätkyä ajon jäläkeen?
Liekö päässyt valumaan vähän öljyä pakoputkelle taikka pohjan alle, mistä se oisi kulkeutunut katille asti. Itelläkin haisi ihan hirveältä öljynsuodatinrempan jälkeen. Niinkuin asfalttityömaalla oisi ollut.drneo kirjoitti:onko kellään muulla ollu tuota kummaa kumin kätkyä ajon jäläkeen?
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
NYT! joku viisas sähkö tieteilijä
vaidoin akun 55 ampeerisesta 80 ampeeriseen... tapahtui seuraavaa
mersusta katos nykyminen ajossa.
tarttaa ku palmun alta 55 ei jaksanu kylmää konetta pyörittää
hälyttimet koki ihme heräämisen
sisävalot toimii niinku pitää aiemmin palo hiton himeenä.
55 ampeerinen akkun oli edelinen omistaja ostanu motonetistä viikko ennen myyntiä eli seki oli kusi uus.
onko tuolla akun ampeerimäärällä tosiaan vaikutusta autoon nuin saakelisti eikä vaan tarttaamiseen.
vaidoin akun 55 ampeerisesta 80 ampeeriseen... tapahtui seuraavaa
mersusta katos nykyminen ajossa.
tarttaa ku palmun alta 55 ei jaksanu kylmää konetta pyörittää
hälyttimet koki ihme heräämisen
sisävalot toimii niinku pitää aiemmin palo hiton himeenä.
55 ampeerinen akkun oli edelinen omistaja ostanu motonetistä viikko ennen myyntiä eli seki oli kusi uus.
onko tuolla akun ampeerimäärällä tosiaan vaikutusta autoon nuin saakelisti eikä vaan tarttaamiseen.
Mikä on suositeltu tulpanvaihtoväli tällaiseen M111 200 bensakoneeseen? 37tkm on edellisestä vaihdosta, joko olisi aika laittaa uudet kynttilät?dealer kirjoitti:Samalla tulpat uusiksi jos ei ole vaihdettu vasta jne...
Sellaista oiretta ilmennyt nyt pakkasten tultua, että ei tahdo startata hyvin vaan joutuu joko pyörittämään pitkään tai sitten hörähtää käyntiin, kierrokset käy 500rpm ja sammuu saman tien. Toisella yrittämällä kyllä lähtee ja jää käymään siististi. Mikähän ei toimi ihan oikein nyt?
Ps.Pitkän ajon jälkeen tulee mullakin sellaista mietoa kuminkäryä jostakin!?
W213 E200d A Exclusive/Avantgarde -19
S204 C180T CDI Avantgarde -13
W124 E300D A -95
S204 C180T CDI Avantgarde -13
W124 E300D A -95