Jopas vikaa pukkaa:
Ajelin 4-vaihteella noin 60 kmh 1700 rpm ja iski tärinä, ihan kuin olisi ajanut perunapellossa.
Nyt auto tärisee ja rytkyy tuntuvasti kun vedättää, tai kun lähtee paikoiltaan. Ilmenee 1000-2000 rpm, sen yli kierrokset niin tuntuu menevän ihan ok?
Kardaanin kumilimput pitäis olla kunnossa.
Laatikon tukityynyn tai kardaanin kannatinlaakerin tilasta ei tietoa, ei ole tarvinnut koskea?
Vai olisko peräti laatikko pamahtamassa? Vaihtaa kyllä ok ja öljykin on tuoreet... vain 317 tkm ajettu 722.4xx
Ei kerkee Hotarillekaan näyttämään kuin vasta su/ma ehkä
Jos vika-arpajaiset viittaa mielestänne kardaanin suuntaan niin huomenna voisi uskaltaa ajella Ko-Metille näyttämään.
Rytkyy veto päällä
Rytkyy veto päällä
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
Nyt parin kilsan työmatkalla ravistusta ei tuntunut, jos vaiva tulee vasta kun auto lämpenee niin eikö se viittaa laatikkoon?
Ilmiö muistutti kyllä vähän ankaraa kytkimen ravistusta Laatikon kannatinkumi olis kyllä halvempi vaiva...
Oljyä lootassa kyllä oli ja kirkasta.
Ilmiö muistutti kyllä vähän ankaraa kytkimen ravistusta Laatikon kannatinkumi olis kyllä halvempi vaiva...
Oljyä lootassa kyllä oli ja kirkasta.
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
No niin asiaa on tutkittu ja selvisikin:
Voimansiirto syynättiin hotarin kanssa eikä selvää syytä löytynyt. Välystä oli siellä ja täällä mutta ei mitään mahottomia.
Käänsin epäilyt koneeseen ja eilen empiiriset tutkimukset päättyi siihen että ykköspytyn tulpanjohto oli puolassa heikosti kiinni
Ite olin johdot vaihtanut joskus pari vuotta/ 40 tkm sitten... piuha kunnolla kiinni puolaan eikä mitään rytkyntää tai ravistelua enää ilmene.
Ihmetyttää miksi ilmiö tuli vain pikkukierroksilla koska yli 2000 rpm kävi ihan hyvin, samoin tyhjäkäynti oli hyvää. Rykinä oli niin vahva että kardaanin ja laatikon suunnalta kuului kunnon kolahteluakin välillä?
No samapa se kun kerrankin oli halpa korjaus
Kesällä saa tietty ehkä vaihtaa katin mutta ei se nyt vielä kirpase.
Voimansiirto syynättiin hotarin kanssa eikä selvää syytä löytynyt. Välystä oli siellä ja täällä mutta ei mitään mahottomia.
Käänsin epäilyt koneeseen ja eilen empiiriset tutkimukset päättyi siihen että ykköspytyn tulpanjohto oli puolassa heikosti kiinni
Ite olin johdot vaihtanut joskus pari vuotta/ 40 tkm sitten... piuha kunnolla kiinni puolaan eikä mitään rytkyntää tai ravistelua enää ilmene.
Ihmetyttää miksi ilmiö tuli vain pikkukierroksilla koska yli 2000 rpm kävi ihan hyvin, samoin tyhjäkäynti oli hyvää. Rykinä oli niin vahva että kardaanin ja laatikon suunnalta kuului kunnon kolahteluakin välillä?
No samapa se kun kerrankin oli halpa korjaus
Kesällä saa tietty ehkä vaihtaa katin mutta ei se nyt vielä kirpase.
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi